Foros ›
Autor
Mensaxe
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Xov, 07 Mai 2009, 22:08
Asunto: Triatlón de Riazor 2009

Boas


Alguen correu este triatlón?

Como son o sectores?

Interesame saber o da bici e o da carreira a pe para levar unha idea!

Polo de agora estou sin neopreno, como vedes o tema ir sin el ou non queda outra que mercar un .

Saudos
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Ven, 08 Mai 2009, 10:41
Asunto: Re: Triatlón de Riazor 2009

Corredor_negreira, si a temperatura da auga o permite podes ir sin el, pero si fai certo oleaxe e millor que o techas , o circuito de bicicleta si no no cambian e asequible e para voltar muy rapido.
a carreira a pe tamen, e desdo meu punto de vista facil cos repeitos finales indo hacia o obelisco que te matan, pero insisto o neopreno vai depender si fai oleaxe oun non, sempre ai a discusión de que si o neopreno axuda mais os nadadores menos bos, claro que axuda pero a todos para que te faigas unha idea eu cando facia triatlon poñiao sempre que podia e cuidado que era un dos nadadores mais rapidos na miña categoria incluso salia entre os dez primeiros da auga en nacionais e probas nacionais.
conclusión si che poden prestar un para provar mellor e si non practicache a transición de sacalo faino para non te atrapar e mete vaselina ou otra crema que che resbale o quitalo.

Mira incluso hoxe en dia no pentatlón uso faxskin de ultima xeración sempre se obten ventaxa, no meu caso damos arena claro.

www.cristobalrodriguez.es.tl
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Ven, 08 Mai 2009, 12:34
Asunto: Re: Triatlón de Riazor 2009

a transición tiven facendoas no rio pero co problema de que pega moita corrente.

O neopreno mirarei unha opcion economica pra comenzar por que a min o frio non é que me importe pero quedar fora de competicion por non ter neopreno tamen me fastidia quedar fora da competicion por culpa do neopreno.

De todas formas grazas pola info.

Saudos
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Ven, 08 Mai 2009, 13:13
Asunto: Re: Triatlón de Riazor 2009

corredor_negreira, o rio vale perfectamente para practicar pois a triatlos en rios tamen os fan Eu gañe o Triatlón nacional do Atlo Ebro , O neopreno se a temperatura e inferior a uns determinados grados que ahora mesmo non recordo, e obrigatorio si non non, pensa que co neopreno aumentas a flotabilidade e vais mas rapido segun a tua tecnica de natacioon podes ganar bastantes segundos no sector de natación, pero despois e importante sacalo rapido cando salgas da auga.proba aver antes de mercar si alguen che pode deixar un seguramente que si.

www.cristobalrodriguez.es.tl
moimenta

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/09
0 Carreiras
18 Mensaxes
Moimenta
Respostar citando Envío Ven, 08 Mai 2009, 13:34
Asunto: Re: Triatlón de Riazor 2009

Boas, tes en wiggle.co.uk o orca S2 por 110€, para empezar chega ben. Un saudo
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Ven, 08 Mai 2009, 13:48
Asunto: Re: Triatlón de Riazor 2009

moimenta, ven vido o foro meu.
o compañeiro seguramente che agradecera a información un saudo

www.cristobalrodriguez.es.tl
ROJO

Maratoniano
Maratoniano
27/01/08
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Mai 2009, 14:17
Asunto: Re: Triatlón de Riazor 2009

hola moimeta donde conprastes el traje neopreno
moimenta

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/09
0 Carreiras
18 Mensaxes
Moimenta
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 8:10
Asunto: Re: Triatlón de Riazor 2009

seguramente o encargue hoxe por internet, (wiggle.co.uk) e a finais da semana xa debería estar aqui, en outros pedidos non tardou mais de 3dias en chegar o paquete a casa. un saudiño
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 12:39
Asunto: Re: Triatlón de Riazor 2009

Algunha recomendacion para un que debuta en riazor?

Saudos
Xuxo

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/09
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 16:32
Asunto: Re: Triatlón de Riazor 2009

Corredor_negreira escribió:
Algunha recomendacion para un que debuta en riazor?

Saudos

Vexo q tiñas dudas sobre o neopreno en Riazor, vai ser obrigatorio, pero aínda q non o fose non se che ocurra nadar en Riazor sin él, primeiro pq a auga esta moi fresquiña e por outra banda co neopreno nadas bastante máis rapido.
Riazor é un triatlón q a mín se me fixo bastante duro, primeiro pq sempre sopra moito vento de cara indo hacia o millenium e logo pq ten unha rampiña bastante dura. ollo! na bici, na rotonda do millenium na baixada, q pode ser perigosa si esta mollado.(parece q vai chover)
Si este é o teu primeiro tri¿? eu recomendariache q non levases moito ánimo competitivo, so q tratases de disfrutalo, si te engancha, xa terás tempo de sufrir Sorriso
Moita sorte!!
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Mar, 19 Mai 2009, 0:13
Asunto: Re: Triatlón de Riazor 2009

a novatada vouna pagar igual...



Simplemente acabar con boas sensacións!!

Saudos
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Mai 2009, 13:51
Asunto: Re: Triatlón de Riazor 2009

Buenas. Gracias por la advertencia sobre el circuito de bici. Comentaros que tengo intencion de salir en el grupo de cabeza en la parte de natacion, pero puedo prometer que luego intentare coger algun grupo en la bici y chupar rueda todo lo que pueda no voy a dar ni un relevo (siempre y cuando aguante el ritmo del grupo) Moi feliz . Luego en la carrera que cada uno corra lo que pueda.

Venga en serio, intentaremos acabar y disfrutar lo maximo. Saludos y a seguir entrenando.

Saludos a tod@s.
facta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/08/08
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 12:15
Asunto: Re: Triatlón de Riazor 2009

Ola,
a dúbida que tes corredor_negreira de usar neopreno ou non, vaiseche aclarar cando vexas en meteogalicia, a temperatura da auga, 13 graos. Así que vas ter que ir con neopreno e creo que necesitaremos algo máis.
saúdos
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 13:52
Asunto: Re: Triatlón de Riazor 2009

non me seas pillaban jecarqui!!

Hay que colaborar todiños que se facemos todos asi perde todo o bonito da competición.

Saudos

Vemonos ala fenomeno Moi feliz
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 14:00
Asunto: Re: Triatlón de Riazor 2009

Corredor_negreira escribió:
non me seas pillaban jecarqui!!

Hay que colaborar todiños que se facemos todos asi perde todo o bonito da competición.

Moi feliz


Deixa deixa, era o que nos faltaba aos que non nadamos : que por riba os que salgan na auga adiante se poñam a colaborar.

Ai ¡¡¡¡ que duro é o triatlon para os "terrestres" Disimulando Disimulando

saudos

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos