Foros ›
Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 10:15
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Cita:

Chacal no seas así hombre.Si fuera por calidad siempre ganarian los mismos,como son las ligas si no,no puntua mas elq ue golee,cuenta la constancia y regularidad,a ti te falta,ahi atras estabas muy flojo y ahora vas bastante bien,Jeffxavi sin embargo es regular todo el año en sus tiempos y tiene una carga muy importante de carreras a sus espaldas,eso pasa factura y no se rinde igual que elijiendo las carreras Silbar pero bueno es tu opinion.Un saludo
No, pero yo tengo otras cosas en la vida aparte de las carreras el finde (trabajo), es que por mucho que quiera no puedo ni debo ir a todas, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 10:31
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Chacal escribió:
No me gusta nada esta clasificación, le gano por 200 o más puestos a Jeffxavi en las dos carreras serias que hemos hecho los dos y sin embargo me saca una burrada de puntos, eso no puede puntuar así, así cualquier paquete (no digo que él lo sea) le gana a Penas o Nimo, saludos


Xa quedou claro que a finalidade do sistema era incentivar a participación nas carreiras. Penso que ese obxectivo está acadándose e a maioría dos paquetes estamos moi contentos Aplauso Aplauso Aplauso
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 11:14
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Admin escribió:
Na miña opinión, se aplicaría o propio regulamento da proba e se expulsaría ós dous por "suplantación de identidade", se non nos tomamos un pouco en serio as carreiras, ninguén o vai facer por nós. No pasado e noutras carreiras xa houbo casos de eliminicación por usar 2 chips unha mesma persoa ou cambio de dorsal.

Os primeiros que deberíamos ser honestos coas clasificacións somos os propios participantes para non desvirtuar as competicións.

Imos ver: teño as miñas dúbidas:

Eu creía que conseguiron trocar os datos do dorsal, non???
Senón é así, estou dacordo con admin, e coido que non deberían puntuar.

www.jeffxavi.blogspot.com
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 11:19
Asunto: Re: INCIDENCIAS

JEFFXAVI escribió:
Eu creía que conseguiron trocar os datos do dorsal, non???

Yonathan sí (era el mío), Banderas, según dice, no (parece que fue en lugar de TitoFlis).

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 11:25
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Chacal escribió:
No me gusta nada esta clasificación, le gano por 200 o más puestos a Jeffxavi en las dos carreras serias que hemos hecho los dos y sin embargo me saca una burrada de puntos, eso no puede puntuar así, así cualquier paquete (no digo que él lo sea) le gana a Penas o Nimo, saludos

No te preocupes Chacal, se que no lo dices con esa intención.

firmado: el velocista que saca de sus casillas a los fondistas,jejeje

www.jeffxavi.blogspot.com
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 11:56
Asunto: Re: INCIDENCIAS

JEFFXAVI escribió:
Chacal escribió:
No me gusta nada esta clasificación, le gano por 200 o más puestos a Jeffxavi en las dos carreras serias que hemos hecho los dos y sin embargo me saca una burrada de puntos, eso no puede puntuar así, así cualquier paquete (no digo que él lo sea) le gana a Penas o Nimo, saludos

No te preocupes Chacal, se que no lo dices con esa intención.

firmado: el velocista que saca de sus casillas a los fondistas,jejeje
Ok amigo, es que también me gustaría ia a tantas carreras como tú y otros, pero sinceramente si lo hago me echan de casa y con razón, es lo que hay, trabajo, amor y deporte, por este órden, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 13:27
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Chacal escribió:
No me gusta nada esta clasificación, le gano por 200 o más puestos a Jeffxavi en las dos carreras serias que hemos hecho los dos y sin embargo me saca una burrada de puntos, eso no puede puntuar así, así cualquier paquete (no digo que él lo sea) le gana a Penas o Nimo, saludos

Bueno Chacal, que queres decir que os demais somos uns paquetes, isto e un circuito de carreiras, e como tal puntuan todas as carreiras, si eu como "PAQUETE", vou a todas as carreiras inclusive doblando en algunas, os mais tamen poden facer o mesmo, porque entenderas que un veteran de 60 anos, non esta nas mismas condicions nin nos mesmos tempos que un senior, e como di o REFRAN

"O burro non folla por juapo, folla por insistente"

un saudo
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 15:19
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Cita:


vou a todas as carreiras inclusive doblando en algunas,
Se dorbas é problema teu, o sexa que corres duas Vigays: 42 kmos. , carallo que estás forte amijo

[/quote]"O burro non folla por juapo, folla por insistente"[quote]
O burro folla é o importante, todos queremos follar incluido Northern, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 17:20
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Bueno, coido que o tema da opinión de chacal sobre o sistema do circuito e todo o seguinte non ten traza de incidencia así que pido que o deixedes estar xa.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 18:48
Asunto: Re: INCIDENCIAS

ok
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 19:23
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Recoñezo que non conseguín facer o cambio de nome ainda que podo asegurarvos que o intentei, pero non debín pulsar a tecla axeitada. Outra vez, en troques de falar cun compañeiro do foro que se ofreceu a facer a xestión, fareino directamente con Championchip ou coa organización da respectiva carreira.

En calquera caso, perdón polas molestias y grazas polas explicacións de por qué non debo puntuar eu, nen ninguén que o faga con outra identidade intercambiada. Acato o decisión por que é de xustiza, malia que os puntiños son os puntiños. Guiño
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2009, 9:57
Asunto: Re: INCIDENCIAS

En este "post" , CASOS POSIBLES , admin escribió:


"Para próximas pruebas ya hemos aprendido algo:

CASO 1: el corredor participó pero no aparece en las clasificaciones o aparece otro nombre -> no hay nada que hacer porque oficialmente no estuvo.

CASO 2: el corredor aparece por su dorsal pero sin nombre -> en caso que una foto lo identifique en carrera no hay problema en puntuarle.

CASO 3: el corredor no participó pero aparece su nombre en la clasificación -> en teoría podría puntuar pero el sabría que no es cierto. En caso de enviar los puntos y que alguien lo descubra se le daría de baja del Circuito porque sería un caso de intercambio de dorsal."

Creo que la decisión que se debe tomar con banderas y yonathan debería ceñirse a estas pautas marcadas con anterioridad.

www.jeffxavi.blogspot.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2009, 10:34
Asunto: Re: INCIDENCIAS

JEFFXAVI escribió:


CASO 1: el corredor participó pero no aparece en las clasificaciones o aparece otro nombre -> no hay nada que hacer porque oficialmente no estuvo.

CASO 2: el corredor aparece por su dorsal pero sin nombre -> en caso que una foto lo identifique en carrera no hay problema en puntuarle.


CASO 3: el corredor no participó pero aparece su nombre en la clasificación -> en teoría podría puntuar pero el sabría que no es cierto. En caso de enviar los puntos y que alguien lo descubra se le daría de baja del Circuito porque sería un caso de intercambio de dorsal."


Vostede mesmo resposta..."pero sin nombre" pero é que nestes casos hai un nome: o de outro corredor.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2009, 10:40
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Incidencia: Enviouse o posto 394 na Media de Vilagarcía a nome de Miguel Novo Regueira (Nikito); non aparece na clasificación.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 04 Xuñ 2009, 15:30
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Incidencia: Enviouse o posto 75 na Universitaria de Ferrol a nome de Perfecto Pérez Viturro (Petito); e non aparece na clasificación.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos