Foros ›
Autor
Mensaxe
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Ago 2009, 22:26
Asunto: Re: INCIDENCIAS

gallego escribió:
hola, escribo aqui para decir que en la carrera de os Vilares, nos inscribieron a Lore con el nombre mal, y a mi con el segundo apellido mal, a pesar de eso envie los puntos, si no se puede, se borran y punto.

Hola , no te preocupes , ya estan validados, es lo que tiene ser de fiar.
Saludos y enhorabuena al nuevo gomez noya del triatlon, Guiño
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Mér, 12 Ago 2009, 14:06
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Boas tardes Admin/Kandepalleiro, por un erro sumei puntos da carreira de cartelle (na cal non participei) cando queria sumar os puntos relativos a carriera de "Baños de molgas"

Desculpade as molestias. Saúdos, Lois.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 12 Ago 2009, 14:25
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Eliminado. De tódolos xeitos cando pase así non se preocupar que na fase de confirmación xa descartamos os resultados que non cadran.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 12 Ago 2009, 14:37
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Enviaronse o posto 5 na carreira de A estrada e o 15 na nocturna de Vilagarcía a nome de Alberto Casal Arantes (Alberto) e non figura en ningunha.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Ago 2009, 22:08
Asunto: Re: INCIDENCIAS

nacho_s1600 escribió:


Este era o 3º ano que corria en Baiona, esta proba concretamente, e o 2º consecutivo q non aparece o meu dorsal: nin por club nin por independiente. Eu ainda gardo a dia de hoxe un ok no meu mail de q todo estaba correcto. Entendo que organizar unha carreira non debe ser "moco de pavo" que hai que botarlle un par para sacala adiante, paso que por unha hora me chame "Fredy Velasco" (espero que representase dignamente o bo de Fredy durante esta carreira), pero que me digan "tu vienes a participar??, que + te da correr con ese nombre... teño a J.Vaquero de testigo, que realmente a min dame igual, xa, pero que me digan que pq non fun coller o dorsal o dia anterior, cando no reglamento pon q se lles dará os que veñan de lonxe o mesmo día.. a min os cartos non me choven do ceo, ganoos co meu sudor,a AP-9 está moi cara; q eu tampouco nunca gaño nada, tamén é certo, pero moitas populares salen adiante xlos populares. Alguén tiña q tomar nota de P.Nimo q mirade onde está e sempre se acorda de nos, si dos populares.
Seguramente esto q estou a escribir é unha pataleta, sin +, pero os q me coñecedes sabedes q eu non protesto pq sí. Tamén seguramente, o ano q ven volverei a Baiona, a Vig-bay e a correr e andar pq eu non son rencoroso pero estou no dereito a protestar!!.

Admin e Kandpalleiro, co permiso de nacho_s1600 os poño esta incidencia que lle pasou na carreira de Baiona para ver si lle podedes contar os puntos. Son varios os compañeiros que no post da carreira atestiguan que alí estaba e que lle pasou este problema. Decir que na saída estaba ao meu carón e xa me explicou o que lle pasab e puiden ver a tarxeta-dorsal que daban no que aparecía coma Fredy. Por si fora pouco os últimos quilómetros os fixemos xuntos e entrou na liña de meta xusto diante miña.

Un saúdo
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 21 Ago 2009, 17:50
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Enviaronse os Posto 10 e 233 na carreira "andar e correr de Baiona a nome de Pablo Carrera Blanco (Baldini) e Antonio Barreira Pazos (Banderas) e non aparecen na clasificación.

Enviouse o posto 23 na subida ó monte Aloia a nome de José Manuel González Santamaría (Santa) e non aparece na clasificación.

Provisionalmente adxudiqueilles o derradeiro posto na carreira nuns días os resultados serán borrados si non hai mellor opinión.

Nacho saía na clasificación de Baiona no posto 190 así que sen problemas. Sorriso

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 17:09
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Ola

Hai un problemilla, coa clasificacion de Maside, pois fun todo o percorrido co meu compañeiro de equipo Irdam e entramos xuntos na meta, pero como dijo el si aparece e o menda nada de nada,

A unica proba que teño e que no km 8 fomos animados po lo dorsal nº 717, que e a unica persoa que pode dar fe do que estou a decir,

Espero que se arranxe este erro

un saudo

montxo
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 17:15
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Eu sei que Montxo SALÍU pois leveino diante miña (xunto a Irdam) medio kilómetro. Cando eu cheguei, el xa estaba alí na meta Avergonzado

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 18:06
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Ola meus.... a min presentouseme no previo... quencemos xuntos un anaco si mal non lembro... a ver si hai fotos... porque temos que entender que, sobre todo co tema das equipas, hai moita desconfianza...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 18:49
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Pois Montxo estivo alí e ao rematar a proba estivemos falando que tal saíra e podo confirmar que me dixo que chegou con Irdam.

Un saúdo
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 19:12
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Kandpalleiro escribió:
Ola meus.... a min presentouseme no previo... quencemos xuntos un anaco si mal non lembro... a ver si hai fotos... porque temos que entender que, sobre todo co tema das equipas, hai moita desconfianza...

O dorsal nº 717 eras ti, lembrate que cando Irdam mais eu pasamos po lo km 8, estabas no coche, e ainda nos deches folgos....

En fin a ver que pasa.... Parar

un saudo
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 22:10
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Hola,me entere del problemilla,no se como se va a demostrar sin fotos,yo puedo confirmar que entramos juntos,recuerdo que Kandepalleiro,nos anima en el Km.8 ,el ya habia llegado(por supuesto),empezamos la bajada y decidimos entrar los 2,pero justo unos 20 mts antes de entrar en meta ,el speaker animo a otro corredor que no nos habiamos dado cuenta se nos venia a "colar" delante,esprintamos y quizas al anotador cogio mi dorsal primero y se le paso el de Montxo,es la unica explicacion.de todas formas al corredor que casi nos pilla aun lo pusieron 30¨despues de mi,tambien fuimos saludados al llegar por Jeffxavi.que se rieron un poco de la anecdota de entrar juntos en meta.
Espero se solucione y ya que no hay fotos (aunque si una camara del canal 26 de Ourense,una chica argentina),y tambien los foreros que lo vieron, un saludo.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 22:13
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Si, eu tiña o dorsal 1 717 (acabo de comprobalo na carpeta na que gardo TODOS) e vos vin mentras estiraba a pé do coche... Demoslle un pouco de tempo á organización antes de tomar ningunha outra medida.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 22:53
Asunto: Re: INCIDENCIAS

irdam y montxo entraron de la mano: Xabi dixit

www.jeffxavi.blogspot.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Set 2009, 15:16
Asunto: Re: INCIDENCIAS

JEFFXAVI escribió:
irdam y montxo entraron de la mano: Xabi dixit

Na meta, especifica meu Moi feliz Exclamación Exclamación

Que tamen entramos xuntos nas duchas Silbar Silbar Silbar e hai non iamos da man Ríndose





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos