Foros ›
Autor
Mensaxe
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2008, 12:43
Asunto: mallas e calzons

teño unha pregunta que igual os fai gracia, pero como eu sempre corrin con pantalon de deporte do clasico, e agora merquei unhas mallas, non sei se soedes levar uns gaiumbos por debaixo, o levades o tema mais solto Ríndose
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2008, 13:55
Asunto: Re: mallas e calzons

Eu sempre a "guevo" solto e como son apretadas non notas nada Razz
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2008, 14:04
Asunto: Re: mallas e calzons

NIKITO escribió:
Eu sempre a "guevo" solto e como son apretadas non notas nada Razz

eu sempre corro con maias curtas.O principio puña calzóns por debaixo pero incomodábanme, asi que agora sen nadiña, vou mais comodo, non se entera un de nada (aló menos no meu caso)

www.jeffxavi.blogspot.com
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2008, 15:02
Asunto: Re: mallas e calzons

Alá que cochinotes!!!!!!

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2008, 19:35
Asunto: Re: mallas e calzons

pois eu son dos cochinotes
a pelo tambien.
se que hay calzones epeciales que son como mallas, pero para que... total cada dia van a lvar y la malla ajusta perfectamente.. malla(calzon) sobre malla, es doble malla, nada lo dicho malla a pelo

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2008, 7:14
Asunto: Re: mallas e calzons

Yo uso mallas y debajo un boxer ajustadito de esos de lycra. Si se ve, me da igual, que voy a correr y no a lucir palmito, pero voy más cómodo así Guiño


xoel17

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes
San Miguel de Reinante
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2008, 15:13
Asunto: Re: mallas e calzons

Pois eu con slip, que o pouco que teño hai que protexelo moi, moi ben

O ultimo nunha carreira gañoulle a todos aqueles que non tiveron o valor de participar.
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2008, 14:11
Asunto: Re: mallas e calzons

Eu empecei a usar mallas curtas, pero pronto me pasei ó uso do pantalón corto con mallas por debaixo,para evitar roces. A verdade e que para min é o máis cómodo,pois non me parece que leve nada, que o pantalón é dunha tea moi lixeiriña.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 22 Set 2008, 11:38
Asunto: Re: mallas e calzons

arzuán escribió:
Eu empecei a usar mallas curtas, pero pronto me pasei ó uso do pantalón corto con mallas por debaixo,para evitar roces. A verdade e que para min é o máis cómodo,pois non me parece que leve nada, que o pantalón é dunha tea moi lixeiriña.

Si llevas mallas, ¿por qué llevas pantalón por encima? Confuso


xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Set 2008, 11:41
Asunto: Re: mallas e calzons

arzuán escribió:
Eu empecei a usar mallas curtas, pero pronto me pasei ó uso do pantalón corto con mallas por debaixo,para evitar roces. A verdade e que para min é o máis cómodo,pois non me parece que leve nada, que o pantalón é dunha tea moi lixeiriña.

No sería más comodo hacer como la mayoría de la gente: vaselina

www.jeffxavi.blogspot.com
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 22 Set 2008, 14:18
Asunto: Re: mallas e calzons

JEFFXAVI escribió:
arzuán escribió:
Eu empecei a usar mallas curtas, pero pronto me pasei ó uso do pantalón corto con mallas por debaixo,para evitar roces. A verdade e que para min é o máis cómodo,pois non me parece que leve nada, que o pantalón é dunha tea moi lixeiriña.

No sería más comodo hacer como la mayoría de la gente: vaselina

vaselina? es de algun tipo especial¿ el otro dia sali lo mas largo que haia salido casi hora y cuarto y llegue con los pezones calentitos... para eso es bueno?

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 22 Set 2008, 15:02
Asunto: Re: mallas e calzons

OSCAROURENSE escribió:
JEFFXAVI escribió:
arzuán escribió:
Eu empecei a usar mallas curtas, pero pronto me pasei ó uso do pantalón corto con mallas por debaixo,para evitar roces. A verdade e que para min é o máis cómodo,pois non me parece que leve nada, que o pantalón é dunha tea moi lixeiriña.

No sería más comodo hacer como la mayoría de la gente: vaselina

vaselina? es de algun tipo especial¿ el otro dia sali lo mas largo que haia salido casi hora y cuarto y llegue con los pezones calentitos... para eso es bueno?

Los usuarios de vaselina que te hablen de ella (sí, vale para eso Guiño ). A mí me parece algo excesivamente pringoso Muerto . Yo prefiero cubrir los pezones con un trocito de Fixomull Strecht Satisfecho . Se trata de un esparadrapo de tela superporoso que se usa para apósitos. Eso sí, cuidadín con el vello pectoral Abraiado Silbar . Para quitártelo, sale bastante bien bajo la ducha Guiño . Hay también quien usa tiritas o esparadrapo de papel, pero lo más habitual es la vaselina filante (de venta en farmacias o en parafarmacias).


arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Mar, 23 Set 2008, 16:52
Asunto: Re: mallas e calzons

O de levar mallas e pantalón enriba é porque o da vaselina non me gusta moito,a verdade,e ademáis,que o slip que trae o pantalon rózame moito. E o de levar mallas soas...cuestión de pudor,jeje, non é outra cousa Avergoñado , porque non quero levar ningún calzón por baixo, por rozaduras outra vez. De todas formas, asegúrovos que é cómodo, aínda que polo que vexo...lle parece raro á xente jeje.
caracol

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
25/04/07
0 Carreiras
740 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 23 Set 2008, 17:15
Asunto: Re: mallas e calzons

Eu tamen son dos de maia sola. A min non me roza o pantalón nin a maia. Para entrenar prefiro a maia e para as carreiras os pantalos. Rarezas a manias que ten un. Si a maia e das delgadiñas (decatlon ou similar) non me resulta moi comoda, pero teño alguhna de millor calidade que se axusta muy ben porque ten un texido mais forte que apreta mais.

Eso si, no inverno as mallas largas me resultan mais comodas con algo por debaixo tipo boxer ou similar.

Amodiño e sin mancarse
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 25 Set 2008, 8:40
Asunto: Re: mallas e calzons

Como ya dije antes soly de malla a pelo, mas comodo, y de momento nunca tuve problemas. sin embargo mira lo que opinan en guiarunning:

Sabemos que hay un número muy elevado de corredores que no utilizan nada entre la malla y su piel, pero vamos a explicar las razones por las que no estamos de acuerdo.

* Las mallas suelen estar hechas de tejidos algo más "recios" que la ropa interior y, lógicamente, pueden producir irritación al mojarse con el sudor y estar directamente en contacto con zonas delicadas.
* Las costuras, aunque planas y bien diseñadas, también pueden causar roces o irritaciones en la piel.
* El sudor hace que se humedezca el tejido, por muy elevada que sea su transpiración. Esto puede producir un enfriamiento rápido de la zona y eso la causa de las temidas "cistitis" femeninas y las "prostatitis" masculinas.

DE TODAS FORMAS... IGUAL ES PARA VENDER MAS GAYUMBOS NO? JEJJE
CADA CUAL HAGA LO QUE VEA

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos