Foros ›
10K Mazaricos, Correndo pola costa da morte
Forum Index / Carreiras Populares en Galicia
Reply to topic

Author

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
4 Carreiras
12 Posts

Reply with quote Post Mon, 14 Apr 2025, 9:50
Post subject: 10K Mazaricos, Correndo pola costa da morte

Boas! Despois dos bos consellos q me destedes en vimianzo aproveito para abrir fio da próxima do circuito, Mazaricos.
Segundo o track baixas os primeiros kms para despois subilos, e unha subida dura, e q eu sempre vou de menos a máis, e non sei moi ben como xestionar esta carreira. Gracias de antemán!
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
57 Posts
Santiago
Reply with quote Post Mon, 14 Apr 2025, 17:57
Post subject: Re: 10K Mazaricos, Correndo pola costa da morte

Moi boas!Vimianzo foi ben, aver Mazaricos. Aqui a saída é hacia a esquerda por asfalto, laaaaaargo moi llano tirando hacia abaixo, eu recomendo ir a bo ritmo os 3-4 primeiros kms pero controlando non embalarse cos demais corredores. No 4 curva de esquerda con lixeiro repeito sen problema, con calma pq se recupera mais adiante ata o 5 qUe volve a llanear e non pasa nada perder ritmo en medio km. E outra vez larga pista mal asfaltada ata o 7. Aqui o ano pasado adiantei moita xente que ía forzada porque de repente pica hacia arriba ata o 8 pero ata o 9 te esixe outro tanto.Ao sair do 9 chegas a carretera xeral a esquerda, algo cansado e tardas en coller forzas da subida anterior, ainda qué bastante llano. Xa empezas a ver as casas e escoitar o speaker terio co cal empezas a acelerar, alguns quiebros entre casas e recto ata meta final sen problema!
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
4 Carreiras
12 Posts

Reply with quote Post Mon, 14 Apr 2025, 19:09

Joslem escribió:
Moi boas!Vimianzo foi ben, aver Mazaricos. Aqui a saída é hacia a esquerda por asfalto, laaaaaargo moi llano tirando hacia abaixo, eu recomendo ir a bo ritmo os 3-4 primeiros kms pero controlando non embalarse cos demais corredores. No 4 curva de esquerda con lixeiro repeito sen problema, con calma pq se recupera mais adiante ata o 5 qUe volve a llanear e non pasa nada perder ritmo en medio km. E outra vez larga pista mal asfaltada ata o 7. Aqui o ano pasado adiantei moita xente que ía forzada porque de repente pica hacia arriba ata o 8 pero ata o 9 te esixe outro tanto.Ao sair do 9 chegas a carretera xeral a esquerda, algo cansado e tardas en coller forzas da subida anterior, ainda qué bastante llano. Xa empezas a ver as casas e escoitar o speaker terio co cal empezas a acelerar, alguns quiebros entre casas e recto ata meta final sen problema!
Moitas gracias Joslem! Unha dubida comeza a picar para arriba a partir do 7? Porque no track doutros anos parece q dende o 5 comeza a subir ata o 10.
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
57 Posts
Santiago
Reply with quote Post Tue, 15 Apr 2025, 6:19

Adxunto o meu rexistro do ano pasado. Efectivamente sube algo pero eu non me preocuparía ata chegar ao 7. A partir deste é cando empeza a festa!

screenshot_20250415_082020_connect.jpg
Description: Track2024
Viewed: 130 Time(s)
screenshot_20250415_082020_connect.jpg

Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
4 Carreiras
12 Posts

Reply with quote Post Tue, 15 Apr 2025, 8:26

Uff, vaime facer falta moita cabeza para controlarme ata o 7, porque nos primeiros haberá que intentar gañar tempo. Moitísimas gracias polo rexistro é de moita axuda,

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum