Foros ›
53 M.M.ELCHE 22/03/2026 (CRONICA).
Forum Index / Carreiras fóra de Galicia
Reply to topic

Author

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
528 Carreiras
3909 Posts

Reply with quote Post Sat, 07 Mar 2026, 21:48
Post subject: 53 M.M.ELCHE 22/03/2026 (CRONICA).

Pois este ano vou correr a media maratón máis antigua do mundo, escomenzou a sua andadura no 1964 e a deste ano será a sua 53 edición, estivera a piques de ir a correla na sua 50 edición no ano 2023, pero o final non pudera ser.
A parte da media hai un 10 K. Estando os dorsais das 2 esgotados, por 4º ano seguido e eso que aumentaron o cupo. Sendo 5350 na media e 1150 no 10 k.
Como é unha viaxe programada non hai moito a inscripción saiume cara en total 38€ ca licencia federativa e gastos de xestíón.
Saida moi cedo as 9 da mañán, polo que haberá que madrugar, xa que eses días estaremos en Alicante cidade, a cal non coñezo.
Percorrido chanciño que pasa polo famoso palmeral e outros puntos de interes de Elche.

mediaelche.es/

Last edited by Kurty on Thu, 26 Mar 2026, 23:02; edited 1 time in total
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
230 Posts

Reply with quote Post Sun, 08 Mar 2026, 18:54
Post subject: Re: 53 M.M.ELCHE 22/03/2026

Que vaia ben! Eu nesa data óa ir a Nedua de Madrid pero ao fin por asuntos familiares nada, tiven que anular inscrición. Tamén é certo que por Alacante teño gañas de ir nalgún momento.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
528 Carreiras
3909 Posts

Reply with quote Post Fri, 13 Mar 2026, 19:26

Esta media nótase que ten solera, xa me enviaron un correo co nº de dorsal e moitísima información na web e redes sociais.
Así foi como me enterei de que o sábado hai unha paella party ao mediodía por 7€ por persoa, podendo ir acompañantes, asi que como temos visita guiada por Elche o Sábado, xa aproveitei para mercar os tickets e así xa recollo o dorsal ese día.
Ademáis o sábado teñen un trote de activación e charla co gran Reyes Estévez, que está a facer uns tempazos en media maratón na sua categoría.
Saudos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
528 Carreiras
3909 Posts

Reply with quote Post Thu, 26 Mar 2026, 23:01

Cun pouco de retraso, vou relatar como me foi esta nova experiencia fora de Galicia.
Fantásticos días que pasamos pola comunidade Valenciana, con visita a Valencia o día 19 e despois Alacante e Elche, xornadas compeltísimas e de non parar, para aproveitar o tempo.
Respecto a media, o Domingo recolleunos en coche un coñecido das redes sociais, xa que se non tería que ter collido un tren as 6:30 da mañán que sería o único medio de transporte que me axeitaría para estar a hora da saida.
Mañán fresquiña cando chegamos, despois iría o sol picando con forza, ata ser incomodo por momentos.
Como levaba 3 días de grandes pateadas, non quentei nada e cando faltaban 10 minutos fun para o meu caixón, un gran ambiente na partida e os momentos previos o speaker soubo facelos máis que emocionantes e xusto no momento da saida, fume de cores e papeluchos a voar, espectacular.
Despois de case 90 segundos paso polo arco, imos moi lentos debido a gran cantidade de corredores, máis de 6000 entre as 2 distancias,
O 1º Km. o máis lento da carreira en 4'58", despois fun collendo un ritmo uniforme, facendo todos os kms. entre 4'40" e 4'49", percorrido moi corrible, os primeiro kms. nada reseñables, xa que é por largas avdas. con varias idas e voltas.
Eu en todo momento regulando o ritmo, tiña medo de que a partir do 16 as pernas cederan, Depois o percorrido vai cambiando, xa que imos polo centro da cidade e sobre todo un bo treito polo famoso palmeral de Elche.
Quizás a parte máis dura ven nos kms. finais, xa que dende o 19 ata pasar o 20 vai picando cara arriba e nalgún punto con algo de desnivel, pero despois xa é llanear e baixar.
Impresionante a de público que había na zona de meta, eu contentísimo con rematar unha media máis nun tempo neto de 1h41'21",bolsa de avitullamento final correcta sen máis, e entregaron unha toalla, había servicio gratuito de grabación de medalla, o cal non usei e despois festa, nos enseguida collemos un cercanías que nos levou a Alacante, xa que as 16 h. colliamos o tren de volta a Galicia.
Media máis que recomendable, pero non creo que repita, xa que falaronme moi ben das medias de Alacante cidade, Torreviea, Santa Pola e A gran carreira do Mediterraneo, que vai dende Alacante ata Sta. Pola.
Así que si volto a Alacante, cidade que me encantou tentaría de facelo coincidir con algunha delas.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum