Foros ›
10K Deputación da Coruña [16/04/2023]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
brunoRCD

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/17
28 Carreiras
86 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Mar 2023, 11:23
Asunto: Re: 10K Deputación da Coruña [16/04/2023]

Pasando entonces. Una pena.
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Mar 2023, 12:20
Asunto: Re: 10K Deputación da Coruña [16/04/2023]

Para mí mejor q no tendrá q madrugar la acompañante..y por la mañana hay feria en Betanzos
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
873 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Mar 2023, 13:16
Asunto: Re: 10K Deputación da Coruña [16/04/2023]

Una carrera en domingo por la tarde. No recuerdo otra (refrescadme la memoria si se me pasa alguna). Si puedo estaré
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Mar 2023, 14:48
Asunto: Re: 10K Deputación da Coruña [16/04/2023]

Nooo..suelen ser los sábados si son por la tarde como las de Padrón
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Mar 2023, 21:41
Asunto: Re: 10K Deputación da Coruña [16/04/2023]

AJACAST escribió:
Una carrera en domingo por la tarde. No recuerdo otra (refrescadme la memoria si se me pasa alguna). Si puedo estaré

A verdade é inusual unha carreira en Domingo pola tarde/noite, eu so corrín unha carreira e foi a media maratón sunset de Caminha día 09 de Xuño de 2019, pero o día 10 en Portugal é festivo, o día de Portugal, e baixara moito a participación respecto a outras edicións, xa que corredores galegos fumos moi poucos.
Eu non creo que vaia, xa que eso significaría comer moi cedo o domingo.
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
500 Carreiras
1562 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Mar 2023, 7:59
Asunto: Re: 10K Deputación da Coruña [16/04/2023]

Pois síntoo pero non creo que vaia ser da partida, ó cambiarse o horario para un domingo pola tarde. Se todavía fose algo máis preto.. Pra outra vez igual será.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 10 Abr 2023, 17:35
Asunto: Re: 10K Deputación da Coruña [16/04/2023]

Ahí estaremos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Abr 2023, 17:37
Asunto: Re: 10K Deputación da Coruña [16/04/2023]

Apuntado, para coñecer esta nova carreira, ainda que pola cidade na que máis veces corrín, entre a Pedrestre de Santiago e a nocturna de Santyago.
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 15 Abr 2023, 6:12
Asunto: Re: 10K Deputación da Coruña [16/04/2023]

...por certo: grazas.

entereime hai uns días grazas a vós de que a carreira é pola tarde Indiferente , non me mandaron ningún aviso nin nada Muro


Cando me apuntei estaba previsto para as 10 ou así, e está por ver se ao final vou ir, porque un domingo a primeira hora da tarde... supoño que a organización recibeu algún tipo de "ultimatum" porque se non non me explico ("ou pola tarde ou non hai carreira").

En todo caso que o pasedes ben e non levedes un golpe.


Pensando que a verdade, non sei nin porque me apuntei. Supoño que porque era "gratis" Triste cando non hai nada que me impulse a participar (menos estar con vós desfrutando de correr Guiño )

Est.2008
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 15 Abr 2023, 15:23
Asunto: Re: 10K Deputación da Coruña [16/04/2023]

A verdade é que parece metida con calzador e sen unha organización previa ben feita, pero hai que valorar este tipo de probas, no centro de Galicia, gratuita, bos premios e servicios, e non todos os días se pode cmpartir saída con tantos olímpicos, dende logo para correr ou vela, será un evento deportivo de primeiro nivel !!

www.youtube.com/channe...subscriber
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2023, 21:31
Asunto: Re: 10K Deputación da Coruña [16/04/2023]

Rematada a proba toca facer unha valoración da mesma e pola miña banda bastante negativa.
Semellante dispendio de cartos públicos, polo que me dixeron unha cantidade moi elevada, para traer a unha ducia de atletas de gran nivel, que a parte de gañar os premios monetarios por postos imaxino que terían un fixo de saida. Demorouse a saida sobre 10 minutos, xa que fixeron unha presentación dos mesm@s.
Esta carreira había que encaixala como foxe no calendario e despois de poñela no calendario para o domingo pola mañán houbo que cambiar o horario xa que pola mañán houbo a procesión, creo que do cristo resucitado con saida no campiño de S. Francisco.
Así que horario nefasto para correr, un domingo pola tarde e por riba xuntousenos un calor abafante para estas datas, o lóxico non sería facer o 5 K. as 16:30 ou a andaina de 2 k.? e deixar o 10 K. para unha hora despois?. Menos mal que a concelleira de deportes foi unha gran atleta e sabe desto.
Sobre o percorrido, a maior parte do mesmo super despexado, polo que nos bateu o sol de pleno, moitos abandonos e moitos corredores camiñando nas costas. Non é excesivamente duro, pero son 2 voltas cas correspondentes subidas.
Un só avituallamento en vasos pequenos, pareime para non desaproveitar nen unha gota do mesmo, vista as condicións climatolóxicas podían ter posto outro o final de Galeras.
De 598 inscritos só rematamos 316, como xa dixen bastantes abandonos e multitude de non presentados, o ser gratuita tamén influe nestos casos.
Un gran avituallamento final, con froita, galletiñas e auga outra vez en vasos, eu cheguei pola metade e fixen unha gran cola ata que puiden beber, os compañeiros do clube Noitebra non daban abasto para encher os vasos, menos mal que despois había outro deles cun garrafón e podíamos repostar, sen ter que facer a cola outra vez.
A miña carreira, sobrevivin, Sorriso como tiña unhas molestias no xemelo, esta vez o esquerdo, o obxetivo facela a 5' Km. asi que sain case de atrás de todo sen quentar nada e fun correndo por sensacións, xa que ademáis non carguei o gps, polo que fun sen referencias e tempo oficial mallado en 49'52".
Un saudo.
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
255 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2023, 21:51
Asunto: Re: 10K Deputación da Coruña [16/04/2023]

Siempre es bonito correr por las calles de Santiago. Gracias a la organización. Y por encima gratuíta y con distancia homologada

www.asociacionacade.com
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 17 Abr 2023, 7:19
Asunto: Re: 10K Deputación da Coruña [16/04/2023]

Ola!

pois obviando a excesiva "parafernalia" que rodeaba o evento (claramente sobredimensionado) a min pareceume todo bastante correcto. Menos alguna cosa Ríndose . A sensación que tiven é que estabamos alí de atrezzo para un interese alleo.
O horario... xa de por si "raro", pero ademáis cadrou mal día pola temperatura.

Iso si, alegroume saudar a xente que non vía desde hai moito tempo Angel


A calor yatal Muerto pero era o que había Demo sorrindo e fíxose o que se puido Indiferente Fun con xeito e sen pasarme de voltas pero meus, se tivese que ir un punto máis rápido non sei se sería quen Muerto Meh! estivo ben! Sorriso

Xuntouse un pouco de xente alí pillando a auga ao final pero tamén podiamos poñer da nosa parte e ao pillar a auga "apartar un pouco e deixar sitio", que algún pensa que está co cóbado apoiado na barra Mr. Green . Si, podía ser máis áxil a cousa Guiño

Grazas a toda a xente que traballou por sacar o evento adiante Aplauso

Est.2008
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 17 Abr 2023, 8:05
Asunto: Re: 10K Deputación da Coruña [16/04/2023]

Opino como los compañeros anteriores,a saber el dinero invertido/tirado en promoción,élites,premios,pero para los corredores del montón,sobretodo un día como el de ayer,no costaba nada otro punto más de agua,luego nos quejaremos de los sustos que pueda haber,parece mentira que loa políticos que antes fueron corredores,y que igual aún lo son,no lo quieran ver,será todo lo gratuita que quieran,pero las cosas hay que hacerlas bien.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Abr 2023, 8:18
Asunto: Re: 10K Deputación da Coruña [16/04/2023]

Boas, na miña oponión unha boa organización debería saber improvisar e vendo a calor que facía poñer un avituallamiento a maiores.
A realidade é que aínda participando atletas de élite a maioría de participantes son corredores populares (outra cousas e que algún por facer 35 ou 36 minutos se crea de élite) e como tal se debería adecuar a ese tipo de corredores.
Saudos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos