Foros ›
Autor
Mensaxe
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Abr 2008, 15:02
Asunto: ASICS GEL-DS RACER VI

Hi,
Antes de nada presentarme neste foro, primeiro post, xa vos levo seguindo fai tempo, pareceme que e moi interesante e educativo.

A miña pregunta vai sobre as zapatillas, teño que mercar unhas pero non o teño nada claro, irei a algunha tenda especializada para asesorarme.

Vou coa pregunta que me enrrollo, que vos parecen estas zapatillas, coñecedelas?:
ASICS GEL-DS RACER VI

Gracias, sdiños.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 29 Abr 2008, 9:09
Asunto: Re: ASICS GEL-DS RACER VI

esta é unha pregunta para o mestre da especialidad!! o Doutor JEFFXAVI ( JE JE)
El te vai saber aconsellar incluso de donde mercalas, ou iso espero!! Avergoñado Avergoñado un saudo e benvido!!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Abr 2008, 11:55
Asunto: Re: ASICS GEL-DS RACER VI

NIKITO escribió:
esta é unha pregunta para o mestre da especialidad!! o Doutor JEFFXAVI ( JE JE)
El te vai saber aconsellar incluso de donde mercalas, ou iso espero!! Avergoñado Avergoñado un saudo e benvido!!

Eu mías ben , auxiliar, o doutor en Khene Guiño Guiño

Bueno, son ligeras, 200gr creo, y de esas se llaman "voladoras" por su ligereza.Algun@s chic@s que conozco y utilizan este tipo de zapatillas se decantan más por las FASTWITCH o las TYPEA2 de Saucony.

De todas formas si no eres corredor "prefesional" que dispute a rtimos altos carreras en asfalto, yo te aconsejaría unas zapatillas con mayor amoriguación y algo mas de durabilidad.Porque tus articulaciones y musculatura agradecerán mejor una buena amortiguación que 100gr menos de peso en el calzado.

www.jeffxavi.blogspot.com
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Mar, 29 Abr 2008, 12:34
Asunto: Re: ASICS GEL-DS RACER VI

Creo que con tan poca informacion es arriegado recomendar unas zapas...tu peso,altura,etc..inclusive si lo sabes si eres pronador,neutro,etc...es mi humilde opinion,pues,las zapas son lo mas importante y es una inversion que merece un poco de estudio.......bufff que serio me he puesto... Disimulando

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Abr 2008, 12:39
Asunto: Re: ASICS GEL-DS RACER VI

ojordo escribió:
Creo que con tan poca informacion es arriegado recomendar unas zapas...tu peso,altura,etc..inclusive si lo sabes si eres pronador,neutro,etc...es mi humilde opinion,pues,las zapas son lo mas importante y es una inversion que merece un poco de estudio.......bufff que serio me he puesto... Disimulando

O tema coma ti dis, e serio.Hay un "post" aberto no foro onde se explica o da pisada, peso, etc...

ZAPATILLAS PARA RUNNING

De todas formas xanciño, creo que o millor sería dixeses onde resides y así @s compañir@s poderían recomendarche unha tenda especializada en running.

www.jeffxavi.blogspot.com
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mar, 29 Abr 2008, 12:47
Asunto: Re: ASICS GEL-DS RACER VI

Completamente de acuerdo con los correlegas Jeffxavi y Ojordo. Ese tipo de zapas son para corredores muy eficientes, ligeros, con una biomecanica de carrera excelente y para ritmos de competicion de 3 min/Km o menos, osea los elite pues. Asi que si las buscas para competir, te sugeriria las de tipo mixtas, que suelen ser un poco mas artiguadas y con algo mas de peso (entre 270-320 gramos aprox.) . Cualquier duda, enviame un mensaje privado con mas datos(peso, tipo de pisada, superficie de entreno, dias de entreno, marcas y objetivos a corto y mediano plazo y te podre orientar un poco mas sobre el tema). Saludos

"CORRER ES VIVIR"
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Abr 2008, 17:06
Asunto: Re: ASICS GEL-DS RACER VI

hi,
gracias compañeiros pola vosa axuda, tentarei buscas unha tenda especializada por Vigo ou Ourense, a ver si me axudades nesta procura Moi feliz
sds
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Abr 2008, 21:06
Asunto: Re: ASICS GEL-DS RACER VI

xanciño escribió:
hi,
gracias compañeiros pola vosa axuda, tentarei buscas unha tenda especializada por Vigo ou Ourense, a ver si me axudades nesta procura Moi feliz
sds

En Ourense Redonet, ainda que algo carillos Silbar Silbar

www.jeffxavi.blogspot.com
95min

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/01/04
0 Carreiras
153 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Xov, 01 Mai 2008, 13:41
Asunto: Re: ASICS GEL-DS RACER VI

Segun lo que me han contado, Deportes Marcial en Porriño vale una visita.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos