Foros ›
10ª Meia Maratona Manuela Machado
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Mér, 23 Xan 2008, 12:11
Asunto:

Marola escribió:
también tengo que decir que me dieron un premio de 15 euros!!!

¡Hala! ¡ Sobresueldos , así se llega a rico !. Y luego hablamos de los keniatas que vienen a España a chupar premios. Deberías compartirlo e invitar a una birritas a todo el foro y con lo que te sobre inscribirte en el maratón de NEW YORK. Es lo que tiene ser un deportista de élite. Guiño

Solo los genios somos modestos.
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 23 Xan 2008, 13:35
Asunto:

Marola escribió:
... del tiempo no me quejo, me sailó en un poco más de 1:38, que no está mal, ya que corrí a a 4.30, ...

Pues a 4:30, si te encontrabas mal ... yo diría que muy mal no debia de ser !!! Razz

Aunque creo que el tiempo final sería 1:08 y no 1:38 .... no?


Última edición por Picapiedra o Mér, 23 Xan 2008, 14:30; editado 1 vez
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 23 Xan 2008, 14:08
Asunto:

No meu caso, e a pesares de non ter claro qué iba facer na carreira, moita satisfacción co resultado. Para comezar, teño que decir que cheguei abafando a recoller o dorsal porque tiña na cabeza que a carreira empezaba ás 10 horas (portuguesas) en vez de ás 10:30 Avergoñado e me peguei un carreirón sen sequera quentar, claro... cousas de andar ás minchas.

Unha vez recollido o dorsal, tería que voltar ó coche a buscar imperdibles, pero por sorte algúns foreiros me cederon un par deles... menos mal, porque se fago outro carreirón xa non saio a correr. En fin, que falamos un pouco, quentamos o xusto (ou mais ben menos do xusto) e para a saída.

Saída horrorosa... estamos moi atrás (a carón do primeiro ministro José Sócrates... así que absolutamente apelotonados) e tardamos máis de 30 segundos en dar siquera un paso. Primeiro km. sorteando xente e máis xente... ¡qué horror!. De súpeto miro a Marola e Jabelo e consigo aguantarlles o ritmo ata o km. 2 (¡¡na miña vida!!) onde decido que vou baixar un pouco porque así non chego ao km. 5 Muerto

Sigo a bó ritmo pero de súpeto me chaman dende detrás Fema, Barrachina e Vouamodo e deduzo que baixei moito o ritmo, así que pego un tirón ata que atopo unha bóa lebre Mr. Green Mr. Green desas que da gusto mirar Demo sorrindo Demo sorrindo (por certo, Urko, a miña era española). Como non me vai o seu ritmo, pego outro tirón, e aguanto un ratiño, pero volvo a baixar porque me colle ela e mais o seu acompañante. De feito a miña carreira foi unha sucesión de tiróns (moitas veces forzados por min para ver ata ónde pode chegar o meu corpo... de cara á maratón) e baixadas de ritmo... que logo me pasaron factura. Avergoñado Avergoñado

En fin, que me adiantaron todos: a lebre e máis os compañeiros do foro... e no km. 12 o meu cuádriceps esquerdo dixo que iba tocado de carga laboral... mantiven o ritmo cercano aos 5' km. ata o 14,5 para, finalmente (en á vista de que ainda me quedaba un resto de forza) esprintar ata o que me dera o corpo... adiantando a 4 persoas nos derradeiros 150 metros coa axuda e os ánimos da muller de Vouamodo. Tempo final polo meu crono 1: 10: 32 a un ritmo de 4'42''... todo un éxito, xa que nunca aguantara tantos kms. a ese ritmo... nótase o entrenamento para a maratón de Barcelona ¿eh? Bailar Bailar

Á chegada a compañeira Xolinhavotoume unha man co chip e déume moitos ánimos... saudei a unha compañeira súa (e nosa, que non estaba moi satisfeita, pero que penso que o fixo moi ben... e que hai xente que se esixe demáis, penso eu) e xa para fora da zona de meta, onde atopo á gran familia de CorrerenGalicia... sempre un pracer.

Bolsa de corredor impresionante, como xa comentaron por ahí (o viño verde xa o estrenei o mesmo domingo ao chegar a casa) e pouco máis, xa que como tiña á muller doente na casa cos nenos non me quedei a comer (co que me gusta o bacalhao á braz). Unha magoa non terme quedado tampouco a ducharme Mr. Green Mr. Green . Vémonos por ahí xentiña... a alguns supoño que xa directamente en Barcelona, carreira na que ando moi centrado seguindo o meu entreno ó pé da letra (salvo o domingo pasado, claro)

P.D. Mensaxe a Poetinmotion e Charly... os do CarSantiago déronme un detalliño para vós... a ver cándo volo paso (¿o domingo 27 no CARMA?) Moi feliz Moi feliz
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 23 Xan 2008, 14:08
Asunto:

Edito... mensaxe duplicado Avergonzado
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 23 Xan 2008, 16:04
Asunto:

Picapiedra escribió:
Marola escribió:
... del tiempo no me quejo, me sailó en un poco más de 1:38, que no está mal, ya que corrí a a 4.30, ...

Pues a 4:30, si te encontrabas mal ... yo diría que muy mal no debia de ser !!! Razz

Aunque creo que el tiempo final sería 1:08 y no 1:38 .... no?

JO, lo acabo de ver (y editar) ... es cierto... 1:08, debo ya de pensar siempre en tiempo de media... (el mío claro.... :oops:)

Gracias Dani Guiño

Nos vemos en la Alameda, advierto que estoy muuuy espesita hoy. Muerto Avergoñado
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 23 Xan 2008, 20:19
Asunto:

Marola dixo: Destacar el ambiente del exterior de las duchas masculinas (realmente había alguien dentro???? ) porque yo también vi a Castinheiras... y no totalmente vestido.....
Avergoñado ¡que vergüenza! Avergoñado pero é que dentro facía moito medo, todo o mundo ia armado; que si te toco pero fue sin querer Abraiado , que si perdona Abraiado , que si no se que Abraiado , que si no se cuento Abraiado ; quita, quita, pánico pasei Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos