Foros ›
Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): PECHADO
Foros de debate / Arquivo sorteos 2018-19
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
JoeRace

Maratoniano
Maratoniano
11/09/06
1111 Carreiras
419 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 18 Set 2018, 5:03
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): ata 20/9

Participo!!!

No sé cuantas ediciones llevo, pero unas cuantas, y además de que está al lado de casa, me vendría de maravilla como tirada larga de preparación para la Behobia, por no hablar del ambientazo, de los que nos juntamos y de lo bien que se pasa en un circuito cómodo y divertido a la vez, con un final es-pec-ta-cu-lar!!!, así que a por ella.
urgon

Novo foreiro
Novo foreiro
11/04/08
115 Carreiras
43 Mensaxes
Burela
Respostar citando Envío Mar, 18 Set 2018, 8:59
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): ata 20/9

Participo en el sorteo!

Media maratón muy bien organizada y perfecta para hacer marca. He participado en 2 ocasiones y me gustaría volver.
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Mar, 18 Set 2018, 9:22
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): ata 20/9

Eu tamén quero participar...
Ainda que levo un par de anos sen facela segue sendo unha das miñas Medias preferidas, o percorrido a pesar de non ser completamente chán dase ben para facer unha boa marca, tiven aquí a miña MMP durante un tempo, e rematar dando a volta á pista de atletismo dalle un plus...

Cuando bajas drop, ya no hay stop...

Última edición por Mendeselassie o Mér, 19 Set 2018, 13:16; editado 2 veces
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 18 Set 2018, 9:27
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): ata 20/9

Quiero participar.

Esta media la corrí en 2011 con unas magnificas sensaciones. Ahora, con 7 años más, 12 Kg mas, y tras volver hace pocas semanas a correr después de un parón de 4 años, quiero volver a correrla. Y quiero volver a pesar de lo poco que queda y lo poco que llevo entrenado, básicamente por que me servirá de prueba para ver si puedo prepararla en estas 4.5 semanas, y si quedo satisfecho igual me lio la cabeza para preparar un reto mayor que me va tentando desde que se supe que en abril tendremos, excepcionalmente, maratón en Vigo. Una locura, pero yo me muevo a base de locuras.
karris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
349 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Set 2018, 10:04
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): ata 20/9

Tamén me gustaría participar.

Corrín esta media dúas veces. Seguramente o anterior trazado, ata Marín, sería aínda máis chulo, pero o paso polo centro de Pontevedra e a fin da media nas pistas son as cousas que máis me gustan desta carreira. Moi boa tamén a animación ao carón da tenda de running.
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Set 2018, 14:52
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): ata 20/9

Pois tamén me gustaría participar no sorteo.
Este ano será a 4ª vez que a corra. O final, nas pistas de atletismo do estadio , é dun subidón total.
Quique78

Novo foreiro
Novo foreiro
13/08/17
60 Carreiras
44 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 8:21
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): ata 20/9

Participo en el sorteo.
Mi Nick en el circuito es elamosom.
Gracias
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 8:51
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): ata 20/9

Hola Quique78, aprovechando tu comentario, dejamos aquí las normas básicas para poder participar en los sorteos ya que estamos observando que algunos de los foreros no las cumplen, y por tanto corren el riesgo de ser descartados. No os pedimos mucho, básicamente:

- Que el nick del foro y del circuito sea el mismo. Para solicitar la unificación, se puede hacer en este hilo del foro:
www.correrengalicia.or...892#573892

- Comentar algo de la carrera. No llega con decir "participo", "me queda cerca" o "tiene buena pinta". Nuestra intención con los sorteos es que participéis más en el foro, que le perdáis el miedo a escribir, que nos contéis a qué carreras queréis ir, que comentéis las carreras de otros, ... Esto es una comunidad, y se trata de interaccionar. Está explicado en el punto 5 del reglamento:

5. Abrirase un fío para o sorteo da carreira en www.correrengalicia.org (que é este mesmo), onde as persoas participantes deberán escribir unha mensaxe cumprindo sempre os dous seguintes requisitos:
-Indicar o seu desexo de participar no sorteo.
-Comentar a súa experiencia previa na carreira (en caso de ter participado nalgunha edición anterior) ou explicar por que lles gustaría ir.


En base a lo dicho, aquellos que consideréis que no cumplís con los requisitos, modificad vuestros comentarios para no ser descartados del bombo del sorteo.

Saludos!
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 11:03
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): ata 20/9

Hola, desexo participar.
Fantástica media maratón para facer marca, recorrido moi ameno beira o Lérez e polo centro da cidade con chegada nas pistas de atletismo, gran ambiente e organización.
Saudos

Nunca correrei só...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 18:55
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): ata 20/9

Gustaríame participar no sorteo xa que é unha media bonita e ben organizada a está media teñolle un cariño especial, xa que foi a 1ª Media Maratón que corrín, no ano 2004 (percorrido ida e volta ata Marín). E tamén teño a miña mellor marca de 1h22'19" no ano 2007 .
Esperemos poder correla este ano, que non me pase como o pasado, que estaba inscrito, pero pola rotura do menisco non puiden participar.
E como non leemos os reglamentos (eu leíno a vespera pola noite) non supen que devolvían a cota de inscripción en caso de lesión como era o meu caso.

Agardo ir unha vez máis a esta media, sexa con dorsal gratuito ou pagado.
xaviarnoia

Novo foreiro
Novo foreiro
17/05/13
12 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 20:36
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): ata 20/9

Boas noites, quero participar no sorteo.
Seria a niña 3 edición consecutiva e dende a primera unha fixa no meu calendario. Circuito rápido ainda q a min sempre se me atraganta na segunda volta esa pequeniña costa q hay na parte de atrás das pistas. Gardo un gran recordo do ano pasado cando unha persona do público vendome xustiño nesa zoa comezou a darme consellos de zancada e brazos. Un crack.
baldrey

Novo foreiro
Novo foreiro
18/09/18
3 Carreiras
22 Mensaxes
santiago de compostela
Respostar citando Envío Xov, 20 Set 2018, 8:11
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): ata 20/9

Quiero ir por motivación, seria ir a por mi primera media maratón y como he leído en el foro tiene muy buena pinta y seguro que me traigo una muy buena experiencia
belenpm

Novo foreiro
Novo foreiro
26/09/11
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Set 2018, 9:23
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): ata 20/9

Encantariame correla por primeira vez!!
E ter a oportunidade de ver por min mesma o bonita e ben organizada, xa que se fala moi ben dela.
ian1

Maratoniano
Maratoniano
8/05/12
0 Carreiras
57 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 20 Set 2018, 21:42
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): ata 20/9

Me gustaría participar en el sorteo. Nunca he corrido en Pontevedra y tengo ganas de hacerlo. Por lo visto, esta media es propicia para hacer buena marca pero después del parón del verano, aun no estoy demasiado bien. Ademas, también voy a ir el finde anterior a Costa da Vela y a ver como queda el cuerpo.
Gracias por el sorteo y suerte a todos.
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Set 2018, 22:00
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais MM Pontevedra (21/10/18): ata 20/9

Muchas gracias a todos por participar. La inclusión de participantes queda cerrada. En cuanto realicemos el sorteo colgaremos aquí los resultados. Estad atentos, una vez publicados disponéis de 48 horas para hacernos llegar vuestros datos. De no recibirlos, el dorsal pasará a pertenecer a un suplente.

Suerte a todos!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos