Foros ›
¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

¿En cantas probas pode puntuar un corredor no Circuito?
Máximo de 24 por tempada
35%
35% ( 19 )
Máximo de 36 por tempada
7%
7% ( 4 )
Máximo de 48 por tempada
0%
0% ( 0 )
Sen límite, as que cada un poida
56%
56% ( 30 )

Votos Totais : 53

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 19:15
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

Eu poñería un límite de carreiras, en parte opino como Chacal, hai xente que parece que so vive parair as carreiras, eu teño familia, e tampouco sería xusto que me largase todolos domingos de carreiras e deixase a muller cas rapazas. As que están cerca e non son moi cedo ainda se poden acercar.
E o circuito, o que está creando é incongruencias, xente que se despraza unha morea de Kms. para ir a unha carreira que entra no circuito, tendo outras máis cerca, Así que o único que está incentivando e a participación nas carreiras que forman parte do circuito non no resto de provas.

EU VOTO POR QUE ENTREN TODAS AS CARREIRAS DE GALICIA NO CIRCUITO.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 19:53
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

Kurty escribió:
EU VOTO POR QUE ENTREN TODAS AS CARREIRAS DE GALICIA NO CIRCUITO.

Iso sería o ideal e é a nosa intención, precisamente para que cada un poida puntuar o máis preto da súa casa, pero se non hai resultados non podemos facer nada.

Sobre a participación en carreiras e duplicando os datos dos primeiros 6 meses a cousa quedaría así ó final da tempada:
- só o 13 % dos corredores participarían en 24 ou máis carreiras
- o 87 % correrían menos de 24 probas

Polo tanto, chegar a 24 xa será bastante difícil para a maioría e non sería tanto unha clasificación de "calidade" onde gañen os máis rápidos, senón poñer un límite razoable para os que non poidan acudir a tantas teñan opcións de chegar máis arriba.

Gracias de novo por tódalas opinións e seguide aportando.
Chica83

Novo foreiro
Novo foreiro
8/09/08
0 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 20:12
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

krrkrrktpillo escribió:
:idea: Voto por los sin límite y sin selección de carreras...Si somos populares lo q debe primar es la participación sobre la clasificación y el q vaya de campeón q se pase a los federados, campeonatos oficiales y olímpicas...Q´viva el buen rollo y la gente sana Guiño
totalmente de acordo.

Cita:
Eu poñería un límite de carreiras, en parte opino como Chacal, hai xente que parece que so vive parair as carreiras, eu teño familia, e tampouco sería xusto que me largase todolos domingos de carreiras e deixase a muller cas rapazas. As que están cerca e non son moi cedo ainda se poden acercar.
E o circuito, o que está creando é incongruencias, xente que se despraza unha morea de Kms. para ir a unha carreira que entra no circuito, tendo outras máis cerca, Así que o único que está incentivando e a participación nas carreiras que forman parte do circuito non no resto de provas.


Eu sintome un pouco ofendida sinceramente con estes comentarios; cada un vive para o que quere, e se a xente vai ás carreiras é porque quere que ninguén lle obriga. Se o pasaran mal por moitos puntos que deran non ían.
Por outra banda non vexo que teña nada de malo desprazarse e coñecer sitios de Galicia de paso que vas correr.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 20:14
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

al final tendremos una clasificación para "pasteleros" (entre los que me incluyo) y otra para "galgos". Yo me pregunto que es mejor, ser "cola de león o cabeza de ratón?

www.jeffxavi.blogspot.com
POETA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/09/08
0 Carreiras
619 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 20:49
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

Kurty escribió:
Eu poñería un límite de carreiras...

...E o circuito, o que está creando é incongruencias, xente que se despraza unha morea de Kms. para ir a unha carreira que entra no circuito, tendo outras máis cerca, Así que o único que está incentivando e a participación nas carreiras que forman parte do circuito non no resto de provas.

.

Completamente de acuerdo con Kurty

Retrocedamos unos pasos igual que el pintor y observemos la obra con espíritu crítico. Abraiado

Tal vez lo que está mal planteado es el propio objetivo del circuito... ¿Fomentar la participación de las carreras populares? Pero... ¿A qué precio..? Pensando

- Correr lesionado.
- Incrementar el riesgo de lesiones.
- Imposibilidad de organizar un plan de entrenamiento sensato que nos ayudaría a mejorar las marcas.
- Desplazarse 200 Km para ir a una carrera teniendo una al lado de casa que igual te gustaría mas por la distáncia o el rrecorrido (pero no puntúa)

¿Tiene esto sentido? Confuso

En la carrera mas sencilla que encontremos en el programa de fiestas de cualquier pueblecito aunque solo participen 20 corredores (todos ellos 100% populares) el trofeo, medalla o la gallina que den de premio es para el/los que llegan primero y no para (por ejemplo) el que se traiga consigo a un mayor numero de participantes (Suegra incluida) Payaso a participar en la carrera (que está muy bien lo traer a la suegra, pero de ahí a que den un premio por eso...). Disimulando

Entiendo que a todos nos gusta figurar lo mas alto posible en la clasificación pero creo que, tal y como está planteado, no se fomenta una visión acertada de lo que debe ser deporte, dando prioridad al Nº de competiciones disputadas por encima de planificaciones, entrenamientos...

Quien quiera ir a 6 u 8 carreras al mes, está muy bien que lo haga, pero que no sea por sumar puntos.

Si la media para el circuito se establece en dos carreras al mes, cualquier otra que nos apeteciese podríamos ir igual, pero sin la “condición” de que sea puntuable o no, con lo que elegiríamos la más próxima o la que más nos guste la distancia o el recorrido.

Para que todos tengan opción a encabezar listas, me quedo con una idea que me comentó el Admin. en una conversación que hemos mantenido tiempo atrás y que consistiría en hacer como en las ligas de otros deportes, división A, B...
Con lo cual habría doble motivación, por una parte estar lo mas arriba en tu liga y por otra tratar de pasar a la siguiente, o de no descender si estás en los puestos de cola.

Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 21:25
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

oliveira escribió:
No voy a entrar al trapo con lo de Galiza. Que yo sepa Galitzia está en Polonia, y yo en Polonia nunca he corrido.
Pues va siendo hora de que te corras ahí Guiño Guiño ,saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 21:27
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

paulkoech escribió:
Eu son da opinión de que non se lle debe poñer límite as carreiras do circuito, xa que cando unha cousa funciona ben, coma é o caso,¿ para que se vai a cambiar?. Por un lado pode parecer excesivo o de competir en tantas carreiras, pero o que non se pode é tomar as carreiras de xeito moi competitivo, senón que o importante é desfrutar e pasalo ben. e coñecer GALIZA. Algúns vanse de viaxe exótica organizada e dp non saben onde queda Boimorto.
Seguimos xod...., non? Demo Demo Enfadado Enfadado Demo sorrindo Demo sorrindo

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 21:29
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

O da puntuación das probas non é excluinte; só ten condicionamentos técnicos non de preferencias; si un día hai 10 carreiras no pais e as 10 se compromenten a enviar unha única listaxe de resultados da carreira pois es día as 10 carreiras puntuarán e cada quen acudirá á que lle apeteza.

Burradas houbo sempre e vai seguir habendo sin ter que poñer os puntos do circuito como escusa. Peor é facelo por cartos...ou non.

Eu insisto que a clasificación de "calidade" viña dada pola puntuación por tempos (ritmo) pero que resultaba complicado e problemático facer o cálculo.

O fomento da participación como obxetivo absoluto pode semellar contraproducente coa optica dos feitos mais o ano ten 52 fins de semana e non me semella unha tolería correr 1 proba cada un de eles... outra cousa é o esforzo que elo implique. Entón o factor kilómetros entra en xogo... si o límite mensual se pon nun número de kilómetros? digamos 43 kilómetros mensuais. Permitiria facer combinacions diversas segundo as posibilidades e os gustos....

Outra idea para o debate.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 22:54
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

Como di Kandpalleiro burradas as houbo sempre e sen puntos polo medio... xa se sabe... 100 carreiras en 1 ano e demais historias... Muerto

Agora ben, o plantexamento do Circuito é motivar á participación e penso que se está a conseguir, máis do 90% das probas do Calendario da web son puntuables, así que poucas veces non vas ter unha preto. Logo, cada un tamén ten que aplicar o sentidiño en como saír á proba: se a competir ou a rodar cos amigos.

Como dixen na mensaxe anterior, só o 10% vai a un ritmo superior das 24 por ano, así que non penso que a maioría dos participantes vaia por enriba das súas posibilidades ou "forzando".
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 23:06
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

POETA escribió:

Para que todos tengan opción a encabezar listas, me quedo con una idea que me comentó el Admin. en una conversación que hemos mantenido tiempo atrás y que consistiría en hacer como en las ligas de otros deportes, división A, B...
Con lo cual habría doble motivación, por una parte estar lo mas arriba en tu liga y por otra tratar de pasar a la siguiente, o de no descender si estás en los puestos de cola.

Pues disiento profundamente!!!...Esto no es una competición oficial!!!...los "galgos" que quieran competir ya tienen las pruebas para federados en pista...que pasa?que ahora los "pasteleros" nos tenemos que bajar los pantalones ante los más rápidos???

Ahora , más que nunca, me siento orgulloso de ser un "pastelero".

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 23:08
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

por cierto, el comentario de paulkoech me parece la ostia!!!demuestra una vez más lo gran persona que es!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 23:09
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

A ver si cierta gente deja de generalizar y deja de hablar de los que vamos a muchas carreras como que no tenemos familia y demás opiniones que me parecen un poco fuera de contexto.Cada uno se organiza a su manera y unos tenemos más flexibilidad que otros.Yo no corro lesionado,ni corro si creo que voy a romper,tengo cierta estrategia y soy consciente de mis posibilidades,si doblo es porque estuve lesionado y quiero estar arriba,pero ya antes de haber el circuito iva a muchas carreras,y corrí dos crosses que no puntuaban del campeonato gallego y rompí por culpa de uno.Ásí que dejaros de generalizar sin conocer cada caso porque es una equivocación meter a todos en el mismo saco y además ya empiezan a cansar ciertos comentarios Enfadado así que pido un poco más respeto,igual que lo tengo yo,no tengo nada más que decir.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 23:14
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

yonathan escribió:
A ver si cierta gente deja de generalizar y deja de hablar de los que vamos a muchas carreras como que no tenemos familia y demás opiniones que me parecen un poco fuera de contexto.Cada uno se organiza a su manera y unos tenemos más flexibilidad que otros.Yo no corro lesionado,ni corro si creo que voy a romper,tengo cierta estrategia y soy consciente de mis posibilidades,si doblo es porque estuve lesionado y quiero estar arriba,pero ya antes de haber el circuito iva a muchas carreras,y corrí dos crosses que no puntuaban del campeonato gallego y rompí por culpa de uno.Ásí que dejaros de generalizar sin conocer cada caso porque es una equivocación meter a todos en el mismo saco y además ya empiezan a cansar ciertos comentarios Enfadado así que pido un poco más respeto,igual que lo tengo yo,no tengo nada más que decir.

Estoy contigo meu!!!...de echo me estoy mordiendo la lengua...aqui lo que ocurre es que hay mucho "galgo fustrado"

www.jeffxavi.blogspot.com
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 23:31
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

Mi opinión es que el circuito está perfecto como está, yo no cambiaría nada. No, al límite

Por cierto Admin, gran trabajo. Muchas gracias.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 14 Mai 2009, 1:41
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

Es que da la impresión de que en este foro todo el mundo tiene que y debe opinar igual y es lo que me jo.., cada uno opina lo que opina y es libre de poner lo que quiera, luego la gente va a las carreras que quiere y punto, después yo saco mis conlusiones y otra gente saca otras y punto. Cada uno a lo suyo, hay gente que no tiene nada y no quiere tener y hay gente ambiciosa que tiene algo/bastante y quiere más/mucho más y todo es respetable, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos