Foros ›
Autor
Mensaxe
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Mér, 26 Mai 2010, 20:28
Asunto: Re: CARMA-TDI

Respuesta al mismo tiempo Beauvais, nos vemos allí!
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 6:28
Asunto: Re: CARMA-TDI

Muy bien el CARMA-TDI, que ya estáis metidos en el TOP-TEN del circuito. Aplauso

Pero no penséis que vais a adelantar a Los Perros del Anuncio, eh, Parar , por lo menos no os lo vamos a poner nada fácil... Nono

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 6:37
Asunto: Re: CARMA-TDI

Bueno, alber, ya estaban en el Top10... otros éramos los que intentábamos entrar, jajajaja.

Chicos, NO nos veremos el domingo en Betanzos, al final me rajé como un bacalao...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 6:44
Asunto: Re: CARMA-TDI

Hombre, yo creo que últimamente no estaban, o a lo mejor me estoy liando....

Los Esprinters lo tenéis complicado, a más de 2,000 ptos...

Y nosotros... nuestra lucha por el 6º puesto es batalla perdida Muro

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 7:08
Asunto: Re: CARMA-TDI

Los Esprintes ya lo damos por perdido... jaja... la temporada ha sido larga y todavía queda 1 mes! para el año veremos.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 7:16
Asunto: Re: CARMA-TDI

Muchas gracias Alber. Vamos a tener que solicitar una clasificación de sólo medias. Así puede que escalasemos algún puesto.
Pipe ya nos veremos en otra. A ti Alber imagino que si que veré en la salida (que después no hay quien te coja)

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 9:11
Asunto: Re: CARMA-TDI

Gracias beauvais, pero Betanzos siempre se me atraganta un poco.
A ver este año si me pilla con ganas y si no pincho antes de llegar al Pedrido.
Nos vemos por allí.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 14:27
Asunto: Re: CARMA-TDI

Ya están temblando las piernas Nono te lo dije en Ordes Alber, tenemos un final de liga muy fuerte Moi feliz nos vemos en Betanzos, por lo menos en la salida como dice Beauvais que vas como un tiro.

Pipe no te olvides que tienes una cuenta pendiente con la media de Betanzos Frecha Frecha
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 18:39
Asunto: Re: CARMA-TDI

Canta competividade polo top ten, Ríndose Ríndose habera que exprimir o corpo pra mantelo
Eu por decision tecnica maña non corro en Gondomar,ainda que irei ver as evolucions dalgun TDI,iso si,o domingo non me queda mais remedio que ir a Amorin a puntuar,haber se o diseñar o circuito serve pra algo Ríndose Ríndose
Vemonos!!!
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 29 Mai 2010, 9:35
Asunto: Re: CARMA-TDI

Ian escribió:
Pipe no te olvides que tienes una cuenta pendiente con la media de Betanzos Frecha Frecha

Só pode ser para o ano que ven.
A ver se podo ir o domingo a Sandiás e puntuar un pouquiño para o meu equipo e para ese ansiado Top10.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 29 Mai 2010, 9:54
Asunto: Re: CARMA-TDI

safardatxo escribió:
Canta competividade polo top ten, Ríndose Ríndose habera que exprimir o corpo pra mantelo
Eu por decision tecnica maña non corro en Gondomar,ainda que irei ver as evolucions dalgun TDI,iso si,o domingo non me queda mais remedio que ir a Amorin a puntuar,haber se o diseñar o circuito serve pra algo Ríndose Ríndose
Vemonos!!!

puntua para o circuito a de Gondomar? se é así...MILAGRO! este ano corrín pouco, pero tamén houbo carreiras que nin sequera entraron no circuito.

este finde doblo, Gondomar e Amorín

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 17:33
Asunto: Re: CARMA-TDI

Moussambani,sinto que tua irma non levara trofeo,debutar con vitoria so esta o alcance dos mais grandes,ainda asi,chegar xa foi unha vitoria,vendo o pouco animada que andaba antes da carreira
agora recupera esas pernas e eu desgraciadamente terei que parar pra intentar correr sen dolor
Hoxe so acabei pola carreira que era e por darlle uns puntiños a tartarugo,que duro e o atletismo leñe!!!
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 19:27
Asunto: Re: CARMA-TDI

safardatxo escribió:
Moussambani,sinto que tua irma non levara trofeo,debutar con vitoria so esta o alcance dos mais grandes,ainda asi,chegar xa foi unha vitoria,vendo o pouco animada que andaba antes da carreira
agora recupera esas pernas e eu desgraciadamente terei que parar pra intentar correr sen dolor
Hoxe so acabei pola carreira que era e por darlle uns puntiños a tartarugo,que duro e o atletismo leñe!!!

qué tal andas? eu cos xemelos cargados,a verdade é que non estou acostumado a dobrar e como case sempre vou ás carreiras "a morrer sobre o asfalto", terminan pasando estas cousas.

Para o resto dos integrantes do carma-tdi, onte en Gondomar o tempo foi benévolo con nós. Iso sí, houbo menos participación comparado co ano pasado, pero mellorou moitísimo o nivel, so basta echar un ollo ós 10 primeiros clasificados. Fixen 37'59" brutos (27" mellor co ano pasado, pero 16 postos peor) e quedei bastante contento, pero tocado muscularmente para a cita de Amorín...

...e en Amorín, primer contratempo. O Fore sen batería, debeume quedar encendido do día anterior, e non tiña reloxo, así que "trotando por sensacións". Non sei nin que tempo fixen, pero deume a sensación de que había bastante menos dos 6.000 metros que se anunciaban...

e boa nova o debut da miña irmá, que logrou rematar, a ver si pouco a pouco vai collendo ritmo.

safardatxo
, non forces de máis ese pé non vaia a ser que teñas lesións serias e logo...

unha aperta para todos.

xa contaredes q tal en Betanzos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 19:34
Asunto: Re: CARMA-TDI

Pois nin ben nin mal. Eu levanteime pola mañá cun tirón no xemelo dereito e xa fun tocado para a carreira, aínda así fun a un ritmo decente sen machacarme ata o 11 onde comecei a darlle mais caña. Rematóuseme a batería no 19 e no 20 botei o resto enganchado ao kandepalleiro. Un minuto peor que o ano pasado pero tampouco tiña ningún obxectivo.

Agora tentarei seguir preparando Cambados para tentar facer algo decente e logo de tranqui ata comezar a preparación de NY que vai ser larga e intensa.

Saúdos para todos e que te recuperes ben do xemelgo Moussanbani, do catarro Ian e do pé Safardatxo
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 19:35
Asunto: Re: CARMA-TDI

Ome cando fixen o diseño do circuito sairon ns 6000,pero tamen din unhas voltas de masi e ñlogo houbo que correxir,un dia que volva a casa da miña irma irei medilo pra darte detalles
O pe tocaralle dar descanso,pero terei que facer un oco para Cambados e S.Xoan,ainda asi,haber se concerto cita co podlogo e podo solucionar algo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos