Foros ›
EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Xan 2010, 13:46
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Buenas. Pues si que parecemos del mismo equipo Moi feliz . Estamos muy igualados. ¿Que tal estan los lesionados?. ¿Ya estais recuperados?. No he podido asistir a Xinzo ya que me ha coincidido con prueba de natacion. Pero os propongo dos pruebas alternativas:

31 de Enero: II Duatlon Cross de Beariz

14 de Marzo: II Carrera Alto Sil

Venga animaros, el duatlon cross es duro y entretenido a la vez, y la carrera de montaña es para disfrutarla.

Saludos y a seguir entrenando.

Saludos a tod@s.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 15 Xan 2010, 19:44
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

jecarqui escribió:
¿Que tal estan los lesionados?. ¿Ya estais recuperados?. No he podido asistir a Xinzo ya que me ha coincidido con prueba de natacion. Pero os propongo dos pruebas alternativas:
31 de Enero: II Duatlon Cross de Beariz
14 de Marzo: II Carrera Alto Sil
Venga animaros, el duatlon cross es duro y entretenido a la vez, y la carrera de montaña es para disfrutarla.
Saludos y a seguir entrenando.

Xesús, María e Xosé, que deus nos colla confesados, ¿Dis que a carreira do Alto do Sil e para disfrutala, con esa quilometraxe e ese perfíl que tén? Pensando ¿Pódese facer andando, non hai límite de tempo para completala? Pensando ¿E haberá alguén que escolla finalizala subindo as duras ramplas do pobo?
Falando de todo un pouco, semella que Fapabe e Manuelpua van a Ferrol, ¿haberá foto oficial de medio equipo?
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Sáb, 16 Xan 2010, 22:06
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Fui hoy a Lugo a la corre con nós, 20 min buen resultado mais ou menos jejej a ver cuantos puntos consigo, carrera chla 100% recomendable con unas 900 personas y por el centro de Lugo y hasta nos enteramos q dan un vale de 30€ si vas a 6 de las 7 carreras cosa interesante jejeje, 4,1 km; claro, yo mañana voy a Ferrol tb ya conozco a Fapabe o sea q si va ya miramos de hacer la foto, me propongo llevar la cámara vale? vinga hasta mañana!
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 16 Xan 2010, 23:37
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

MANUELPUA escribió:
Fui hoy a Lugo a la corre con nós, 20 min buen resultado mais ou menos jejej a ver cuantos puntos consigo, carrera chla 100% recomendable con unas 900 personas y por el centro de Lugo y hasta nos enteramos q dan un vale de 30€ si vas a 6 de las 7 carreras cosa interesante jejeje, 4,1 km; claro, yo mañana voy a Ferrol tb ya conozco a Fapabe o sea q si va ya miramos de hacer la foto, me propongo llevar la cámara vale? vinga hasta mañana!
Hostia, que pena, non coincidimos en Lugo, pero a ver se nos vemos mañá en Ferrol. ¿A qué hora sae a carreira, ás 11:30? Vemonos sobre das 11:00 na saída?
Por certo en Lugo acabei en 22:06, a un ritmo de 5:11, no posto 657 de 815 chegados, é dicir, calculo sobre 69,40 puntos máis para o equipo.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Dom, 17 Xan 2010, 0:26
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

ok, perfecto as 11 na saída,a carreira é as 11.30 eu teño o pelo largo e levarei camiseta laranxa, bo tempo tamén, gustoume moito esta carreira polo centro de Lugo , saúdos!
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 10:11
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

OOOOOOOOOOOOOOla de novo, Manuelpúa, como he puxen nun privado, síntoo pero ao mellor quedar na saída/meta dunha proba é complicado cando nonos coñecemos e cando están continuamente dando a saída ás carreiras dos cativos ( e tamén quizáis foi erro meu, dinme conta días despois, esperei por ti non na saída senón no arco de meta pensando que saia e chegada da proba coincidían alí); para outro día que coincidamos eu teño colgado unha foto en presentate al foro (así a min xa me coñeces fisicamente).
Do resto, ¿cómo evolucionan os mancados?. Eu esta fin de semana só competín en Rábade (a 5:08 o qm.), segueme a dar algun problemiña a coxa esquerda, pero como semella que hai parón competitivo no sircuíto 3 fins de semana (ata a corre con nós de febreiro) a ver se dou recuperado.
En fin, esperando máis novas deste superequipazo un saúdo e a recuperarse.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 22:44
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

ola Migueliño!!!!! eu tamén, v cheguei tarde q víñamos dende Ourense, o privado non o vin vólveo mandar se queres; ok eu vou facer o mesmo por unha foto miña e asi na seguinte (q será a Corre con nós seguramente) xa nos vemos Guiño este fin de semana iba ir a Moaña e a Boborás, e o final non fun a ninguna pq o sábado tiven partido e logo unha festa o sáb q se prolongou moito jejeje, bo ritmo levas ti nas carreras,segue asi; e o resto q tal anda?¿? salu2 a todos equipazo!
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 26 Xan 2010, 8:21
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

MANUELPUA escribió:
ola Migueliño!!!!! eu tamén, v cheguei tarde q víñamos dende Ourense, o privado non o vin vólveo mandar se queres; ok eu vou facer o mesmo por unha foto miña e asi na seguinte (q será a Corre con nós seguramente) xa nos vemos Guiño este fin de semana iba ir a Moaña e a Boborás, e o final non fun a ninguna pq o sábado tiven partido e logo unha festa o sáb q se prolongou moito jejeje, bo ritmo levas ti nas carreras,segue asi; e o resto q tal anda?¿? salu2 a todos equipazo!
OOOOOOOOOOla, teño colgadas dúas fotos na páxina 3 de "Presentate al foro", unha da carreira de Leiro do ano pasado, pero como estou entre máis xente e ao mellor non se me distingue ben, colguei outra foto chegando ao Obradoiro hai 2 anos; así se nos vemos na Corre con nós do mes que vén xa me podes recoñecer. Un saúdo Bailar .
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Mar, 26 Xan 2010, 22:43
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

okis! xa te vin, moi ben para a seguinte xa sei jejeje, eu tamén puxen o final outra miña ,saúdos, animo a todos a facer o mesmo Guiño
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 27 Xan 2010, 20:40
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

OOOOOOOOla, fún hoxe ao sair de traballar ao traumatologo da mutua no Hospital Modelo polas molestias do xeonllo esquerdo e parece que é unha pequena tendinite rotuliana Muerto . Non me deu baixa, pero recetou antiinflamatorios e dúas semanas de fisio, así que a ver se dou recuperado para reiniciar nisto de correr a semana da corre con nós de febreiro (menos mal que hai agora tres semanas sin carreiras no circuíto).
O resto dos lesionados, ¿Qué tal, xa recuperados?
fapabe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/10/08
0 Carreiras
315 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Ven, 29 Xan 2010, 0:03
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Holaaaaaaaaaaa,

Migueliño, vaya, parece q estamos todos gafados con lo de la rodilla, ja,ja lo q pasa q yo soy de derechas, y tu de izqdasssss ( la mia es la decha) y al final, a ver si yo tb hago algo de fisioterapia, o natacion para reforzar cuadriceps.
Bueno, muchìiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisimos animos!!! ya veras como dentro de poco volvemos y batimos records, ja,ja , en serio Silbar .

Q tal los demas......????

Buen finde para todossssssssssssssss, yo a lo mejor me voy a esquiar, espero no lesionarme la otra rodillaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Guiño .
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 01 Feb 2010, 22:33
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

en marzo si dios quiere mi primera carrera para conseguir mis primeros puntos
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 16 Feb 2010, 9:48
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

OOOOOOOOla, ¿alguén se anima a Corre con nós deste domingo? Eu irei con apenas 3 ou 4 entrenos, despois de recuperar da tendinite, pero omo a carreira é corta haberá que animarse.
¿Qué tal fapabe desa lesión?
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Xov, 18 Feb 2010, 10:56
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Buenas, pos animo en la de Lugo, creo q al final voy al cross de Ordes y para la semana a ver si consigo ir a Porriño q dicen q esta muy bien organizada salu2!
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 16:32
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

q tal chicos? fuísteis a alguna?q tal en Lugo Migueliño? el cross de Ordes genial, mal tiempo un poco embarrado tó pero muy divertida jeje, hubo q pasar por el río 2 veces Guiño y muy buena organización, 55 min hice los 9,2 km pero teniendo en cuenta q era dura y todo embarrado no creo q sea un tiempo horrible; bueno, ánimo a los lesionados tb y muchos saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos