beauvais escribió: |
Que vos parece que poñamos o plan de carreiras para o que queda de xuño e intentar conservar un posto entre os 10 primeiros equipos: Eu posiblemente: 13 xuño: Cambados 20 xuño: Redondela 23 xuño: San Xoán 27 xuño: Mercantil Saúdos |
Moussambani escribió: | ||
eu seguro: Redondela, San Xoán e Mercantil. O de Leiro non o teño moi claro aínda... |
Pipe escribió: |
Hola equipo!!! Una alegría volveros a encontrar en una carrera... aunque me dio rabia que Safardatxo no llevase el "traje de faena". Espero que te recuperes para Leiro, por lo menos, que te debo una... ![]() |
safardatxo escribió: |
Acabo de ver os tempos de Redondela: Moussambani moi ben,case fas Top 10,por tempos ai estiveches,xa vin que a tua irma colleule o gustillo,iso e bo Beauvais,dame a sensacion que a carreira de hoxe non foi moi ben,ou me equivoco Eu despois do palizon de onte,hoxe non tiña o corpo pra moita carreria xa que onte a andaina o talon volveu dar molestias e nas ascensions pirenaicas vin un pouco as estrelas,asi que creo que correrei suave en S.Xoan e terei que descansar moito mais tempo e buscar unha solucion ![]() |
safardatxo escribió: |
Pois eu collin sardiñas despois de 10 minutos de cola,auga tamen pillei,supoño que haberia problemas despois miña Eu o meu ritmo do mercores,foi o mai alto do ultimo ano,polo que cheo a coclusion que a distancia de champion chip esta errada,xa que dende a media de coruña so corrin,moi mal en amroin ,non adestrei nada,parei 2 veces a andar polo dor que tiña no pe,asique e imposible que fixera un ritmo de 5:21 ainda que o circuito fora favorable Eu o domingo non creo que vaia o mercantil,vou de espectador a celanova e drumirei un pouco o domngo e prepararei todo pra empezar as vacacions con limpeza intensiva da casa,polo que a miña tempada xa rematou o mercores,hoxe toca fisio,o luns daranme o papeliño para ir a ilustrisima FGA pra tirar polo seguro que pra iso esta,haber se de estas non me poñen pegas xa que me lesionei en S.Xoan que figura no calendario da FGA O meu obxetivo dos proximos meses sera a media de vigo ,se e que este ano se pode chamar media,a Coruña creoque non via caer este ano no meu palmares |