Foros ›
25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2024
Forum Index / Carreiras fóra de Galicia
Reply to topic

Author

Novo foreiro
Novo foreiro
26/12/15
5 Carreiras
6 Posts

Reply with quote Post Sun, 01 Oct 2023, 18:52
Post subject: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2024

Ya están abiertas las inscripciones para la 25ª Media Maratón Manuela Machado - Viana do Castelo.
Tendrá lugar el 21 de enero de 2024, a las 10:30 horas (hora de Portugal).
La inscripción se puede realizar en www.mmviana.com
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
488 Carreiras
3748 Posts

Reply with quote Post Sun, 01 Oct 2023, 19:17
Post subject: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2

Está ben que se saiba con antelación as datas das carreiras para facer as previsións.
A media maratón que máis veces corrín, cusiosamente en Portugal, así que agardo correr por 15 vez, para celebrar as bodas de prata desta gran carreira.

Parabéns.
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
119 Posts

Reply with quote Post Wed, 29 Nov 2023, 19:15

Kurty escribió:
Está ben que se saiba con antelación as datas das carreiras para facer as previsións.
A media maratón que máis veces corrín, cusiosamente en Portugal, así que agardo correr por 15 vez, para celebrar as bodas de prata desta gran carreira.

Parabéns.

Qué tal é circuito?
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
160 Posts

Reply with quote Post Thu, 30 Nov 2023, 15:55
Post subject: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2024

Boas, eu levo 3 participacións e está volverei de novo. O circuito son 10km ida e volta os 11km restantes, os km 6/7 son con algo de subida pero pouco mais. A salida primer km e unha liada non hay caixons e todos a granel...paciencia e listo. Boa organización, ambiente e publico en bastantes zonas. De bolsa corredor mochila, camiseta e planta(menta, albahaca, etc) e bonita medalla. Eu aproveito e paso o fin de semana en Viana. Un saudo
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
488 Carreiras
3748 Posts

Reply with quote Post Fri, 01 Dec 2023, 20:20

Chogori, a media ata o Km 5 é moi chanciña, tan só ten unha subida para deixar o tramo de autovía e encarar a estrada pola que discurre o resto da media, despois ten sobre 2 kms. de subida levadeira e o que queda ata o 10 onde damos o xiro e todo favorable, a partir de ahí invertimos a marcha ata o km 20 no que pasamos polo lado da meta, pero ainda nos queda algo máis dun km. ata rematar a proba.
Non é un percorrido duro, sendo unha das medias mási numerosas do centro norte de Portugal e moi boa organización.
O problema que se queres facer marca, tes que situarte na saida con moita antelación, xa que non hai ningún tipo de control e a xente colócase onde quere.
Un saudo.
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
119 Posts

Reply with quote Post Mon, 04 Dec 2023, 12:41

Gracias pola info, @MICHOLOX e @KURTY.

A ver se a familia se anima a pasar o fin de semana por Viana.
luisfeito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/12
10 Carreiras
90 Posts

Reply with quote Post Thu, 07 Dec 2023, 0:11

Ola , estou tendo problemas coa inscrición...como fixestes para facer o ingreso. O meu banco para unha transferencia internacional pide o nome do banco... e non o atopo. Muro
Graciñas
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
160 Posts

Reply with quote Post Thu, 07 Dec 2023, 22:17

Yo he pagado con PayPal sin problema. Un Saludo
luisfeito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/12
10 Carreiras
90 Posts

Reply with quote Post Thu, 07 Dec 2023, 23:55

micholox escribió:
Yo he pagado con PayPal sin problema. Un Saludo
Gracias
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Posts
Lugo
Reply with quote Post Sun, 31 Dec 2023, 13:33

Me he inscrito, pero creo que no he completado la inscripción. Me pone inscrito, entidad de pago 10611, cantidad 12,50 €
sabéis cómo puedo pagar?
no veo ninguna página de pago, más que la de inscripción y no me deja continuar para pagar, quería intentarlo por paypal, porque me dice que estoy inscrito
gracias
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
488 Carreiras
3748 Posts

Reply with quote Post Sun, 31 Dec 2023, 20:37

lucusrunner escribió:
Me he inscrito, pero creo que no he completado la inscripción. Me pone inscrito, entidad de pago 10611, cantidad 12,50 €
sabéis cómo puedo pagar?
no veo ninguna página de pago, más que la de inscripción y no me deja continuar para pagar, quería intentarlo por paypal, porque me dice que estoy inscrito
gracias

E que son com 2 pasos, cando te inscribes, saeche unha páxina na que che da a opción de pagar a través de Multibanco, un sistema moi usado en Portugal e a outra opción e con paypal, eu fixen así 2 inscripcións en días distintos.

Ademáis mañán cambia a tarifa e sube a 15€
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Posts
Lugo
Reply with quote Post Thu, 04 Jan 2024, 10:32

arreglado
me puse en contacto con la organización y me mandaron forma de pago. Pagué por paypal
nos vemos en Viana
luisfeito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/12
10 Carreiras
90 Posts

Reply with quote Post Mon, 22 Jan 2024, 18:13

Moi boa experiencia nesta MM. A cidade que non estivera nunca é moi chula. A organización da carreira moi boa.
O circuíto ten no km 6 unha subida ata o 7,5 + ou - . Se ben é certo, despois baixas á volta, pero aínda así para facer marca creo que non é. Eso si, é unha MM que paga moito a pena. Queda apuntada para o ano.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
829 Posts
Santiago Compostela
Reply with quote Post Fri, 26 Jan 2024, 11:35

Otra vez más en Viana y ya van 7; quien me lo iba a decir cuando empecé con esto del mal correr.
La cuesta del km 6 cada año me parece con mas pendiente.
Más corredores y público este año que en las últimas ediciones (+1750 llegados a meta).
En mi opinión a parte de no haber cajones de salida otro pero es la casi carencia de contenedores para tirar las botellas de agua tras los avituallamientos; todo al suelo, aunque eso ya es cosa de los propios corredores.
Sin embargo y pese a todo es una carrera estupenda y si uno está en forma incluso rápida.
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
160 Posts

Reply with quote Post Fri, 26 Jan 2024, 21:23

Esta fue mi 4°participación y de paso aprovecho para pasar el fin de semana. Mañana de Domingo fresca perfecta para correr, buen ambiente y como siempre muchos conocidos...esta vez para la salida le eche "jeta" y salte la valla poniéndome 3 tercera fila (primera vez que no empiezo saltando los setos) todo perfecto... Sin agobios ni golpes ni medio tropezones... A los 300m ya estamos a ritmo, acabando fuerte con mi mejor marca en Viana, mucha mas gente animando que otras veces y yo si vi y use los contenedores despues de los avituallamientos para tirar las botellas. El año que viene mas y mejor.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum