Foros ›
Autor
Mensaxe
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4694 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2022, 10:21
Asunto: Re: Corresan 2022

Yo sólo quería saber lo básico,donde se recogen los dorsales y hasta que hora,duchas,guardarropa...........
Picheleiro

Novo foreiro
Novo foreiro
3/11/22
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2022, 15:26
Asunto: Re: Corresan 2022

la información es escasa...evidentemente se nota la desgana y la desidia en organizarla. de hecho, para ser una carrera del concello, apenas le dan publicidad. ¿Por qué será??
m12021958

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/14
12 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2022, 16:31
Asunto: Re: Corresan 2022

"donde se recogen los dorsales y hasta que hora,duchas,guardarropa...."

Eso mismo e o que eu tamen me gustaria saber, estamos a un dia da carreira.
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2022, 17:40
Asunto: Re: Corresan 2022

Cito:


RETIRADA DE DORSAIS - Cidade Vella (Tanto de carreiras coma do circuíto)
Lugar: Centro Comercial As Cancelas Santiago

Viernes 4 de noviembre de 16 a 21 horas;
Sábado 5 de noviembre de 10 a 19 horas.

Servizo de duchas e vestiarios:

Campo de fútbol de Santa Isabel de 20:00 a 23:00 horas
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3675 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2022, 22:35
Asunto: Re: Corresan 2022

Ten moi boa pinta, pero non me inscribín, xa que non vexo moi lóxico empezar o circuito pola carreira da cidade vella, cando hai 6 días estivemos correndo polo casco histórico, podían empezar o circuito por calqueira das outras carreiras e deixar esta para máis adiante.

Así que este finde descansarei de carreiras.
mgcast

Novo foreiro
Novo foreiro
19/11/14
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2022, 11:49
Asunto: Re: Corresan 2022

Outro ano igual... Retirada de dorsais dúas horas e media antes da carreira... Para unha proba de 5 km paréceme un despropósito, e máis cando vimos da pedestre que para 4.000 persoas había entrega de dorsais no día e cunha marxe razonable antes da carreira. E a resposta da federación será que podes recoller o dorsal o venres... Conclusión: se queren facer unha carreira só para a xente de Santiago que o digan antes, pero que avisen.
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2022, 13:21
Asunto: Re: Corresan 2022

mgcast escribió:
Outro ano igual... Retirada de dorsais dúas horas e media antes da carreira... Para unha proba de 5 km paréceme un despropósito, e máis cando vimos da pedestre que para 4.000 persoas había entrega de dorsais no día e cunha marxe razonable antes da carreira. E a resposta da federación será que podes recoller o dorsal o venres... Conclusión: se queren facer unha carreira só para a xente de Santiago que o digan antes, pero que avisen.

Espera, a ver si lo entiendo.
¿No reparten dorsales cerca de la zona de salida?

Alucino.
Me temo que el que no viva en Santiago lo lleva crudo.
mgcast

Novo foreiro
Novo foreiro
19/11/14
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2022, 13:38
Asunto: Re: Corresan 2022

Larpeirogorxon escribió:
mgcast escribió:
Outro ano igual... Retirada de dorsais dúas horas e media antes da carreira... Para unha proba de 5 km paréceme un despropósito, e máis cando vimos da pedestre que para 4.000 persoas había entrega de dorsais no día e cunha marxe razonable antes da carreira. E a resposta da federación será que podes recoller o dorsal o venres... Conclusión: se queren facer unha carreira só para a xente de Santiago que o digan antes, pero que avisen.

Espera, a ver si lo entiendo.
¿No reparten dorsales cerca de la zona de salida?

Alucino.
Me temo que el que no viva en Santiago lo lleva crudo.

Non me fixara que os dous días eran nas Cancelas, debía ser que non me collía na cabeza tal despropósito.
No 2019 xustificábanse dicindo que puxeran dous días previos para recoller dorsais, pero ter que ir a propósito a Santiago a recoller un dorsal para unha carreira de 5 km con menos de 1000 inscritos... Do mesmo xeito que ter que estar o día da carreira dúas horas e media antes.
Eu se o chego a saber non me apunto.
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2022, 14:30
Asunto: Re: Corresan 2022

Y eso es lo malo de que no hayan sacado un reglamento específico como Dios manda Muro No ha empezado la carrera y ya hay corredores descontentos y con toda la razón del mundo. Ese tipo de sorpresas no son nada agradables sobra decir. Son estas cosas, entre muchas otras, las que hacen que los inscritos bajen de un año para otro... www.correrengalicia.or...ic&t=22845
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 05 Nov 2022, 17:14
Asunto: Re: Corresan 2022

Levamos anos pedindo que o atletismo na cidade mellore, incluso facendo propostas, ofrecendo colaboracións pero cando non se quere de pouco serve... se alguén do foro precisa que lle recollan o dorsal antes da carreira, que me avise que estarei preto.

As veces é tan doado como facer as cousas máis simples, sobre todo as máis importantes.

www.youtube.com/channe...subscriber
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4694 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2022, 16:28
Asunto: Re: Corresan 2022

Es una gozada correr por esa zona vieja de noche y con ese público,pero es triste ver el poco interés que ponen en esta carrera los organizadores.
Primero no se puede esperar al último día para poner la ubicación de la recogida de dorsales,las duchas,los horarios,eso se tiene que hacer antes,antes incluso de que cierren las inscripciones,debería haber incluso un reglamento específico de esta carrera con lo básico,aparte del reglamento general del circuito.
Pregunté si había guardarropa,y resulta que no lo sabían,ni cuando llamé a la federación,co-organizadora de esta carrera,ni en la recogida de dorsales.
Las duchas,el vestuario,colgaron que estarían abiertas de 20 a 23h,mentira,pasé por allí a las 20.30 y el de seguridad me dijo que él tenía orden de abrir a las 21h.
Y a mi entender lo peor,si las inscripciones cierran el miércoles por la noche,y en ese momento saben cuanta gente hay anotada al circuito y anotada a la carrera,como es posible que se acaben las aguas en meta?yo,que entré en mitad del pelotón,llegué y ya no había agua,y aún quedaban otras 250 personas por entrar,alguien me lo puede explicar?estaban pidiendo disculpas por megafonía,pero esto es una falta de dejadez total,porque es tan fácil como sumar inscritos circuito+inscritos carrera+categorías infantiles,y tener una botella por cabeza,lamentable........
En el 2012,primer año del circuito me apunté para apoyar,desde ese año no volví,porque ir a Santiago desde Coruña para carreras de +-5kms no me compensa,visto lo visto dudo que vuelva más.
mgcast

Novo foreiro
Novo foreiro
19/11/14
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2022, 18:45
Asunto: Re: Corresan 2022

lihto escribió:
Es una gozada correr por esa zona vieja de noche y con ese público,pero es triste ver el poco interés que ponen en esta carrera los organizadores.
Primero no se puede esperar al último día para poner la ubicación de la recogida de dorsales,las duchas,los horarios,eso se tiene que hacer antes,antes incluso de que cierren las inscripciones,debería haber incluso un reglamento específico de esta carrera con lo básico,aparte del reglamento general del circuito.
Pregunté si había guardarropa,y resulta que no lo sabían,ni cuando llamé a la federación,co-organizadora de esta carrera,ni en la recogida de dorsales.
Las duchas,el vestuario,colgaron que estarían abiertas de 20 a 23h,mentira,pasé por allí a las 20.30 y el de seguridad me dijo que él tenía orden de abrir a las 21h.
Y a mi entender lo peor,si las inscripciones cierran el miércoles por la noche,y en ese momento saben cuanta gente hay anotada al circuito y anotada a la carrera,como es posible que se acaben las aguas en meta?yo,que entré en mitad del pelotón,llegué y ya no había agua,y aún quedaban otras 250 personas por entrar,alguien me lo puede explicar?estaban pidiendo disculpas por megafonía,pero esto es una falta de dejadez total,porque es tan fácil como sumar inscritos circuito+inscritos carrera+categorías infantiles,y tener una botella por cabeza,lamentable........
En el 2012,primer año del circuito me apunté para apoyar,desde ese año no volví,porque ir a Santiago desde Coruña para carreras de +-5kms no me compensa,visto lo visto dudo que vuelva más.
Completamente de acordo, o da auga xa foi o colofón dun gran evento. Paguei 6€ por un carreira, tiven que ir recoller o dorsal a propósito ás Cancelas, nin me deron unha triste camiseta e chego á meta e xa non quedaba auga... Se para o ano volvo a culpa xa é miña
m12021958

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/14
12 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2022, 20:19
Asunto: Re: Corresan 2022

Hola.
Eu tamen completei tres Corresan enfademe,porque sempre foron apeor no trato, volvin solo despois en 2016 facer esta carreira mais as San Silbestre.
Este ano ilusioneime como fai dez anos e collin o circuito. Fui un fallo meu.
Os organizadores si non son os mismos e certo que ten igual maneira e non van buscar nadie a casa (seran millores en outros menesteres).
Como a inscripcion si funciona de forma optima: €€€€€€ esta todo ben.
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
366 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2022, 21:27
Asunto: Re: Corresan 2022

lihto escribió:

Y a mi entender lo peor,si las inscripciones cierran el miércoles por la noche,y en ese momento saben cuanta gente hay anotada al circuito y anotada a la carrera,como es posible que se acaben las aguas en meta?yo,que entré en mitad del pelotón,llegué y ya no había agua,y aún quedaban otras 250 personas por entrar,alguien me lo puede explicar?estaban pidiendo disculpas por megafonía,pero esto es una falta de dejadez total,porque es tan fácil como sumar inscritos circuito+inscritos carrera+categorías infantiles,y tener una botella por cabeza,lamentable........

Que falte AUGA ao final dunha carreira, ainda que sexa de 5 km. para min é un dos fallos mais graves que pode ocurrir.
Picheleiro

Novo foreiro
Novo foreiro
3/11/22
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2022, 9:28
Asunto: Re: Corresan 2022

o de non haber botellas de auga en meta é un chiste...ainda q realmente é un despropósito.

da mesma maneira q é unha vergonza non ter preparado o circuito antes de empezar.

e xa non falemos das carreiras escolares, con xente polas rúas mentras os nenos corrían e a policía diante con un quad apartando a xente. foi moita sorte que non houbese algun incidente ou caída debido a isto

se mesmo estaban a colocar vallas mentras habia as carreiras escolares...pouco mas hai q dicir.

resumindo, iso pasa por ceder a organizacion do asunto a determinada xente q o único q sabe facer é colgarse medallas...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos