Foros ›
Autor
Mensaxe
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 20:30
Asunto: Re: INCIDENCIAS

De tódolos xeitos, ainda que a suxerencia é interesante as carreiras do circuito pódense ver na pestana "Carreras" actualizado 'en tempo real' pois ningunha carreira pode ser incluida na táboa correspondente sin figurar nesa lista.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 23:22
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Hola Kan. Non sei se leíches algo no fío da media maratón de Vilagarcía, pero houbo mogollón de xente que quedamos sen poder inscribirnos polo pronto peche da inscripción, así que corrimos con dorsal prestado.

Eu fun co dorsal de TitoFlis (382) , que non participa no Circuito, e como quen correu fun eu anotei a súa posición (o meu nome non aparece, evidentemente) que realmente é a miña, como tal. Se tes algún problema ou iso atenta gravemente ás normas do Circuito xa sabes o que tes que facer... non contabilizarme eses puntos, pero alomenos quería intentalo. Se tes dúbida podes preguntarlle a TitoFlis por privado se o que che conto é certo ou non, ainda que nas fotos que hai por ahí quen sae son eu tamén.

Un saúdo e perdoa polas molestias. Só espero que ninguén se ofenda polo meu comportamento.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 29 Abr 2009, 1:59
Asunto: Re: INCIDENCIAS

banderas a mi me pasó como a ti y entiendo tu frustración,así que por mi parte no habría problema en que te dieran los puntos,te los ganaste,además hay fotos y todo que lo demuestran en caso de que alguien dude y yo te vi en carrrera también,suerte Guiño
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Abr 2009, 11:51
Asunto: Re: INCIDENCIAS

yonathan escribió:
banderas a mi me pasó como a ti y entiendo tu frustración,así que por mi parte no habría problema en que te dieran los puntos,te los ganaste,además hay fotos y todo que lo demuestran en caso de que alguien dude y yo te vi en carrrera también,suerte Guiño

yo también doy fé de la participación de banderas y yonathan

www.jeffxavi.blogspot.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Abr 2009, 16:17
Asunto: Re: INCIDENCIAS

JEFFXAVI escribió:
yonathan escribió:
banderas a mi me pasó como a ti y entiendo tu frustración,así que por mi parte no habría problema en que te dieran los puntos,te los ganaste,además hay fotos y todo que lo demuestran en caso de que alguien dude y yo te vi en carrrera también,suerte Guiño

yo también doy fé de la participación de banderas y yonathan

Eu corroboro o dito "yonathan e banderas" foron e ramataron a proba e estou disposto a acudir os tribunais (jejeje), sempre que sexa po la mañan (pa non ir o chollo).

Dou fe, e o meu voto pa que se lle de o MERECIDO (os puntos)

un saudo
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Mér, 29 Abr 2009, 21:11
Asunto: Re: INCIDENCIAS

montxo escribió:
JEFFXAVI escribió:
yonathan escribió:
banderas a mi me pasó como a ti y entiendo tu frustración,así que por mi parte no habría problema en que te dieran los puntos,te los ganaste,además hay fotos y todo que lo demuestran en caso de que alguien dude y yo te vi en carrrera también,suerte Guiño

yo también doy fé de la participación de banderas y yonathan

Eu corroboro o dito "yonathan e banderas" foron e ramataron a proba e estou disposto a acudir os tribunais (jejeje), sempre que sexa po la mañan (pa non ir o chollo).

Dou fe, e o meu voto pa que se lle de o MERECIDO (os puntos)

un saudo

Eu sumome á lista de testigos de que asistiron, e por suposto suxiro que se lles sumen os puntos.

Saudos,Lois.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 29 Abr 2009, 21:30
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Moitas grazas a todos polo voso apoio e solidariedade (incluso chegando aos tribunais... ¡¡mimáaaa!!) pero de quen agardo resposta afirmativa é do Admin ou de Kandepalleiro, que son quenes teñen que decidir.

Saúdos a todos e grazas de novo.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 29 Abr 2009, 21:46
Asunto: Re: INCIDENCIAS

A ver. Pois eu non vin a Banderas por alí. E paréceme raro, pois normalmente imos á mesma velocidade de lóstrego. Eu non teño nada contra el, pero non me gustan os tramposos nesta vida. Non sei, alá vos que estades encubrindo un trampón do carallo. E alá a vosa conciencia...

Eh! Que é coña, Kandepalleiro. Que si que foi. E sufriu coma un can... Mr. Green
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Mér, 29 Abr 2009, 22:11
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Joder Cheetos, por un anaco estaba flipando....
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 29 Abr 2009, 22:12
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Lois escribió:
Joder Cheetos, por un anaco estaba flipando....
So hai que velos correndo xuntos nas fotos... faltaba eu!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 29 Abr 2009, 23:51
Asunto: Re: INCIDENCIAS

No me gusta nada esta clasificación, le gano por 200 o más puestos a Jeffxavi en las dos carreras serias que hemos hecho los dos y sin embargo me saca una burrada de puntos, eso no puede puntuar así, así cualquier paquete (no digo que él lo sea) le gana a Penas o Nimo, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 1:02
Asunto: Re: INCIDENCIAS

hola a todos!!y gracias por ese apoyo Satisfecho pero no hace falta que nos apoyeis ,que yo arregle lo de los datos y todo,así que banderas que se busque la vida Demo sorrindo Mr. Green es broma colega,claro que fuuiste con su dorsal ,te vimos muchos y hay fotos,así que malo será Guiño
Chacal no seas así hombre.Si fuera por calidad siempre ganarian los mismos,como son las ligas si no,no puntua mas elq ue golee,cuenta la constancia y regularidad,a ti te falta,ahi atras estabas muy flojo y ahora vas bastante bien,Jeffxavi sin embargo es regular todo el año en sus tiempos y tiene una carga muy importante de carreras a sus espaldas,eso pasa factura y no se rinde igual que elijiendo las carreras Silbar pero bueno es tu opinion.Un saludo
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 4:55
Asunto: Re: INCIDENCIAS

A ver...Unha escepción é unha escepción e faise para un tema puntual...as xeneralizacións das escepcions teñen outro nome...

Por outra banda o obxetivo do Circuito é animar á xente a participar en probas e resulta certo que neste caso as persoas participaron mais debeuse de tentar atopar unha solución mais operativa que chegar alí co dorsal de outra persoa e face-la carreira.

Debeuse falar coa organización para facer consta-lo troco non só polo circuito senon tamén pola cuestión do seguro deportivo. Si vos ocurre algo na proba...Outros participantes tiveron o mesmo problema e se preocuparon de face-lo tronco antes da proba falando coa organización e, se o seu nome figura na clasificación, serán puntuados.

Penso que o regulamento é claro a ese respecto e o mesmo lle digo ó amigo chacal; de feito, a miña idea era esa: que unha persoa puidera obter mais puntos por participar en 5 carreiras no mes que outro por gañar 1...o que non quere dicir que sexa 'mellor' corredor/a senón, como moito, que ten mais constáncia.

yonathan escribió:
que yo arregle lo de los datos y todo

Si agora puntuamos a Banderas na seguinte fin de semana teremos 7 ou 8 casos de persoas que vaian correr co dorsal de outras persoas e non ese o caso.

Recoñezo que parte da situación se debe a que non se coñece a 'puntuabilidade' das probas con antelación e tamén recoñezo que a competitividade do circuito ultrapasa a idea inicial e acada un alto nivel mais xustamente porque existe esa competitividade hai que respeta-lo regulamento.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 9:25
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Eu, ainda que non tiña nada que decir ó respecto, comparto a opinión de Kandpalleiro (sintoo amigo Banderas).

Pero agora lanzo outra pregunta:
se Banderas non pode puntuar porque oficialmente, tirando da clasificación da carreira de Vilagarcía, el "non correu" Nono ... ¿si que pode puntuar TitoFlis (que foi quen cedeu o seu posto) porque o seu nome si está, ainda que non correu??? Pensando

Peliaguda a cuestión... Pregunta

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 9:49
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Na miña opinión, se aplicaría o propio regulamento da proba e se expulsaría ós dous por "suplantación de identidade", se non nos tomamos un pouco en serio as carreiras, ninguén o vai facer por nós. No pasado e noutras carreiras xa houbo casos de eliminicación por usar 2 chips unha mesma persoa ou cambio de dorsal.

Os primeiros que deberíamos ser honestos coas clasificacións somos os propios participantes para non desvirtuar as competicións.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos