Foros ›
Autor
Mensaxe
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Lun, 22 Xuñ 2009, 22:07
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Vaya findesemana!! o sabado en xinzo a dalo todo, que para min significou acabar en 28 minutos, e o domingo no tangaraño! madre mia! moi recomendable... pero só para valientes jejeje! que muros!! que baixadas!!! que calor!!!
agora un para de fin de semanas sen correr, e preparandome para a media de Ponferrada, 18 de julio, que este ano aínda non debutei na distancia Silbar
Bekele, ti que tal por coruña?
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Ven, 26 Xuñ 2009, 20:01
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Que tal equipo?xa vexo que ides conseguindo algún puntiño por aí. Eu a verdade, que levo desconectado das carreiras e de entreno moito tempo, por culpa das opos. Pero bueno, hoxe xa fixen o peor exame e volvo ser persoa, así que volvo a correr e dentro de pouco...a sumar puntiños!Un saúdo!
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Lun, 13 Xul 2009, 22:34
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Equipo! estamos estancados Muro , pola miña parte sumarei algún puntiño pola carreira en Esgos.
Arzuán, que tal che foi a oposición? ánimo!! Eu tamén ando metido no allo, o xoves remato ALELUYAAA!!!
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Xul 2009, 15:09
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas equipo, otro que anda desconectao Avergoñado , pero onte, tras más de un mes sin corré (algunos dias pillaba la bici) fui a hacer un 10000, y mu bien, tengo ganas de ir a una carrera pero YA, lo que pasa que claro, despues de los examenes, Rapa das vestas, despues Festival cultura quente, este finde me voi a otro festivá en viveiro, y el puente a Asturias, asi que como no hagan carreras entre semana a partir de las 20:00, mal me veo, !ha! y despues es Peñas en Pontevedra, voy a sacar un brazo quepaque, jeje, vémonos y suerte en las opositions Arzuan.
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Xov, 10 Set 2009, 19:44
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

HOla! hai alguén aí??? Pregunta Pregunta
si! equipo!! Silbar Silbar

Eu aínda vos fixen un par de carreiriñas na nacturna de vilagarcía e na da Baiona, e o sábado irei ao cross en manzaneda! algún de vos vai?

Outra cousiña... este ano non farei a maratón de ourense enteira e pensei apuntarme na dos relevos? animándevos??
É o día 18 de octubre e serían 14 km cada un.

Boeno se vos animandes xa nos organizaremos no foro.

Un saúdo!!
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Set 2009, 20:08
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas nopudoser, yo reempiezo ahora temporada, este domingo voi a la solidaria de coruña, que no entra en el circuito, pero bueno, es pa ver q tal voy con un 5000.
A partir de ahora volvere a hacer bastantes carreras, asi q vere eso de orense, porq yo si que no estoi pa una maratho, vémonos y suerte en manzaneda.
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Set 2009, 15:46
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas, pues al final el 5000 era un 6500, y bueno, no es que halla sido un bala pero bueno, empiezo la temporada con kms a 4:15, a ver si este finde puedo ir al 7000 de la hercules tower, y empezar a sumar puntillos, sino en el coruña10, vémonos.
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Xov, 17 Set 2009, 22:16
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Pois xa estou recuperado da mini-paliza do domingo!, non quero pensar como estiveron estos días ós da maratón Muerto Muerto .
Pero moi contento co recorrido, co ambiente, coas sensación...vamos que a min definitivamente o que máis me presta é correr polo monte Satisfecho .
Agora centrareime na maratón de bilbao do 24 de octubre, e sigue en pé o de formar un trio Guiño Guiño para a carreira de ourense, temos ata o día 10 de octubre para facer a inscripción asi que aínda hai tempo apuntarse.
Saúdos
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2009, 11:36
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Hola equipo,

Aqui el desaparecido que reaparece de nuevo ya sin molestias de ningun tipo (cruzo los dedos) y espero veros en el Coruña10 que espero que sea un nuevo punto de partida para mi.

Alli nos vemos

Saudos
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 10 Out 2009, 15:20
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Yo estare para la foto a las 10:15 delante del Kiosko Alfonso

¿estareis por alli?

Saludos
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Out 2009, 19:24
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas, haber como se porta la contractura do meu lombo, sino a las 10:15 delante del kiosko, vémonos.
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 15:37
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas, pues tras el Cruña10, y repitiendo el calendario del año pasado, este domingo estare en santiajo, supongo que alguno estará porallí no?, vémonos.
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 15:39
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

ei Nopudoser, al final hiciste la maraton por etapas de Orense?
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 21:44
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

bekele escribió:
Buenas, pues tras el Cruña10, y repitiendo el calendario del año pasado, este domingo estare en santiajo, supongo que alguno estará porallí no?, vémonos.

yo estare por alli, a ver si llego a la kedada a las 9:30 (creo) y nos vemos

por cierto ¿como vas? ¿vas desde coruña?

saudos
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Xov, 22 Out 2009, 8:58
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

bekele escribió:
ei Nopudoser, al final hiciste la maraton por etapas de Orense?

Ó final quedei por Santiago e fun ata ames facer o ultimo entreno de 7,5 km para a maratón de Bilbao do Sábado!!!
Estou medio acatarrao pero a inscrición está paga asi que hai que ir!

Xa soltarei unha crónica para a semana.. Satisfecho
saúdos!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos