Foros ›
Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): PECHADO
Foros de debate / Arquivo sorteos 2018-19
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2018, 22:33
Asunto: Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): PECHADO

Sorteo de dorsais para a carreira:
Trail Montefaro LONGO (22,5km) 2018
Domingo 28 de outubro de 2018


Que se sortea?
1 dorsal
(só para o trail longo)


Como participar?
Explícase no regulamento

REGULAMENTO

1. Os dorsais que se están a sortear foron doados amablemente polos organizadores da carreira:

Lugar e data de celebración: Montefaro, domingo 28 de outubro de 2018.
Web da carreira: https://pulpeirosmugardos.com/gl/trail-montefaro-2018/
Enlace ao calendario: http://www.correrengalicia.org/index.phpname=CPGNuCalendar&view=event&id=5714&date=20181028
Enlace ao fío do foro: http://www.correrengalicia.org/index.phpname=Forums&file=viewtopic&t=20916

2. A promoción do sorteo realizarase na páxina web www.correrengalicia.org e nas súas redes sociais.

3. O prazo para participar no sorteo será dende o domingo 23 de setembro de 2018 ao xoves 27 de setembro de 2018, ámbolos dous incluídos. Hora de finalización: 23:59 horas de dito xoves 27 de setembro. Na medida do posible intentaremos que os sorteos se organicen e se resolvan con antelación suficiente para que, no caso de non resultar agraciado, ter a oportunidade de inscribirse na carreira por conta propia e en prazo de coste normal.

4. Unicamente poderán participar no sorteo os usuarios rexistrados en www.correrengalicia.org antes do inicio da data do sorteo. Ademais é obrigatorio estar dado de alta no Circuíto 2018-19 e ter o mesmo nick no foro e no circuíto. Os colaboradores de Correr en Galicia tamén poderán participar no sorteo.

5. Abrirase un fío para o sorteo da carreira en www.correrengalicia.org (que é este mesmo), onde as persoas participantes deberán escribir unha mensaxe cumprindo sempre os dous seguintes requisitos:
-Indicar o seu desexo de participar no sorteo.
-Comentar a súa experiencia previa na carreira (en caso de ter participado nalgunha edición anterior) ou explicar por que lles gustaría ir.

Non se aceptarán comentarios groseros ou con insultos. Estas mensaxes non serán tidos en conta como válidos para o sorteo, serán borrados do fío e a persoa autora dos mesmos será vetada para participar neste ou noutros sorteos que se realicen no futuro.

6. As persoas participantes poderán responder no período de tempo habilitado (do 23 de setembro ata as 23:59 do 27 de setembro). Non se terán en conta os comentarios fóra dese período e soamente se contabilizará un comentario por persoa (é dicir, pódese escribir no fío máis dunha vez pero isto non aumentará as posibilidades). Se non hai comentarios, o sorteo quedará deserto.

7. As persoas gañadoras serán seleccionadas de forma aleatoria e se publicará no propio fío ao día seguinte da finalización do sorteo. No punto 9 establécense as canles de comunicación coa persoa agraciada. Cando non se puidese contactar con dita persoa no prazo de 48 horas ou se reuniciara ao premio polo motivo que fose, publicarase o nome da persoa suplente seguindo por orde estricto un listado de suplentes obtido da mesma forma que se seleccionan aos gañadores. Novamente, contactarase con estas persoas a través dos medios establecidos.

8. Premio: o premio consiste na inscrición gratuíta á carreira. O premio será persoal e intransferible e non poderá canxearse por ningún outro elemento, nin efectivo nin especie. A PERSOA GAÑADORA COMPROMÉTESE A NON CEDELO A UNHA TERCEIRA PERSOA.

Polo todo isto, as persoas xa inscritas na carreira non poderán participar no sorteo. Dado que nin poden ceder o dorsal a outra persoa nin se lles devolverá o importe da súa inscrición.

9. A publicación das persoas gañadoras, facendo mención ao seu nickname de Correr en Galicia, será realizada no propio fío do sorteo e, de ser posible, tamén nas redes sociais de www.correrengalicia.org. Nesa mesma mensaxe no fío, explicarase o proceso para o envío dos datos. É responsablidade de toda persoa participante entrar no fío do sorteo nas 48 horas seguintes á finalización do sorteo. En caso de non ter resposta nestas 48 horas, o dorsal pasará ao primeiro suplente.

10. Confiamos na vosa boa vontade, se sodes premiados cun dorsal e non podedes asistir á carreira por calquer motivo de forza maior (lesión, enfermidade, familiar, ...) contactade con nós o antes posible para poder transferir ese dorsal a outra persoa.

Non se controlará a non asistencia á carreira nin se dito dorsal foi cedido a outra persoa para que usase, pero se esta información chega a algún dos colaboradores do circuíto e compróbase que así foi, esta persoa participante será amonestada e sancionada. A primeira amonestación conlevará a suspensión da participación temporal nos sorteos durante un mes. No caso de reincidir en trampas, a suspensión estenderase a toda a tempada 2018-19.


Última edición por O_Circuito o Ven, 28 Set 2018, 11:48; editado 1 vez
Maistrote_diego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/11/13
114 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Set 2018, 17:26
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): ata 27/9

Participo no sorteo dun dorsal para o trail longo

A Montefaro hai que ir por moitas razones: polas vistas, por os pinchos, por a saída e chegada no Mosteiro, por os pinchos, para saúdar a os colegas pulpeiros, por os pinchos, polo Segañón, ah, e por os pinchos tamén, que non se me esqueza mencionalos...
FitoBeerRunners

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/17
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Set 2018, 17:42
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): ata 27/9

Me apunto!!!
Mi nick en el circuito es fitoBeerRunners. He corrido algunos trail y me gustó mucho el ambiente, muy diferente a las de asfalto.
Suerte!!!
dias

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/10/11
69 Carreiras
154 Mensaxes
Narón
Respostar citando Envío Dom, 23 Set 2018, 18:35
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): ata 27

Participo neste sorteo, a ver se hai sorte Angel
O ano pasado foi a miña primeira e única participación neste trail. Destacaría o gran labor da organización e o fermoso da paisaxe.
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Set 2018, 19:37
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): ata 27/9

FitoBeer escribió:
Me apunto!!!
Mi nick en el circuito es fitoBeerRunners. He corrido algunos trail y me gustó mucho el ambiente, muy diferente a las de asfalto.
Suerte!!!

FitoBeer, polo punto 4 do regulamento, ter o mesmo nick no circuíto e no foro é un dos requisitos. Polo tanto fai o cambio de nick para que se poida ter en conta a túa mensaxe e así participar no sorteo. Senón non será válida.

Para solicitar a unificación, podes empregar este fío:
www.correrengalicia.or...892#573892

Un saúdo!
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Set 2018, 7:12
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): ata 27

Boas, estaría interesado en participar no sorteo.
Faí anos que participeí e me gustara a paisaxe e o trazado.
Saudos.
Panchetti

Maratoniano
Maratoniano
3/03/14
0 Carreiras
68 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Set 2018, 9:15
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): ata 27/9

Me gustaría participar y que me tocara Guiño
Llevo tres años seguidos yendo, y desde luego habrá una cuarta... Recorrido precioso, no muy exigente y post-partido brutal!!!!!!
JotaVV

Maratoniano
Maratoniano
6/02/13
120 Carreiras
74 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 24 Set 2018, 14:32
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): ata 27/9

Me gustaría formar parte del sorteo del dorsal para el Trail Largo de Montefaro.

Hace 2 años participé en la modalidad de 10 km. y aunque me llegó Avergoñado me parecío muy chulo, especialmente por las vistas de los Castillos de la Palma y San Felipe. El año pasado repetí pero ya en el largo, y valió mucho la pena!!! El grueso del desnivel es compartido, y los kms. adicionales son una gozada, un buen tramo pegado a la costa, que me apasiona!!!

De los pinchos post-carrera poco que decir... rico rico, abundante!!! Y por ahí soy fácil de convencer... Razz
Suka

Maratoniano
Maratoniano
4/05/14
300 Carreiras
238 Mensaxes
Sada - A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2018, 8:59
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): ata 27/9

Participo para el Trail largo de Montefaro, nunca hice esta distancia y tampoco conozco la zona Ares-Mugardos Avergoñado . Me estuve informando y creo que las vistas son increíbles Bailar . Ya salir desde el Monasterio de Sta. Catalina tiene su atractivo, recorrer 22,5 km con un desnivel de 1100 no será moco de pavo Abraiado , pero habrá que conocer puntos de interes para mis piernas.... bueno más bien "puntas" tales como punta San Martiño, punta do Segaño, punta Coitelada, punta Insuela y bordear las ensenadas de Nande, Chanteiro e Areoso y ojear de lejos el castillo de La Palma. Creo que merece la pena arriesgarse a correr por primera vez esta distancia, no creéis?... bueno y viendo este vídeo, de la edición del 2016, creo que nada más que añadir www.youtube.com/watch?v=boBBrz2GpzI Aplauso Aplauso
Suerte a todos

Suka
De todos los riesgos que he corrido, el único que no hubiera corrido nunca; es el de no haberlos corrido todos.
INDA

Novo foreiro
Novo foreiro
9/10/16
157 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2018, 10:01
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): ata 27/9

Participo sorteo dorsal Trail Largo 22,5 km, distancia que ya probé en el trail del Xalo (3 veces), y quiero salir de mi zona de "confort" y conocer lo que nos van a preparar los organizadores "Pulpeiros Mugardos"
Que la salida y la meta sean en el monasterio ya es un puntazo, la zona promete.....
vandres

Novo foreiro
Novo foreiro
4/04/16
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2018, 12:16
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): ata 27/9

Participo en el sorteo del dorsal para el Trail Largo, me gustaría probar más en distancias más largas...
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2018, 22:24
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): ata 27/9

Muchas gracias a todos por participar. El sorteo queda cerrado. En breve informaremos del nombre ganador. Permaneced atentos. Una vez publicado su nick, dispondrá de 48 horas para enviar sus datos o perderá el derecho al dorsal que pasará a un suplente. Suerte a todos!
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Set 2018, 10:53
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): ata 27/9

Ganador: Rufino

Enhorabuena al ganador del dorsal para Trail Montefaro LONGO (28/10/18)

Necesitamos que envíes un correo a la siguiente dirección de email: infocorrerengalicia@gmail.com con los siguientes datos:

Nombre y apellidos
Fecha de nacimiento
DNI
Localidad
Talla de camiseta
Email
Teléfono
Si estáis o no federados
Nº de federado
Club en el que estás federado

Recuerda que pasadas 48 horas de la publicación de este resultado, si no recibimos tus datos, perderás el derecho al dorsal

Link al resultado: www.randorium.com/es/0bfCADNv


FitoBeerRunners

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/17
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Set 2018, 14:01
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): PECHADO

He solicitado el cambio de nick tal cual me lo indicasteis y con bastante antelación a este sorteo , no me parece justo que me hayáis excluido.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Ven, 28 Set 2018, 14:18
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail Montefaro LONGO (28/10/18): PECHADO

Lo sabemos,y aunque no lo creas,lo hemos discutido,pero el tema de las altas y cambios o unificaciones de nick lo lleva solamente el admin,nosotros ahí no podemos hacer nada,entonces tenemos que ceñirnos al reglamento,y en el indica que hay que tener el mismo nick en ambos sitios,si creamos este precedente contigo,e incumplimos nuestro propio reglamento,otros se podrían quejar diciendo que tu nick es distinto,y tendrían razón,espero que el admin solucione lo de tu nick lo antes posible,y puedas participar en próximos sorteos,que los habrá y muchos,espero que nos entiendas por favor.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos