Foros ›
Carreira Ponle Freno Pontevedra
Forum Index / Carreiras Populares en Galicia
Reply to topic

Author

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
174 Posts

Reply with quote Post Sat, 24 Jun 2023, 21:42
Post subject: Carreira Ponle Freno Pontevedra

Boas! Acabo de chegar desta carreira e estou sorprendido que non houberamos falado dela no foro.
Dúas distancias 5 e 10 km. (Aínda que si hai que decir que a min saíume algo menos de 10)
Inscrición 5 euros (tal como están os prezos hoxe en día pois moi bo prezo!)
Bolsa do corredor: camiseta (chula), paquete de 4 pilas Varta 1.5v, pasta de dentes con cepillo. Se suɓías no seu día só instagram unha publicación da carreira tamén unha riñonera.
Bolsa fin carreira: auga, mazá, barrita.
Saída desde Montero Ríos e baixada ao río por onde se desenvolve case toda a proba. Percorrido mixto con predominancia de terra-grava. Un fermoso paseo polo que é a Xunqueira do Lérez cun percorrido entretido e moi moi corrible. Indicacións quilómetros (aínda que penso que algunha estaba algo mal situada). Para os 10km repetimos un bucle e os de 5 suben pola "costiña" famosa da Media (que nesta carreira tamén foi de baixada na saída). Avituallamento de auga aproximadamente na metade do percorrido. Zona ampla e fácil de coller.
Se ben durante o percorrido pola zona do río apenas había animación si estivo animada a saída e a chegada.
E todo esto cunha organización perfecta e compartindo quilómetros cun campión do mundo coma Abel Antón (tío fabuloso por certo) e sumando para unha boa causa das vítimas dos accidentes de tráfico.
Creo que entre ambas probas eramos 1300 máis as probas menores.
Ogallá para o ano sexamos o dobre xa que paga a pena.

Last edited by Xertiz on Sun, 25 Jun 2023, 14:21; edited 4 times in total
Babybeetle

Novo foreiro
Novo foreiro
4/04/16
10 Carreiras
3 Posts

Reply with quote Post Sun, 25 Jun 2023, 9:26
Post subject: Re: Carreira Ponle Freno Pontevedra

Xertiz creo que fumos a carreiras distintas, a organizacion "perfecta", claro, mandanos a casa de Dios a correr, non fai falta cortar apenas duas calles, nin unha sola persona animando en 9300 metros de de 9500 que ten a carreira, fea con ganas. Pontevedra caracterizase precisamente pola cantidade de calles peatonales que ten, que menos que facela polo centro como se fixo de toda a vida para dar mais visibilidade a finalidad da proba. Metennos polas marismas, non se rompe a organizacion a cabeza tanto e todos contentos. Cada ano peor e menos xente
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
174 Posts

Reply with quote Post Sun, 25 Jun 2023, 10:58

Iriamos a mesma carreira Babybeetle pero hai unha cousa que é subxectiva que son os gustos de cada quen...
Entendo que a ti te gustaría fora doutro xeito. Eu como non fora noutras edicións pois non podo comparar .
Apertas!
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
174 Posts

Reply with quote Post Sun, 25 Jun 2023, 11:43

Wink
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
509 Carreiras
3853 Posts

Reply with quote Post Sun, 25 Jun 2023, 12:32

Eu non abrín tema xa que ata o xoves, casi venres non me inscribín, nunca fora, pero varios compañeiros do clube que xa a correran ian ir, así que como me falaran ben decidin acompañalos.
Carreira ben organizada, pero o percorrido a parte de ser rápido non ten nada salientable, xa que é basicamente por pistas de terra na outra orilla do río, lugar que paréceme moi adecuado para adestrar, pero non para facer unha carreira cun fin social e poder visibilizar a causa.
Respecto a carreira, obxetivo correla a 4'30" e así foi máis ou menos, xa que no Km. 8 adiantanme 2 corredores e cando me fixo nun deles, era o grandísimo Abel Antón, así que decidín ir con el, o principio un pouco forzado e temendo que na subida final pegara un cambio de ritmo e deixárame atrás, pero foi o revés o que se quedaba era él, pero decidín seguir con él para entrar na meta cun "grande" e en canto chegamos varios fotógrafos a sacarlle fotos, polo que aproveitei para acoplarme e sacar unhas instantaneas, (agora a ver se localizo algunha). Comentaronme despois que Abel Antón, lesionouse na carreira Ponle freno de Málaga do día 11, na que fixo 41'24" e debeu ir con precaución.
Non descarto repetir se non hai outras opcións, xa que ó xa comentado da distancia moi escasa, hai que engadirlle a falla de duchas, polo que nos adecentamos un pouco ainda que malamente e a cear polo lugar, xa que facía unha noite fabulosa.
Respecto a participación, moi baixa, entre as duas carreiras rematamos sobre 700 corredores, pudo influir tamén facela ó día despois da noite de S.Xoan.
Un saudo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
509 Carreiras
3853 Posts

Reply with quote Post Sun, 25 Jun 2023, 12:38

Xertiz escribió:
Boas! Acabo de chegar desta carreira e estou sorprendido que non houberamos falado dela no foro. Carreirón carreirón carreirón!!
.

Xa había tema aberto o día 11 por Tartarugo.

www.correrengalicia.or...mp;t=23096
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Posts

Reply with quote Post Tue, 27 Jun 2023, 8:32

Kurty escribió:
Xertiz escribió:
Boas! Acabo de chegar desta carreira e estou sorprendido que non houberamos falado dela no foro. Carreirón carreirón carreirón!!
.

Xa había tema aberto o día 11 por Tartarugo.

www.correrengalicia.or...mp;t=23096

Efectivamente, pero como o foro anda algo desaforado últimamente, tampouco é cuestión importante a duplicación de temas.

Eu pola miña banda contento, baixei dos 6'/km que era o obxectivo aínda que sufrindo na segunda metade dos 10k, mellor dito 9.5k . Cada vez íase achegándose máis o da vela ( debía ser incómoda, mellor tería sido o globo, pero a publicidade é o que ten ) de 60' pero conseguín que non me atrapara. Fun claramente de máis a menos, seica a calor e verme con menos referencias na segunda volta pasou factura.

En canto o percorrido comparto sensacións xa postas polos compañeiros... Desanxelado pero bonito, cero ánimos para os corredores agás algo en saída e bastante menos en chegada. Por unha banda era agradable a zona máis fresca da beira do río, por outro lado dalle pouca visibilidade á causa pola que se corría. Quizais un domingo pola mañá sería máis factible un percorrido máis urbano e con máis animación nas rúas, non o sei. Polo resto, boa organización e menos participación ( alomenos no 10k ) do que esperaba

Se eu puiden, ti tamén...

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum