lostrego11 Foreiro infantil
4/03/12
100 Carreiras
54 Posts
A CORUÑA
Sun, 09 Aug 2026, 20:48 Post subject: XII MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS
El 12 de septiembre a las 17.00 se celebra esta prueba con un perfil bastante llano y un recorrido muy bonito.
Yo vivo en A Coruña y no tengo coche, si hay alguien interesado en compartir vehículo y gastos, por favor, que contacte conmigo en
lostrego11 @ hotmail.com
Muchas gracias
También me serviría alguien que salga y/o llegue a Ferrol
Last edited by lostrego11 on Thu, 27 Aug 2026, 8:12; edited 1 time in total
Kurty Experto no foro
26/03/05
538 Carreiras
3939 Posts
Mon, 10 Aug 2026, 12:38 Post subject: Re: XII MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS
Eu non son de cerca da Coruña e ademáis xa iremos o venres para Ribadeo que temos familia alí.
Pero se comento aquí, é para dicir que de "bastante llana" pouco, para min é unha media tirando a durecha, ten moi rápidos ata o Km 3'200, despois xa é un rompepernas.
Pero, é unha media para disfrutar.
Saudos é a ver se tes alguén que te acerque.
lostrego11 Foreiro infantil
4/03/12
100 Carreiras
54 Posts
A CORUÑA
Sun, 16 Aug 2026, 12:59 Post subject: Re: XII MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS
Moitas grazas pola información, non sabía que era rompepernas. Eu corrín a Adolfo Ros con saída e chegada en Neda en decembro e pareceume dura. ¿Como vedes Ribadeo de dureza en relación cun ela?
Kurty Experto no foro
26/03/05
538 Carreiras
3939 Posts
Fri, 21 Aug 2026, 21:15 Post subject: Re: XII MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS
Para min sen dubida é máis dura ésta que a Adolfo Ros. Xa que a de Ribadeo, ten moitos tramos por senderos de terra que se fan duros nalgunhas subidas e ter precaución nas baixadas .
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum