Foros ›
Carreras de Montaña en el Circuito
Foros de debate / O Circuíto 2016-17
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

¿Cómo puntuarias las pruebas de montaña?
En una clasificación aparte
58%
58% ( 56 )
Como hasta ahora
41%
41% ( 40 )

Votos Totais : 96

Autor
Mensaxe
Kiks

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/09/11
105 Carreiras
165 Mensaxes
Cambre (A Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2016, 7:52
Asunto: Re: Carreras de Montaña en el Circuito

Hola:

1) Son pruebas muy distintas en recorrido y dificultad, pero pruebas iguales en el deporte (correr). Luego ambos enfoques pueden ser válidos.

2) Creo que si se ajustan mejor / eliminan los coeficientes de los trails, puede haber una clasificación única. Hasta ahora en mi opinión se favorece más a los trails en general. Yo no ponderaría el desnivel, porque es una característica más de los trails que elegimos los que hacemos trails, pero justo ahí creo que se favorece más a los "raids de aventura" que comenta Admin.

3) La encuesta a día de hoy es: clasificación aparte o como hasta ahora? He votado "aparte", porque no se comenta el cambio de coeficientes. Si se ajustan/eliminan los coeficientes (seguro que no es fácil, pero se puede probar un año a eliminarlos), votaría clasificación única.

En cualquier caso, gracias por permitir opinar/votar, y gracias por seguir haciendo el circuito (me apuntaré al de asfalto+trail, solo asfalto, solo trail y lo que haya¡)

Aupa¡
Kiks (Quique)
RadicalMarc1

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
6/10/13
77 Carreiras
889 Mensaxes
O Burgo/Castelo/Caldebarcos
Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2016, 13:36
Asunto: Re: Carreras de Montaña en el Circuito

Kiks, no se si te estoy entendiendo bien lo que dices de eliminar los coeficientes de los trails.
En la clasificación general es indiferente el coeficiente de desnivel del trail, sólo puntuan más o menos en función de los kms, igual que las de ruta.
El coeficiente de montaña sólo afecta en la clasificación de montaña.
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2016, 14:01
Asunto: Re: Carreras de Montaña en el Circuito

Yo las dejaría juntas, ya que lo entiendo como un entretenimiento, y cuantos más seamos mejor, pero eliminaría o minimizaría el coeficiente de las pruebas de más de 21km. Poner un tope de coeficiente de 2,5 solo afectaría, y poco, a los asfaltemos que corran C42, y en cambio igualaría la lucha por los primeros puestos, ya que ahí se completan las 40 carreras y no hay más que ver las clasificaciones de los dos últimos años para ver que poco hay que hacer aunque participes en todas las medias maratones posibles.
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2016, 15:49
Asunto: Re: Carreras de Montaña en el Circuito

Seguir tal como está.
Pero añadiendo la limitación de kilómetros.

En esos supertrails casi la mitad de la prueba se suele hacer andando. No es justo que alguien que vaya a seis de esas carreras obtenga lo mismo que alguien que haya corrido 30 de las populares normales.

Homo homini gallicus canis
Kiks

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/09/11
105 Carreiras
165 Mensaxes
Cambre (A Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2016, 18:30
Asunto: Re: Carreras de Montaña en el Circuito

RadicalMarc1, tienes razón, me equivoqué pensando en que había un coeficiente de desnivel también en la clasificación general.

Y suena bien el análisis de Matogrosso

Lo de seguir como está limitando los kilómetros puede ser un buen punto intermedio, me apunto a esa sugerencia¡ (como dice Alber creo que somos cada vez más los que alternamos un poco de todo: algo de asfalto corto, algo de asfalto largo, algo de trails de dificultada baja/media... (por lo menos es lo que detecto hablando con otros "circuteiros"...)
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2016, 19:20
Asunto: Re: Carreras de Montaña en el Circuito

Eu deixaria como estaba na temporada pasada. E de non ser así, pois poñer os coeficientes que se consideren oportunos pero o que non me gusta e a idea de "limitar" kilometros. Xa non me gustou o de limitar o numero de carreiras e ahora o de limitar kilometros ainda menos. Que cada un corra o que queira ou o que poida.
De todas formas, sexa como sexa ......larga vida o Circuto!!!!!!
FisionBoy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/03/14
59 Carreiras
244 Mensaxes
Muíños
Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2016, 21:19
Asunto: Re: Carreras de Montaña en el Circuito

Eu propoño que puntúen un par de montaña e ademais unha clasificación aparte.
GUINEANO

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
0 Carreiras
429 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2016, 23:00
Asunto: Re: Carreras de Montaña en el Circuito

Clasificación de montaña aparte.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 23 Set 2016, 6:23
Asunto: Re: Carreras de Montaña en el Circuito

Os trail teñen que puntuar independentes.

non e o mesmo os 21km da costa da vela, que os 21 kms do monte pindo, por exemplo; tampouco e o mesmo un trail de 21km con 800m positivos, que un 21 km con 1900 positivos; asi pois, teñen que puntuar independentes, e por distancia/desnivel.

de feito nos últimos anos non me teño apuntado o circuito porque so corro provas de trail, e nada de asfalto, asi pois se se fai un circuito de trails, contade conmigo Muro Muro

non sei o traballo que dar facer una clasificación de todo isto, supoño que muito. Aplauso Aplauso

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
kosoto

Maratoniano
Maratoniano
27/05/10
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Set 2016, 8:52
Asunto: Re: Carreras de Montaña en el Circuito

Carreras de montaña: clasificación aparte
luarnafraga

Novo foreiro
Novo foreiro
18/02/13
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Set 2016, 8:53
Asunto: Re: Carreras de Montaña en el Circuito

O primeiro é o primeiro: para min o circuito é unha motivación engadida, así que grazas polo Circuito.

Teño pouca experiencia, pero creo que na actualidade unhas e outras son probas moi diferentes, polo que o meu voto foi por separalos. Apuntareime ao que sexa, pero se hai a opción que xa se comentou de só asfalto, só trail e conxunta, paréceríame ideal. E que cada un se apunte onde quera ou en todo e se podan consultar por separado.
carballeira

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/06/09
0 Carreiras
225 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2016, 10:34
Asunto: Re: Carreras de Montaña en el Circuito

Montaña aparte.
Maistrote_diego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/11/13
114 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2016, 13:47
Asunto: Re: Carreras de Montaña en el Circuito

Asfalto aparte
pedralonga

Maratoniano
Maratoniano
20/08/10
0 Carreiras
205 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2016, 13:51
Asunto: Re: Carreras de Montaña en el Circuito

Admin, esta consulta, a anterior sobre o mesmo tema e algunha outra teñen un pequeno defecto: non poñen data tope para participar nela. Por este motivo, Admin, poderás ser criticado por cortar o tema cando ti o consideres oportuno. Eu colgaría unha mensaxe avisando que se remata a votación tal día.
Aproveito a ocasión para solicitar que se abra canto antes o fio máis divertido do Circuíto, o das inscricións individuais. Teño que recoñecer que boto unhas risas cada vez que leo iso de "repito inscrición" a pesar de que se insista en que ese non é o procedemento correcto.
E grazas a ti e aos colaboradores por tirar para adiante do Circuito
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2016, 14:21
Asunto: Re: Carreras de Montaña en el Circuito

repito inscrición

Mi voto no lo puedo poner por intolerante, que sería prohibir directamente las carreras de montaña...



Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos