Foros ›
Autor
Mensaxe
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 22 Ago 2019, 5:55
Asunto: Re: Maratona do Porto 2019

Para Oporto no te hace falta.
wagui

Novo foreiro
Novo foreiro
14/01/16
4 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Set 2019, 9:31
Asunto: Re: Maratona do Porto 2019

Hola, estou pensando en apuntarme a este maraton, pero teño unhas dubidas. Sabedes se e posible ir o propio día da carreira. Son de Santiago e tendo en conta o horario portugues, creo que saindo as 6 da mañan chegariame o tempo. Pero na paxina do maraton non pon nada de se é posible recoller o dorsal o propio día da carreira. E outra cousiña mais, sabedes se hai algun parking cerca da saida?
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mar, 10 Set 2019, 10:32
Asunto: Re: Maratona do Porto 2019

wagui escribió:
Hola, estou pensando en apuntarme a este maraton, pero teño unhas dubidas. Sabedes se e posible ir o propio día da carreira. Son de Santiago e tendo en conta o horario portugues, creo que saindo as 6 da mañan chegariame o tempo. Pero na paxina do maraton non pon nada de se é posible recoller o dorsal o propio día da carreira. E outra cousiña mais, sabedes se hai algun parking cerca da saida?

O día da carreira non entregan dorsais, so se poden recoller ata o sábado as 19.00 na Expo Maratón. Se vas no día terás que atopar alguén que che recolla o dorsal o día anterior. Isto é o que pon no regulamento da proba:

6.4 – Los kits de participante serán entregados:
Los dorsales sólo se podrán recoger en la Expo Maraton, que se celebrará en el Centro de Congressos da Alfândega do Porto; durante el viernes 1 y sábado 2 de noviembre de 2019, de 10:00 a 19:00 horas (ininterrumpidamente).
No se entregarán dorsales y kits en ningún otro momento, además de los nombrados.


A parte diso, ten en conta que para recoller o dorsal piden a confirmación e un documento de identidade:

6.4.1 – Documentación requerida para levantar el dorsal:

La confirmación de la inscripción con el número de dorsal.
Identificación personal, identidad, Tarjeta Ciudadana o permiso de conducir.


O ano pasado nós atopamos sitio para aparcar nunha rúa preto da saída.
wagui

Novo foreiro
Novo foreiro
14/01/16
4 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Set 2019, 9:59
Asunto: Re: Maratona do Porto 2019

Moitas grazas @Amina pola información. Pois tocarame ir o sábado e coller un hotel, ainda que non me convence moito. Parece un fallo moi grande non repartir dorsais o dia da carreira.
Vicen

Novo foreiro
Novo foreiro
8/11/11
0 Carreiras
33 Mensaxes
Guitiriz
Respostar citando Envío Mar, 17 Set 2019, 16:57
Asunto: Re: Maratona do Porto 2019

A por mi primera maratón. Como diría miña abuela: Que Dios me perdone!!!!
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Set 2019, 11:02
Asunto: Re: Maratona do Porto 2019

Vicen escribió:
A por mi primera maratón. Como diría miña abuela: Que Dios me perdone!!!!

Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Eso pensaba yo hace un año!!! Y ahora mismo entrenando para mi segunda participación. Como diría miña abuela: " O non ter que facer...."

A por ello, creo que Porto en un buen lugar para debutar.

Saludos!
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Set 2019, 7:56
Asunto: Re: Maratona do Porto 2019

Por si a alguien le interesa: www.joma-sport.com/es/...a-do-porto

Saludos!
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 19 Out 2019, 18:26
Asunto: Re: Maratona do Porto 2019

Boas maratonian@s. Xa case non nos queda nada ehhh. Como van esas preparacións?? Espero que perfectas e que todos poidamos chegar ó 100% para Porto. E xa postos a pedir, que saia un bo día para correr.
Abur meus Molón
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Out 2019, 13:05
Asunto: Re: Maratona do Porto 2019

www.youtube.com/watch?...ZCAng17Ghg

Quedan dos semanas. A partir de ahora se entrena más con la cabeza que con las piernas.

Saludos!
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Out 2019, 15:27
Asunto: Re: Maratona do Porto 2019

chogori escribió:
https://www.youtube.com/v/7PdH5Ev7_Hw&feature=share&fbclid=IwAR2gPUQRcdiHYAcD-E_DYTmpseE4OD26_oSh7rFMRxUyjabGxZCAng17Ghg

Quedan dos semanas. A partir de ahora se entrena más con la cabeza que con las piernas.

Saludos!
Moitas gracias polo video do percorrido. Tocará velo unha e outra vez para familiarizarse con el. Xa non queda nada a verdade, e polo menos eu, teño unhas gañas tolas de que chegue o día xa jejeje.
Por certo, as primeiras previsións que vexo non dan auga, sobre 14-15° e algo de vento (sobre 15km/h).
Abur meus Molón
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Out 2019, 15:21
Asunto: Re: Maratona do Porto 2019

Boas de novo. Pregunta para @s veteran@s: a auga dos avitus está en vaso ou botella?? E xa postos, acábame de chegar un mail da organización cunha oferta de fotos da carreira por 19'90 (válido hasta o día 2, logo creo que sube a 24'90), e a miña pregunta è se merece a pena pillalo (faríame ilu ter algunhs boa foto da miña primeira maratón pero se van ser 1 ou 2 non sei se me compensará).
Graciñas de antemán polas repostas e ánimo, que cada vez queda menos jejejee.
Abur meus Molón
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 24 Out 2019, 16:06
Asunto: Re: Maratona do Porto 2019

Aún quedan unos últimos días pero os deseo mucha suerte ya a todos para el maratón. Estaré haciendo el 15K y animándoos, sobre todo en esa cuesta final que no sé a quién se le ocurrió poner ahí.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Xov, 24 Out 2019, 21:56
Asunto: Re: Maratona do Porto 2019

Dieggokasas escribió:
Boas de novo. Pregunta para @s veteran@s: a auga dos avitus está en vaso ou botella??

El año pasado hice la Family race que compartía como 13 km con la maratón y todos los avituallamientos por los que pasamos tenían botella de agua.

Dieggokasas escribió:
E xa postos, acábame de chegar un mail da organización cunha oferta de fotos da carreira por 19'90 (válido hasta o día 2, logo creo que sube a 24'90), e a miña pregunta è se merece a pena pillalo

También lo he recibido y estoy dudando si cogerlo o no, porque te arriesgas a tener la mala suerte de no salir bien en ninguna foto y haber pagado por ello Pensando
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Out 2019, 7:11
Asunto: Re: Maratona do Porto 2019

Agua en botella en todos los puntos. En algún punto creo recordar que también había alguna bebida energética en vaso. Pero el agua seguro en botella.

Para mi ayer ha sido el último entreno serio. El trabajo está hecho. Hace poco más de una semana veía muy negra mi participación. Debido a serias molestias en una rodilla tenía muchas dudas. La semana pasada hubo un par de entrenos que los empecé literalmente cojeando. Por suerte, tengo un poquito de experiencia sobre los problemas de mi rodilla y decidí seguir adelante. Esta semana ha sido mucho mejor. Después de tres meses de entreno específico, completado al 100%, lo único que queda ahora es disfrutar de estar en la salida. Será mi segunda participación en Porto y mi tercera maratón, después de Porto 2018 y VigBay 2019. El año pasado debuté allí en la distancia. Iba con muchas dudas, desoyendo la recomendación del fisioterapeuta de no correr, debido a problemas en una cadera. Para colmo en la semana clave, un catarro gordo. A pesar de todo estuve en la salida y disfruté de la carrera. Disfruté sobre todo de poder estar allí, después de todo el esfuerzo realizado. Tuve la suerte de dormir con la autocaravana justo al lado de la línea de salida. Me levanté temprano, a tiempo para dar un paseo por la zona tomándome un café y viendo como montaban todo el tinglado, viendo como iban llegando a la zona los corredores más madrugadores... Son deportes muy diferentes, pero tenía la misma sensación que se tiene cuando te levantas a la una o las dos de la madrugada para hacer una cumbre...
Preparar una maratón implica un gran esfuerzo para la mayoría de nosotros: buscar tiempo, lidiar con lesiones, dosificar las cervezas Moi feliz .... El poder estar en la salida el día D para mi lo compensa todos los sacrificios. Una vez allí ya es fácil. Solamente hay que hacer una cosa: correr.

Saludos!


Última edición por chogori o Ven, 25 Out 2019, 7:44; editado 1 vez
franito

Maratoniano
Maratoniano
4/07/14
0 Carreiras
382 Mensaxes
coruña
Respostar citando Envío Ven, 25 Out 2019, 7:12
Asunto: Re: Maratona do Porto 2019

DoctorSlump escribió:
Aún quedan unos últimos días pero os deseo mucha suerte ya a todos para el maratón. Estaré haciendo el 15K y animándoos, sobre todo en esa cuesta final que no sé a quién se le ocurrió poner ahí.

Es verdad esa cuesta antes de entrar en el parque...aunque a mí particularmente me cuesta mas la zona de adoquín por
dónde están las bodegas y la recta que hay sobre le km 40 que parece que nunca se acaba y con las fuerzas ya justitas...
Con el trabajo ya listo,y con las "molestias"de la semana previa a la carrera ,ahora solo falta que el tiempo nos respete y poder así disfrutar de un bonito fin de semana por tierras portuguesas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos