Foros ›
Certificado de Vacinación para ir a Carreiras
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2021, 13:21
Asunto: Re: Certificado de Vacinación para ir a Carreiras

Andrés61 escribió:
matogrosso escribió:
Rufino escribió:

Eso sín contar que non se pare a vacinación pq pese a que na prensa non se dí nada o certo e que están a sair moitos casos con bastantes efectos secundarios.
Saudos.

De los vacunados con Pfizer, que se sepa, todavía no se ha quejado ninguno... Guiño Payaso
Si. No es una afirmación afortunada desde mi punto de vista.
Trabajo en un Hospital y nos hemos vacunado la inmensa mayoría y las molestias (febricula, dolorcillo en el lugar de la inyección...) son las normales en cualquier tipo de vacuna. Yo, y la mayoría con los que hablé, las tuvimos solo en la segunda dosis.
Pd: Ya se por donde va Vd. Sr. Matogrosso... Ese efecto secundario en el que Vd piensa no lo tuve... me temo... Ríndose
Boas, eu non traballo nun hospital pero coñezo xente que sí, e según me comentan, os peores cadros (e para nada as normales de calquera vacina como dí vostede) son en xente que acaba de pasar a Covid e se vacunan igual. Por eso nalgúns paises a xente que acaba de pasala Covid lle recomendan dar só a primeira dose, incluso maís, xa lle están empezando a recomendar a xente que se vén de pasar a enferidade non se vacine ata dentro duns meses.
A mellor vacina que haí para a Covid son os anticorpos xenerados por haber pasado dita enfermidade. Se a esa persoa lle das a vacina xusto cando ven de pasar a enfermidade o que fas e sobrecargar o sistema inmune e de ahí veñen os problemas e as reaccións.
Que eu saíba de un dolorcillo a unha dor que non che deixa levantar o brazo ou coller peso nel haí diferencia.
Que eu saíba de febricula a unha dor forte de cabeza e mareos haí diferencia.
Por non falar de casos como bultos no hombro, etc....
Un saudo.
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2021, 17:16
Asunto: Re: Certificado de Vacinación para ir a Carreiras

Me gusta el optimismo que leo.
Pero si están diciendo que no saben si los anticuerpos y las vacunas protegen contra las nuevas cepas a base de noticias optimistas, negativas, contradictorias, neutrales, rubias, morenas y teñidas...
No parece que hasta que se sepa claramente la efectividad real de las vacunas, corrijo, hasta que crean que el vulgo merecemos saber una respuesta oficial en torno a dicha efectividad que organizar carreras con certificado de vacunación sea una solución segura.

En fin, no olvidemos supervitaminarnos, supermineralizarnos y obtener un blauschein, por si acaso.
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2021, 4:52
Asunto: Re: Certificado de Vacinación para ir a Carreiras

"según me comentan", "si están diciendo", ... Disimulando

Se non temos confianza na EMA, FDA, OMS, ... entonces é mellor poñerlle unha vela a San Antonio (ou ir ao meigo). Se fundamentamos a opinión lendo titulares que son medias verdades, mensaxes e memes que che pasan polo móbil, tertulias de bar ou da cola da farmacia...

Precisamente de hoxe, da FDA:
Cita:
"Con una sola dosis, la vacuna de Johnson & Johnson es eficaz al 85% en los casos más graves de la COVID-19, pero baja al 66% (de media) si incluimos los casos moderados, según un documento difundido por la Agencia del Medicamento de Estados Unidos (la FDA) y que incorpora los nuevos resultados de un ensayo clínico realizado en varios países. Además, su protección se mantiene también cuando se enfrenta a las nuevas variantes del coronavirus detectadas en Sudáfrica y Brasil"


Comparto 100% o escrito de Andrés máis atrás, incluso o que di da experiencia da segunda dose de Pfizer.

Edito: Larpeiro, entendo a metáfora do blauschein, pero hai metáforas que non sei eu Disimulando (pero fai o que estimes, claro Guiño )

Est.2008
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2021, 7:32
Asunto: Re: Certificado de Vacinación para ir a Carreiras

Non é según me comentan....é a realidade e eu só transmito o que dí a xente que traballa en planta con pacientes de Covid e con xente que recibe a vacuna.
A realidade é que haí bastantes casos de reaccións despoís de poñer a segunda dose (mareos, desmaios,....) e en moitos casos é a de Moderna.
En ningún momento se dí que a vacina non sexa necesaria pero a realidade que haí xente que se nega a vacinarse polas reaccións que ven que lles produciu a outras persoas.
Me fai gracia que faledes da OMS cando cada duas semáns cambian de criterio e xa levan así un ano dende que empezou isto.
Optimismo o tivo un "señor" fai un ano cando dixo que o do Covid eran dous ou tres casos aislados....un simple catarro.
Sen fundamento sairon as manifestantes en Marzo pasado para reunirse co lema "o machismo mata mais que o Covid"
Sen fundamento se reune toda esa xente que faí festas privadas.
Cando falas con varios sanitarios e tod@s coínciden no mesmo non son medias verdades nin memes de mobil nin contos de bar.
Outra cousa é o que a poboación quere escoitar ou entender para poder durmir maís tranquila, pero eso xa é cousa de cada un.
Un saudo.
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2021, 9:30
Asunto: Re: Certificado de Vacinación para ir a Carreiras

[quote="ghose"]"según me comentan", "si están diciendo", ... Disimulando

Se non temos confianza na EMA, FDA, OMS, ... entonces é mellor poñerlle unha vela a San Antonio (ou ir ao meigo). Se fundamentamos a opinión lendo titulares que son medias verdades, mensaxes e memes que che pasan polo móbil, tertulias de bar ou da cola da farmacia...[quote]

No me he expresado con suficiente claridad. Según dicen... los medios de información que afirma las OMS, un estudio llevado a cabo por los científicos de la universidad X, o laboratorio Y.
Podría poner enlaces, pero basta con ojear la prensa (de todos los colores, no ceñirse a la que nos dice lo que queremos leer)dos días seguidos para leer noticias, que no memes, contradictorias.




ghose escribió:
Edito: Larpeiro, entendo a metáfora do blauschein, pero hai metáforas que non sei eu Disimulando (pero fai o que estimes, claro

Creo que el tono de humor estaba más que claro, pero entenderás también que desde que empezó la pandemia se ha hablado en España de trabajadores esenciales para determinar quien tenía/podía que seguir desempeñando su actividad laboral. Hasta ahí llega la hipérbole.
Ay, la corrección política, cuanto daño está haciendo.
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2021, 10:10
Asunto: Re: Certificado de Vacinación para ir a Carreiras

no es la corrección política, es el respeto. También te digo que yo no creo que pretendieses faltar al mismo, ni lo tomé como una desconsideración, sólo que igual no todo el mundo lo entiende del mismo modo. En un ambiente donde el contexto se establece y se comparte de forma tácita entre los interlocutores utilizar este tipo de analogías no suele ser problemático, pero en un foro público entiendo que se ha de ser más cuidadoso al respecto. Es sólo mi opinión, no una norma a seguir (hasta donde yo sé).

A lo demás expuesto pues lo mismo digo, pretendía evidenciar que es más fácil sembrar la duda y que esta enraice que explicar el modo en que se diseñan, prueban, fabrican y comercializan las vacunas. Comprenderlo añade un orden superior de magnitud a la dificultad de la tarea.

Igualmente, la definición de términos como "eficaz" y segura, expresados en términos porcentuales y aplicados a un medicamento, choca con la percepción que una persona común como yo, y probablemente el 99% de las que nos leen, pueda tener y este conflicto lleva a equívocos a la hora de analizar las ventajas (muy "grandes") con respecto a los inconvenientes que, en mi opinión, y tras leer varias fuentes, considero significativos en términos cuantitativos como asumibles cualitativamente (estar un par de días jodido).

De igual modo podemos opinar acerca de la gestión sanitaria y económica, como así llevamos un año haciendo. O de la gestión de la comunicación de las autoridades políticas. O del negocio de la información (vacunómetros!?). O de la educación y responsabilidad de la ciudadanía.

Aléjese de mi la prosa empalagosa. YA! Mr. Green

Est.2008
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2021, 11:35
Asunto: Re: Certificado de Vacinación para ir a Carreiras

ghose escribió:
no es la corrección política, es el respeto. También te digo que yo no creo que pretendieses faltar al mismo, ni lo tomé como una desconsideración, sólo que igual no todo el mundo lo entiende del mismo modo.

Gracias por tu preocupación por lo que otros puedan pensar, aunque en mi opinión si alguien se toma algo a mal no tiene más que decirlo o recurrir a un moderador, no moderar a otro usuario.

Serán mis, yéndome off topic (malditos anglicismos) genes neandertales que son buenos,malos y neutrales.

www.bbc.com/mundo/noticias-54463663


www.redaccionmedica.co...actor-7384

www.naiz.eus/eu/info/n...mas-severo

www.semana.com/mundo/a...io/202122/
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Feb 2021, 21:08
Asunto: Re: Certificado de Vacinación para ir a Carreiras

Pois mira tí, que curiosamente o gobierno acaba de sacar un comunicado onde @s menores de 55 anos que xa pasaron a Covid tanto de maneira asintomática como con síntomas só recibirán unha dose da vacina e soamente 6 meses despoís de pasala Covid.
Poís mira tí o que "se comenta" ou "se dí".
Poís mira tí que ó mellor non eran as típicas febrículas e dores na zona do pinchazo.
Anda que....
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 02 Mar 2021, 6:24
Asunto: Re: Certificado de Vacinación para ir a Carreiras

Estará ben ver carreiras de maiores de 80 anos en breve, ademáis de maiores de 70 a meses vista.
O que máis sensación de ser un bicho raro me da, e que son o único o que lle parece ilegal o tema do carnet de vacinación (sexa para carreiras ou para facer turismo) Cando non existe a posibilidade real de que un grupo de "baixo risco", ou os nenos, non teñen posibilidade ningunha de poder optar a vacina, nen pagando. A implantación deste tipo de "carnet" so ten un nome "discriminación".


Última edición por sanmikel o Mér, 03 Mar 2021, 7:16; editado 1 vez
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 02 Mar 2021, 7:44
Asunto: Re: Certificado de Vacinación para ir a Carreiras

Discriminación sería se o almacén estivera cheo de vacunas. A ver se nos damos conta de que estamos nunha pandemia. E por certo, xa o dis ti: nin pagando podes poñela. ¿Por qué pensas que é?
karris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
349 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Mar 2021, 9:54
Asunto: Re: Certificado de Vacinación para ir a Carreiras

Dacordo contigo Sanmikel
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mér, 03 Mar 2021, 12:27
Asunto: Re: Certificado de Vacinación para ir a Carreiras

Estamos pedindo que a xente vaia vacinada ás carreiras cando ainda os hai que van sen duchar.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Mar 2021, 16:52
Asunto: Re: Certificado de Vacinación para ir a Carreiras

Pois un que está recén vacinado con Astrazeneca, 24 horas xustas.
E polo de agora moi ben, esta mañán cando me levantei, notaba un pouco revolto o estómago, e dor no brazo cando o levanto lateralmente por riba do hombro.
Así que como hoxe e mañán teño libres no curro (deberon aproveitar para vacinarme Muro Muro , por si me poñía malo xa non faltaba Silbar Silbar ) decidín sair a correr, xa que sei de xente que as primeiras 24 horas ben e despois viñeronlle síntomas.
Fixen 12 Kms. regulando a 4'50" e agora pola tarde o estómago casi non noto nada, o brazo igual, e noto un pouquiño de dor de cabeza, máis ben parece tipo resaca a sensación e eso que hai moitísimos anos que non as teño.

Agardemos que tal como di a Unión Europea e Goberno Central no vindeiro mes de Abril, veñan todas esas remesas multitudinarias de vacinas, e se empece a xeneralizar a vacinación.

Non creo que aquí en España pidan certificado de vacinación para asistir as carreiras, non o descarto nas maratóns europeas multitudinarias que non teñen prazas para todas as persoas que o solicitan, entre todo o mundo acadarían corredores dabondo.

P.D.: Tomei un Paracetamol 30' antes do pinchazo e outro onte antes de deitarme.

Un saudiño.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos