Foros ›
Autor
Mensaxe
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2009, 20:52
Asunto: Re: carreiras do circuito

OK Kandepalleiro.

Pareceme positivo que estes de acordo, xa que deste xeito si encontrades/encontramos unha forma de mellorar neste sentido poderemolo facer.

Unha nota: no meu comentario eu non resaltei en negriña a verba "simplemente". Como vin que ti a resaltaches sobre a miña cita, espero que non fose porque che molestase.

En calquer caso, si foi asi, pido disculpas pola lixeireza (que se pode entender) tiven ó utilizala. Non opino en absoluto que estas cousas sexan faciles.

Un saudo.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2009, 22:33
Asunto: Re: carreiras do circuito

Non, o resalte o fixen porque son dos que pensan que as ideas simples son as que teñen mais posibilidades de triunfar como o fai, por exemplo, esta edición do circuito coa simplificación aplicada no método de traballo.

Vai ser dificil que eu me moleste porque alguén fai unha suxerencia con educación e lóxica.

Repito que o que suxires ten unha lóxica aplastante mais, como o obxectivo é fomenta-la participación ó máximo e coidamos que cantas mais probas se incluan mellor; pois acaba sucedendo que se incluen probas con pouca marxe non só para preparalas como lle gusta á maioría dos corredores senon para programar un desprazamento ou para inscribirense; que lle imos facer, son "as cousas do directo".

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2009, 9:47
Asunto: Re: carreiras do circuito

Salvo en casos concretos, creo que la mayoría de las veces conseguiremos incluirlas con la suficiente antelación de un par de semanas que, como comentais, es lo ideal. A mi también me gusta tenerlo planificado.

Lois escribió:
Tende en conta que incluso se poden xerar conflicto entre 2 ou máis carreiras galegas. Confuso

El conflicto entre 2 carreras gallegas no creo que se dé teniendo en cuenta los mínimos requerimientos para incluirlas, a poco que el organizador se preocupe ya sería puntuable.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Xan 2009, 10:24
Asunto: Re: carreiras do circuito

Hola , ¿se puede inlcluir el cross de doniños ? , venga Kanddepalleiro que los de ferrol estamos con la moral baja, Guiño
Saludos,
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 23 Xan 2009, 16:45
Asunto: Re: carreiras do circuito

En esta carrera hombres y mujeres compiten en diferentes distancias.

Lo siento Killoke, a ver si hay más suerte para las próximas de la zona.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 23 Xan 2009, 16:50
Asunto: Re: carreiras do circuito

Bueno; eu coido que si as clasificacions se colgan na web da FGA de modo conxunto masculino e femenino e tódalas categorías xuntas se poderían puntuar tanto doniños como A rúa (cto. provincial) mais hai determinantes técnicos ineludibles.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 23:29
Asunto: Re: carreiras do circuito

Y lo de Mos como está el tema???
Alli nos dimos cita un buen número de foreros.Por favor, que no quede en el olvido esta prueba.Gracias.

www.jeffxavi.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2009, 9:11
Asunto: Re: carreiras do circuito

ahí,ahí,que nos vienen bien los puntos,sobre todo al PRG que fueron y se lo merecen por su regularidad y buen humor,a ver si cuela Ríndose que despues de mes y medio caducan Silbar
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Xan 2009, 2:42
Asunto: Re: carreiras do circuito

yonathan escribió:
ahí,ahí,que nos vienen bien los puntos,sobre todo al PRG que fueron y se lo merecen por su regularidad y buen humor,a ver si cuela Ríndose que despues de mes y medio caducan Silbar

si, haber si los suman, que me jode un poco ser el único del club 2000 puntos Avergonzado ....

...Y porque sinó solamente etuxia.jeffxavi estamos por encima de 3000 en parejas.... Enfadado

firmado: "prepotente"...como me envían por mensajes privados

www.jeffxavi.blogspot.com
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2009, 22:05
Asunto: Re: carreiras do circuito

¿va a puntuar la carrera 10 km cidade universitaria de vigo?, lo digo porque parece que puede haber problemas con el número de inscripciones, ya que dicen que es limitado a 600, aunque en el reglamento no pone nada de eso. Otra cosa, me parece que con la cantidad de carreras que se avecinan, se debería tal como comentó admin en un mensaje anterior, decidir las carreras que puntuan por lo menos con 2 o 3 semanas de anterioridad, es una forma de premiar a los organizadores que mandan rápido información sobre sus carreras y tambien para escoger las carreras en las que participar. Un saludo.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2009, 23:23
Asunto: Re: carreiras do circuito

Hola jeffxavi, necesito que testifiques por mi, te necesito de testigo. Responde a esta pregunta. Estuve hablando contigo al acabar la carrera de Mos?, veras es que aparezco como dorsal 315 y no con mi nombre y así sin pruebas que acrediten mi participación no voy a poder sumar los puntos. Recuerda, hablaste conmigo al acabar la prueba? Dilo para que les conste a admin y a Kande. Tambien pueden testificar en mi nombre, aguita y linkinpark y bibi y nacho1600 y yonathan, bueno espera no sé si conocía a yonathan en aquel entonces. Ah bueno y tambien tette tambien conocido como poetin etc etc etc. Ríndose Ríndose Guiño

Todos temos unha leiriña en Conxo
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 09 Feb 2009, 0:08
Asunto: Re: carreiras do circuito

gallego escribió:
¿va a puntuar la carrera 10 km cidade universitaria de vigo?, lo digo porque parece que puede haber problemas con el número de inscripciones, ya que dicen que es limitado a 600, aunque en el reglamento no pone nada de eso. Otra cosa, me parece que con la cantidad de carreras que se avecinan, se debería tal como comentó admin en un mensaje anterior, decidir las carreras que puntuan por lo menos con 2 o 3 semanas de anterioridad, es una forma de premiar a los organizadores que mandan rápido información sobre sus carreras y tambien para escoger las carreras en las que participar. Un saludo.


Bueno yo pienso que si hay un límite de 600 inscritos en los 10 Km de la Ciudad Universitaria no tiene por qué ser un inconveniente para entrar en el circuito. Primero porque habrá que ver si se llega a esa cifra y segundo porque quien esté interesado tiene tiempo de sobre para anotarse.
En cuanto a la planificación de las carreras en mi caso me es indiferente porque yo lo que voy a primar es la proximidad salvo que sea una carrera que me atraiga por su fama (por ejemplo Ferreirúa).

Aprovecho para mandarte un saludo gallego.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 09 Feb 2009, 10:11
Asunto: Re: carreiras do circuito

hola beubeais, no lo digo porque piense que no tenga que entrar, sino porque todavia no esta puesta como que va entrar en el circuito y no vaya a ser que cuando se ponga, uno ya no se pueda anotar, a lo mejor me expresé mal. Un saludo.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Feb 2009, 15:52
Asunto: Re: carreiras do circuito

pues de momento lo tienes facil Beauvais, porque en marzo solo se solapan vigo y monforte, de momento.


Última edición por bekele o Lun, 09 Feb 2009, 16:06; editado 4 veces
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Feb 2009, 15:54
Asunto: Re: carreiras do circuito

JEFFXAVI escribió:
si, haber si los suman, que me jode un poco ser el único del club 2000 puntos ....

...Y porque sinó solamente etuxia.jeffxavi estamos por encima de 3000 en parejas....

firmado: "prepotente"...como me envían por mensajes privados

no te preocupes JEFFXAVI que en poco tiempo me vas a ver en el club de los 2000, jeje Demo sorrindo Demo sorrindo , a ver si nos vemos en Porriño.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos