Foros ›
Author

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
15 Carreiras
45 Posts

Reply with quote Post Wed, 17 Dec 2025, 7:32
Post subject: SinSon 2025

Como vexo q a poucos días de celebrarse esta 10k q leva tanta xente e q neste ano non chegaron as inscripcions o segundo tramo, abro fio.
E a segunda vez q vou, da primeira fai 6 anos e pareceume q tiña duas costas bastante durechas pero corrible no último tramo, xa non sei se estou no correcto ou me falla a memoria ???? . Recordo un bo avituallamiento na carpa e moi boa xestion para aparcar e despois coller o bus, este ano deixaremos o coche en portosin directamente, saberes se habilitan aparcadoiro tamen? Contademe!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
522 Carreiras
3886 Posts

Reply with quote Post Wed, 17 Dec 2025, 17:45
Post subject: Re: SinSon 2025

Efectivamente ten varias costas, pero duas teñen a sua dureza, sobre todo a derradeira.
Os 3 primeiros Kms. son chanciños, despois cando saimos a estrada xeral, xa ten unha pequena subida, despois chegando o Km5, ten unha suida non moi longa pero con desnivel, chegando a primeira entrada da praia da Aguieira, despois de2 kms. ven a subida dura e longa do outro lado da praia da Aguieira e que chega ata a capela do Loreto, debe ser sobre 1km, pero despois xa é todo baixar ou chan, se te quedan folgos son para darlle zapatilla ata a meta.

Saudos
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
15 Carreiras
45 Posts

Reply with quote Post Wed, 17 Dec 2025, 19:12

Pois eso intentaremos Kurty, apeoveitar os dous últimos kms! O q non sei e se son 10 ou pasa un pouco, a vez ca fixen, fai moito, so levaba un casio con cronómetro q tempos!
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
890 Posts

Reply with quote Post Mon, 22 Dec 2025, 9:08

Foi a miña primeira Sin Son, moi chulo o percorrido a moi ben a loxística. Para o ano se podo repetirei
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
522 Carreiras
3886 Posts

Reply with quote Post Tue, 23 Dec 2025, 7:52

Contento dunha nova edición desta carreira, a organización coma sempre moi ben e respecto a min, quedei moi contento, ainda que fixen sobre 90 segundos máis que nas derradeiras edicións, .
Mañán moi fría, ainda que en principio a choiva respetounos, pero chegando o km 9 colleunos un pouco de choiva os que viñan detrás xa se mollaron un pouco máis.
Sain os primeiros 5 kms. máis rápido do que contaba, así que houbo que ralentizar un pouco ata o 7 e encarar a derradeira subida da Aguieira (gran animación había na parte máis dura) e despois a partir de ahí a tope, ainda que houbo que apurar un pouco para baixar 11 segundiños dos 46' oficial.
Saudos.
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
15 Carreiras
45 Posts

Reply with quote Post Sun, 28 Dec 2025, 21:33

Kurty vexo q mais ou menos ahí chegamos os dous, frío sí, pero penso q ainda axudou, a chuvia como ben dixestes tan só o final, o meu problema foi o primeiro km vinme nun embudo q me fixo facelo a 5 e penalizoume penso cuns 30", o lado bo foi q non me deixou virme moi arriba e o resto da carreira puden ir bastante tranquila, de feito poucas veces me pasa pero penso q o mellor podía dar algo máis.
Avituallamento xenial, pero poñer primeiro o posto das cervexas co das augas...en fin para min unha decepción para outros unha gran decisión da organización jajaja

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum