Foros ›
Autor
Mensaxe
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Nov 2021, 16:24
Asunto: Re: MM de Vigo

Eloy escribió:
Dieggokasas escribió:
Un que será da partida aproveitando que ese finde andaremos pola casa dos sogros. Quedada foreira para unha foto e rememorar vellos tempos???
Abur meus Molón
Estarei por alí, e se non da para foto dará para saúdo.
Pois seguro que me ves. Coma na foto do avatar pero coa barba mais longa e branca. Así que saúdame sen problemas.
Abur meus Molón
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2021, 13:55
Asunto: Re: MM de Vigo

Activación feita esta fresca mañán por Castrelos adiante. Mañá pinta que vai quedar un estupendo día para correr, así que que vaia moi ben a quen sexa da partida.
PD: cambiarei a miña barba por unha trenza por se alguèn do foro me ve.
Abur meus Molón
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2021, 17:02
Asunto: Re: MM de Vigo

Despois de 6 anos volvo a atacar os 21k.... A intención é desfrutalo e, se se pode, baixar a MMP ( VigBay 2009 2h 07' 34" ).... Creo que está difícil, pero por intentalo que non quede..

Se eu puiden, ti tamén...
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Dom, 07 Nov 2021, 13:11
Asunto: Re: MM de Vigo

Ola:
Noraboa a tódolos participantes e agradecido á organización desde medio maratón de Vigo.

Saú2 de Rama desde Ponteareas
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Nov 2021, 17:33
Asunto: Re: MM de Vigo

Volta ás carreiras con esta Media de Vigo, bo resultado persoal ( 2h 02' 20" ) , rebaixando en 5' a MMP e agradecido a organización e voluntarios por darnos a posibilidade de correr polas estradas e rúas de Vigo. Como apunte a mellorar, o tema dos baños na saída, se fose posible en vindeiras edicións traer algún baño portátil, por exemplo, porque un único baño no campo do Coruxo quedou moi curto...

Se eu puiden, ti tamén...

Última edición por Tartarugo o Lun, 08 Nov 2021, 22:18; editado 1 vez
estrellado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/11
41 Carreiras
236 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Nov 2021, 17:51
Asunto: Re: MM de Vigo

Pues ahí estuvimos, primera media en unos cuantos años... anduve un poco despistado, en general, pero fue una bonita mañana de carreras, con todos esos ingredientes que tanto hemos echado de menos. Un placer, en todos los sentidos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Nov 2021, 20:53
Asunto: Re: MM de Vigo

Contentísimo de disfrutar unha media despois de 13 meses sen poder correr ningunha por distintos motivos.
A organización estivo a altura da carreira e fixo unha moi boa labor, tendo en conta que ao facer a salida do 10 K a 11 Kms. da saida da media e caseque como organizar 2 carreiras.
Respecto a miña carreira moi contento, ia ca idea de baixar de 1h45, xa que para non variar ando con problemillas.
Así que saida dende bastante atrás sen quentar caseque nada, e a coller ritmo, os dous primeiros Kms. a 5', e despois fun progresivamente aumentando o ritmo e disfrutando do percorrido e das sensacións de correr, e a partir dos 11 Kms. pendente de calquer sinal de molestia/dor no xemelo.,
Igual que na edición do 2019 a zona que menos me gustou foi a dos tuneles. sobre todo a subida antes de dar a volta, faise moi dura, ao final acabei moi enteiro en 1h42'03 neto , 52 segundiños máis no oficial.
Este Domingo toca a S. Martiño .





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos