Foros ›
Autor
Mensaxe
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 20:39
Asunto: I Cea Gala CorrerenGalicia



O CARSantiago (e achegados) ten o pracer de comunicarvos, para que anotedes nas vosas axendas, que vai a organizar a:

I Cea Gala CorrerenGalicia

A data será o sábado 24 deste mesmo mes, a hora as 10 da noite.

O lugar é o Restaurante Balboa (Ponte da Rocha, Santiago) que está situado na estrada que une Santiago con Milladoiro, é fácil de atopar e ten un bo aparcadoiro diante.

O Precio do menú é de 30 euros e consta dos seguintes pratos:

Langostinos
Robaliza á plancha ou Vitela (a elixir)
Postre variado
Viños, auga e refrescos
Café e chupitos.

Haberá festa posterior e sorpresas.

Estades tod@s invitad@se esperamos que teñades a ben asistir e compartir unhas horas connosco; pola nosa banda decirvos que imos poñer toda a ilusión do mundo na organización e esperamos que todo saia ben e quededes moi contentos.

A secretaria. Guiño

PD. Con vistas a facilita-la organización decidimos abrir unha conta en CaixaGalicia para ingresar os cartos da cea e evitarnos complicacións a noite dela, o número da conta é a seguinte: 20910326613000045017


Última edición por Marola o Sáb, 24 Nov 2007, 0:32; editado 3 veces
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 21:43
Asunto:

Buenas. Muy buena idea. Considero que si estamos invitad@s el precio del menu debe der ser 0,00 Euros Silbar . A no ser que sea un pequeño donativo para la organizacion de la fiesta. Moi feliz

Por cierto :=D>

Saludos a tod@s.
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 21:55
Asunto: cea gala

pois abro lista
keniatablanco e esposa
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2007, 8:53
Asunto:

jecarqui escribió:
Buenas. Muy buena idea. Considero que si estamos invitad@s el precio del menu debe der ser 0,00 Euros Silbar . A no ser que sea un pequeño donativo para la organizacion de la fiesta. Moi feliz

Por cierto :=D>

Ríndose Ríndose Ríndose

Pues nada a animarse, además desde Leiro que no te vemos Triste y seguro que algo habrá que contar... Moi feliz

Ah!!! y está previsto alojamiento a buen precio para quien quiera pasar la noche en Santiago para aprovecharla a tope... Silbar Guiño , pero de eso que hable Gallego
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2007, 14:26
Asunto:

Merda! Mad Mad
Lamentablemente, non vou poder acudir á cea, teño que estar 11 horas despois na liña de saída da Maraton de Donosti. Ã? claro, se non poñedes pasta no menú... Ríndose Ríndose

Chorando Chorando :cry:

Moi boa idea, penso que vai a estar secundada por moit@s.
En fin, pasadeo ben, bueno, iso está por descontado. Sorriso
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2007, 14:35
Asunto:

Sentido moito eu non serei da partida pois ese dia xa teño outra festa pero despois na noite nocturna santiaguesa xa avisareres que farei para aparecer un anaco se iso

You´ll never run alone
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2007, 23:29
Asunto:

Bareixa e Fleky, sinto que non poidades vir a cea, pero outra vez será porque esperemos que non sexa a última e teña continuidade en vindeiros anos. Decir que mañá intentarei confirmar a fecha tope de inscripcións, e a forma de reserva de habitacións para os de fora que non lle apetezca colle-lo coche despois da cea. En principio e despois de negociar o precio das habitacións dixeronme que era de 25 Euros a individual e 35 a doble, de todas formas mañá confirmarei todo-los datos. Porei o número de teléfono e cada un reservaría a súa habitación indicando que e de Correr en Galicia.
Con respecto o interesante que e a cea decir que se pode escoller entre
Lubina ou ternera, polo que no momento de face-lo ingreso sería moi convinte especificar. Menu 1: pescado y Menu 2: carne.
Ejemplo: Yo y Dolores; yo voy a coger pescado y Dolores carne. La inscripción sería:
- Persona que realiza el ingreso: Arturo Ramos
- Concepto: 1 Menu 1 y 1 menu 2
- Importe: 60 Euros.
Decir que Keniata hoy me ha comunicado que probablemente haya alguna sorpresita, pero ya las veremos.
Mañana más.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2007, 16:28
Asunto:

Gracias a este activo CAR, que promueve la 1ª cena, ¿de gala?

Loli y yo sino hay novedad allí estaremos. Para cenar y lo que se tercie, aunque os cuento otro secreto, yo no soy mucho de baile.

Me uno a la lista

keniatablanco e esposa
Fema y Loli

Saludos y lo dicho gracias a los organizadores y si se puede "botar unha man" desde la distancia, no dudéis en pedirla.


Nota: Ahora sólo falta que uno de los otros CAR, como el del Burgo, organice la 1ª Carrera Correr en Galicia, sea o no Solidaria, o sea o no de montaña.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2007, 17:47
Asunto:

Fema, tranquilo, que despues de unos vinos, .........:D Moi feliz .
Decir que despues de hablar hoy con el dueño, se decide poner fecha límite para la anotación e ingreso el día: Lunes, 19 de Noviembre de 2007.
El teléfono para el que estea interesado en reservar habitaciones sería:981521598. IMPORTANTE: indicar que sois de CORRER EN GALICIA.
El precio sería el comentado en el mensaje anterior.
Os pongo la web del restaurante: www.hr-balboa.com.
Si teneis cualquier duda, no dudeis en enviarme un privado.
Una vez puestos los puntos sobre las iies., pues a animar la fiesta, que seguro que lo pasaremos genial.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2007, 17:54
Asunto:

lastima pero ese dia tengo una cena a la cual no puedo fallar, asi que, pasarlo bien, un saludo de sherif
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2007, 8:33
Asunto:

Buena iniciativa Marola ,

este finde estuve con Gallego y me ha comentado todos los pormenores,casi con toda seguridad seremos de la partida por otro lado tambien he avisado a los compañeros Poetin y Sinchan y tambien han dado el visto bueno asi que Bailar

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2007, 23:33
Asunto:

Me alegro de que los del fondo sur seais partícipes de la fiesta,(Charly, el relaciones públicas no fui yo, que fue Dolores Moi feliz Moi feliz ) ahora faltan los del fondo norte, aunque fema ya se manifestó y tambien será de la partida, supongo que muchos se anotarán sin pasar por el tema. De todas formas ya están llegando los que realmente .... ¡La arman!, para empezar a animar el cotarro, que realmente está a la vuelta de la esquina.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2007, 6:51
Asunto:

Tienes razòn Gallego, que Dolores es de armas tomar y cualquiera le dice que no Ríndose Ríndose Ríndose

Veo que este tema esta muy parado, espero que la gente vaya espabilando que ese fin de semana 25 no hay ninguna carrera importante asin que ...

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2007, 11:21
Asunto:

moito me temo que desta vez non vos vou poder acompañar... Triste Triste Triste , aínda que non será por ganas...

ó igual que o amigo Bareixa, eu tamén estarei ese finde por los Países Vascos, pero para correr a Santurce-Bilbao, carreira á que lle teño moitas ganas e que levaba tempo na miña axenda de "pendentes"... Bailar

pero outra vez será, que haberá máis... seguro.

un saúdo Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2007, 23:48
Asunto:

En principio coido que poderemos asistir dous máis do fondo sur... pero por si acaso me pasa como coa Behovia-San Sebastián case que prefiro agardar ata o fin de semana que ven... sobor o 16 ou 17 tentarei confirmar definitivamente a nosa asistencia en parella. Angel Angel





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos