Foros ›
Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): PECHADO
Foros de debate / Arquivo sorteos 2018-19
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2018, 23:10
Asunto: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): PECHADO

XX Media Maratón Gran Bahía VIG-BAY
Domingo 7 de abril de 2019


Que se sortea?
5 dorsais

Requisitos para poder participar:
Punto 4 do regulamento

Como participar?
Explícase no regulamento


REGULAMENTO

1. Os dorsais que se están a sortear foron doados amablemente polos organizadores da carreira:

Lugar e data de celebración: Vigo-Baiona, domingo 7 de abril de 2019.
Web da carreira: https://vig-bay.com/
Enlace ao calendario: http://www.correrengalicia.org/index.phpname=CPGNuCalendar&view=event&id=6131&date=20190407
Enlace ao fío do foro: http://www.correrengalicia.org/index.phpname=Forums&file=viewtopic&t=20970

2. A promoción do sorteo realizarase na páxina web www.correrengalicia.org e nas súas redes sociais.

3. O prazo para participar no sorteo será dende o luns 29 de outubro de 2018 ao xoves 1 de novembro de 2018, ámbolos dous incluídos. Hora de finalización: 23:59 horas de dito xoves 1 de novembro. Na medida do posible intentaremos que os sorteos se organicen e se resolvan con antelación suficiente para que, no caso de non resultar agraciado, ter a oportunidade de inscribirse na carreira por conta propia e en prazo de coste normal.

4. Unicamente poderán participar no sorteo os usuarios que cumpran os seguintes requisitos:
i) Estar rexistrados en www.correrengalicia.org antes do inicio do prazo para participar neste sorteo.
ii) Estar dado de alta no Circuíto 2018-19 e ter o mesmo nick no foro e no circuíto antes do inicio do prazo para participar neste sorteo.
iii) Ter algún punto na clasificación do Circuíto 2018/19 antes do inicio do prazo para participar neste sorteo (é dicir, non ter cero puntos) ou, no seu defecto, ter unha puntuación de polo menos 1000 puntos nalgún dos circuítos 2015/16, 2016/17 ou 2017/18.
iv) Cumplir o punto 5 do regulamento, en referencia ao contido da mensaxe.

Os colaboradores de Correr en Galicia tamén poderán participar no sorteo, sempre e cando cumpran os requisitos anteriormente indicados.

5. Abrirase un fío para o sorteo da carreira en www.correrengalicia.org (que é este mesmo), onde as persoas participantes deberán escribir unha mensaxe cumprindo sempre os dous seguintes requisitos:
-Indicar o seu desexo de participar no sorteo.
-Comentar a súa experiencia previa na carreira (en caso de ter participado nalgunha edición anterior) ou explicar por que lles gustaría ir.

Non se aceptarán comentarios groseros ou con insultos. Estas mensaxes non serán tidos en conta como válidos para o sorteo, serán borrados do fío e a persoa autora dos mesmos será vetada para participar neste ou noutros sorteos que se realicen no futuro.

6. As persoas participantes poderán responder no período de tempo habilitado (do 29 de outubro ata as 23:59 do 1 de novembro). Non se terán en conta os comentarios fóra dese período e soamente se contabilizará un comentario por persoa (é dicir, pódese escribir no fío máis dunha vez pero isto non aumentará as posibilidades). Se non hai comentarios, o sorteo quedará deserto.

7. As persoas gañadoras serán seleccionadas de forma aleatoria e se publicará no propio fío ao día seguinte da finalización do sorteo. No punto 9 establécense as canles de comunicación coa persoa agraciada. Cando non se puidese contactar con dita persoa no prazo de 48 horas ou se reuniciara ao premio polo motivo que fose, publicarase o nome da persoa suplente seguindo por orde estricto un listado de suplentes obtido da mesma forma que se seleccionan aos gañadores. Novamente, contactarase con estas persoas a través dos medios establecidos.

8. Premio: o premio consiste na inscrición gratuíta á carreira. O premio será persoal e intransferible e non poderá canxearse por ningún outro elemento, nin efectivo nin especie. A PERSOA GAÑADORA COMPROMÉTESE A NON CEDELO A UNHA TERCEIRA PERSOA.

Polo todo isto, as persoas xa inscritas na carreira non poderán participar no sorteo. Dado que nin poden ceder o dorsal a outra persoa nin se lles devolverá o importe da súa inscrición.

9. A publicación das persoas gañadoras, facendo mención ao seu nickname de Correr en Galicia, será realizada no propio fío do sorteo e, de ser posible, tamén nas redes sociais de www.correrengalicia.org. Nesa mesma mensaxe no fío, explicarase o proceso para o envío dos datos. É responsablidade de toda persoa participante entrar no fío do sorteo nas 48 horas seguintes á finalización do sorteo. En caso de non ter resposta nestas 48 horas, o dorsal pasará ao primeiro suplente.

10. Confiamos na vosa boa vontade, se sodes premiados cun dorsal e non podedes asistir á carreira por calquer motivo de forza maior (lesión, enfermidade, familiar, ...) contactade con nós o antes posible para poder transferir ese dorsal a outra persoa.

Non se controlará a non asistencia á carreira nin se dito dorsal foi cedido a outra persoa para que usase, pero se esta información chega a algún dos colaboradores do circuíto e compróbase que así foi, esta persoa participante será amonestada e sancionada. A primeira amonestación conlevará a suspensión da participación temporal nos sorteos durante un mes. No caso de reincidir en trampas, a suspensión estenderase a toda a tempada 2018-19.[/quote]


Última edición por O_Circuito o Ven, 02 Nov 2018, 8:14; editado 1 vez
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 7:47
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Quero participar no sorteo
Que decir desta media maraton, ten moito que decir xa que se trata dunha fermosa carreira pola ria de Vigo, que si o día nos acompaña as vistas o longo do mar son fermosísimas, espectacular organización, espectacular ambiente, en fin unha carreira das que merece a pena participar.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 9:16
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Desde que la corrí por primera vez en 2014 no me he perdido ninguna edición.
Maravilloso ambiente en el que te reencuentras con conocidos y amigos de toda Galicia.
Espectacular recorrido y Organización a la altura.
Si me toca Genial. Si no me apunto seguro (a la MM claro)... La Maratón me da miedito...
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 10:18
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Quiero participar en el sorteo
Los motivos para ir son varios. Será mi quinta participación consecutiva, y espero mejorar registros anteriores. Sufrir y disfrutar del recorrido y por supuesto recuperar en Bayona con una buena comida entre amigos
malu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/11/14
2 Carreiras
60 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 10:22
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Esta carreira é un clásico no meu calendario dende que comecei a correr. Foi a miña primeira media, nada fácil pero disfruteina un monton, as veces seguintes foron para superarme. Excepto o ano pasado que non acadei a miña mellor marca xa que viña do maratón de Bcn . Quero participar no sorteo poque teño como boxectivo mellorar a miña marca de fai dous anos onde conseguin terminar en 1:45.
Se ainda non a fixeches, para min é das mais bonitas Sorriso
Quique78

Novo foreiro
Novo foreiro
13/08/17
60 Carreiras
44 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 11:23
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19

Buenos días.
Quisiera participar en el sorteo para correr la VIG BAY por primera vez ya que aunque esta cerca de casa nunca tuve oportunidad. En 2017 por otros compromisos y en 2018 estaba en plena preparación de los 101 de Ronda y no podía ponerme con una MM.
Todo el mundo habla maravillas de ella y me gustaría ver que sensaciones deja.
Si todo va bien, antes de llegar a ella me gustaría estar en las MM de Viana y de Coruña para sumarle a las participaciones de Pontevedra (2017/2018) y Villagarcia (2017)
GRacias
baldrey

Novo foreiro
Novo foreiro
18/09/18
3 Carreiras
22 Mensaxes
santiago de compostela
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 11:50
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Es mi objetivo, es mi reto... ir preparandome durante estos meses con pequeñas pruebas para llegar a la VIG BAY con un resultado del que esté satisfecha...
Quiero mi primera media maratón y quiero que sea está por todas las buenas referencias que se escuchan de ella
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 12:02
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata

Apuntome!
Sempre que podo vou, unha fixa, gran organización.
Foi a primeira media que baixei de 1,30, nesta carreira nunca corres solo. O cañeo despois por Baiona é unha boa razón para participar.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
873 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 13:10
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Llevo desde 2013 en esto de las populares y no fue hasta el año pasado que me anoté a la VigBay. En 2016 me enteré que existía esa media maratón pero no me parecía lógico tener que meterme tantos kilómetros en coche para correr 21. Unos amigos vigueses empezaron a enseñarme vídeos y fotos de otras ediciones en las que participaron y empecé a entender por qué le daban tanto bombo. Finalmente en abril de este 2018 la corrí, mi primera MM y no pudo ser más bonita y especial. Acabé desfondado, me dolían las plantas de los pies una barbaridad. Pero la satisfacción fue enorme y me alegró haber elegido esa carrera para estrenarme en la distancia de 21K. El recorrido me pareció precioso pese a algunas cuestecillas. Llevar las Cíes a la derecha mientras corres es un privilegio. Incluso el tiempo respetó, se esperaba lluvia y apenas cayeron unas gotillas. Encima me encontré con tant@s amig@s y gente conocida... incluidos los foreros Amina y Lihto. Cada año superan el récord de participantes y seguro en 2019 batirán todos los registros.
Si puedo volver a formar parte de la gran fiesta gallega del running no lo dudaré un segundo y correré ese Vigo-Bayona con la misma ilusión que la primera. Por eso me apunto a este sorteo. Suerte a tod@s!
Weder

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
1 Carreiras
102 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 15:01
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Bos dias,

Me gustaria corer la Vig Vay por ser la Carrera de la ciudad en la que vivo, y por el ambiente que se vive en esta Carrera.
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 15:16
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Por favor, recordad que para que vuestra participación sea tenida en cuenta, es necesario que cumpláis con el punto 5 del reglamento. Hay que indicar el deseo de participar en el sorteo y también hablar de la carrera. No os pedimos que escribáis El Quijote, pero tampoco lo dejéis en dos líneas del tipo “participo porque han dicho que la carrera está muy bien” o “participo porque me queda cerca, entreno por ese sitio, etc”. Si nunca la corristeis y no tenéis experiencia, algo habréis leído sobre ella que os motive a participar ¿no? Pues contádnoslo Guiño Guiño

En anteriores sorteos ya ha quedado gente fuera por ese motivo. Es fácil ver como escribir un mensaje, solo tenéis que leer a algunos de vuestros compañeros. La idea es no escribir rápido y breve para simplemente cumplir el trámite de participar.

Todo el que se considere aludido puede modificar su mensaje para adaptarlo a lo que pedimos. No es necesario que escribáis un nuevo texto, modificad el anterior.

¡Suerte a todos!
zasca

Novo foreiro
Novo foreiro
7/12/16
20 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 19:57
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Boas:
Quero participar no sorteo do dorsal da vig-bay 2019 porque foi unhas das carrerias que sempre me chamou e nunca puiden ir. Espero que o próximo de 7 abril poida estar na saida.
Ten que ser unha media impresionante, en todo o momento pegada ó mar. Ademais case seguro que será a miña primeira proba por esos lares.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 19:58
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Quiero participar en el sorteo.
Sería mi tercera participación en una carrera con un recorrido bonito pero no para hacer marca. Va por toda la costa entre Vigo y Bayona y con alguna cuestecita, si no recuerdo mal hay un tramo durillo sobre el km-15 aproximadamente. Si me toca el dorsal iré, en otro caso no creo porque con los costes del desplazamiento y el coste de la inscripción mas la comida etc, sube un pico...
ablanco

Novo foreiro
Novo foreiro
23/07/18
0 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 21:58
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Quiero participar en el sorteo
Nunca he participado ya que no tenía el fondo suficiente, pero ahora me veo capaz. La Vig-Bay es la media mítica en Galicia que todo el mundo hace alguna vez y de la que tanto he oído hablar: de su belleza, de las cuestecitas, de la dureza tanto física como mental a partir del kilómetro 15... este año lo viviré en mis propias carnes y a partir de entonces podré contarlo en primera persona
ferreirós

Novo foreiro
Novo foreiro
27/08/12
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 22:53
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Quedo participar na VigBay nesta edición tan especial porque despois da miña primeira participación hai tres anos, por diversas causas, non puden repetir a experiencia e xa teño ganas de volver a salir de Samil e percorrer a costa ata chegar a Baiona. Unha clásica coma esta ben merece o esforzo de sudar e disfrutar os 21 kilómetros.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos