Foros ›
¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

¿En cantas probas pode puntuar un corredor no Circuito?
Máximo de 24 por tempada
35%
35% ( 19 )
Máximo de 36 por tempada
7%
7% ( 4 )
Máximo de 48 por tempada
0%
0% ( 0 )
Sen límite, as que cada un poida
56%
56% ( 30 )

Votos Totais : 53

Autor
Mensaxe
Chica83

Novo foreiro
Novo foreiro
8/09/08
0 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2009, 12:21
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

Cita:
="Kurty Sempre se vai a ofender o máis indicado, que se me ofendan os que levan 20 carreiras podería ser pero ti que levas duas Avergoñado Avergoñado

Kurty creo que Chica 83 lo dice porque ella sule ir mucho a las carreras con su novio o si está bien va,lo que pasa es que lleva mucho tiempo lesionada.Pero le molestó que le dijeran que la gente que va a tantas carreras no tiene nada más,lo deberías de entender ,un saludo a todos


Que eu vaia ou non a moitas carrerias a correr ou non non é o tema. A min o que me molesta son comentarios de tipo "é que hai xente que parece que só vive para as carreiras". Pode compartirse ou non pero debe de respetarse; hai xente que vive só para o traballo, só para o estudio, só para sair de festa" e débese de respetar a todo ó mundo aínda que non se comparta; a eso me refería. Polo demais que cada un faga o que queira; se alguén lle parece moito ir a tantas carreiras pois que non vaia pero que respete a quen o faga, nada mais. Espero que quede claro e non haxa mais malos entendidos, pq esto xa se sae un pouco fora de tema.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2009, 16:09
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

Chica83 escribió:
Cita:
="Kurty Sempre se vai a ofender o máis indicado, que se me ofendan os que levan 20 carreiras podería ser pero ti que levas duas Avergoñado Avergoñado

Kurty creo que Chica 83 lo dice porque ella sule ir mucho a las carreras con su novio o si está bien va,lo que pasa es que lleva mucho tiempo lesionada.Pero le molestó que le dijeran que la gente que va a tantas carreras no tiene nada más,lo deberías de entender ,un saludo a todos


Que eu vaia ou non a moitas carrerias a correr ou non non é o tema. A min o que me molesta son comentarios de tipo "é que hai xente que parece que só vive para as carreiras". Pode compartirse ou non pero debe de respetarse; hai xente que vive só para o traballo, só para o estudio, só para sair de festa" e débese de respetar a todo ó mundo aínda que non se comparta; a eso me refería. Polo demais que cada un faga o que queira; se alguén lle parece moito ir a tantas carreiras pois que non vaia pero que respete a quen o faga, nada mais. Espero que quede claro e non haxa mais malos
entendidos, pq esto xa se sae un pouco fora de tema.
Eu claro que respeto o que fan os demáis, creo que nese comentario non hai ningunha descalificación, quizais o que debería ter escrito, parece que "hai xente que so vive para ir sumar puntos para o circuito" Ríndose Ríndose
Como reflexión, eu creo que este ano se tomou o circuito demasiado en serio, estamos vendo como cantidade de menbros están dobrando carreiras o fin de semana por surmar puntos. Hai un tempo, cando alguén facía 2 carreiras no mesmo fin de semana, facíanse comentarios, ben de admiración ou de preocupación polo risco que podía conlevar correr a tope 2 días seguidos. Agora parece algo normal.
Eu é máis este ano nin me ia apuntar, xa que outros anos os circuitos, empezaban con moita forza, e despois parecía que se ia diluindo para quedar caseque esquencidos, polo menos esa era a miña impresión. pero un día vendo as clasificacións, vin que figuraba como inscrito e por eso mandei os meus resultados.
E para rematar espero que te recuperes o máis pronto posible da tua lesíón.
Un saudo.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2009, 16:14
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

yonathan escribió:
porque crees que a mi me da tiempo a todo,yo no duermo.Mañana a als 9 a correr,que moral Mr. Green y claro que tenéis un equipazo,desde el primero hasta el último/a le tengo respeto y sé que ninguno me pondría facíl ganarle,sobre todo yosi si esta en forma,pero otro año será Satisfecho Aunque queda mucho quien sabe Disimulando Silbar ,un saludo Guiño
Ok, yosi es un crack, pero está en baja forma, Xolinha lo mismo, PITI este año anda peor que el pasado, killoke está bien, yo normal, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Mai 2009, 13:09
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

Hola,

Me sorprenden bastante algunos comentarios sobre este tema. Me parece increíble que haya gente que anteponga "puntuar en el circuito Correr en Galicia" a la propia salud, economía o equilibrio familiar.

Kandpalleiro escribió:
Así que un límite de 43 km mesuais ou de 130 km trimestrais pode servir como 'contedor' da participación 'esaxerada'.

Admin e Kandpalleiro no entiendo que significa "participación exagerada", creo que cada uno es mayorcito para saber cuantas pruebas quiere y debe hacer, ¿límite de kilómetros mensuales? ¿límite de medios maratones o 10.000's? ¿Qué será lo siguiente? ¿limitarlo en función de la edad... peso.....índice de masa corporal....capacidad pulmonar...?

Mi propuesta: que puntúen todas las pruebas del calendario (que cumplan los requisitos mínimos) y que cada uno decida dónde, cómo y cuándo correr.

Saludos
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 8:22
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

Hombre, a mi personalmente participar en más de 40 carreras al año me parece una barbaridad y no le veo sentido. De hecho, prácticamente el 95% de los participantes ni se acercarán a esa cifra a final de temporada. Pero cada uno es libre de hacer lo que quiera mientras la salud le responda.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 14:29
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

Si, de tanto escoitalo deixei que o meu subconsciente centrase o tema en algo que non ten porqué deberse ó circuito. Hai persoas que poden participara en ata 4 probas nunha fin de semana...algo que podería considerarse "esaxerado"...

Sí que hai xente que participa en probas incluso en contra da súa saúde, pero o problema en realidade é a competitividade e como casar eso co fomento da participación (o fundamento do circuito).

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 14:35
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

Kandpalleiro escribió:

Sí que hai xente que participa en probas incluso en contra da súa saúde, pero o problema en realidade é a competitividade e como casar eso co fomento da participación (o fundamento do circuito).

Yo lo llamaria sentido comun

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos