correquechove Novo foreiro
1/03/15
8 Carreiras
10 Posts
Tue, 12 Aug 2025, 7:55 Post subject: Carreiron 10k Illa de Arousa
O 7 de Setembro volve o VII Carreiron 10k na Illa de Arousa
oneiros Novo foreiro
7/06/11
15 Carreiras
12 Posts
Vigo
Sun, 17 Aug 2025, 11:06 Post subject: Re: Carreiron 10k Illa de Arousa
Boas!
Percorrido moi bonito este ano, bastante mellor ca o do ano pasado que eran 2 voltas de 5 km. So ten unha parte dura entre os Kms. 7~7,7; cun cachiño ben duro nese tramo e unha costa que despois diso pode facerse algo duriña sobre o km 8,7 ao 9,4.
Se me respeta o xeonllo esquerdo (despois dun bo trastazo a finais do mes pasado que me parou en seco preparación de Valencia e aínda me ten bastante tocado ) será a primeira vez que corra a carreira da miña terra, despois de moitos adestramentos por eses camiños.
Info e inscricións: sportmaniacs.com/es/se...-de-arousa Every new beginning comes from some other beginning's end.
Sun, 17 Aug 2025, 11:57 Post subject: Re: Carreiron 10k Illa de Arousa
Estou pensando entre ir a esta carreira ou a Carixa. Por apetecer tírame mais o trail pero por motivos familiares e que me colle máis preto creo que será o 10k.
1/03/15
8 Carreiras
10 Posts
Wed, 20 Aug 2025, 9:36 Post subject: Re: Carreiron 10k Illa de Arousa
Este domingo cambia o precio da inscripción de 10 a 12 euros
1/03/15
8 Carreiras
10 Posts
Wed, 27 Aug 2025, 18:34 Post subject: Re: Carreiron 10k Illa de Arousa
Última semana para inscribirse el domingo acaba o antes si se completan las plazas
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum