Foros ›
EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Xov, 05 Nov 2009, 0:52
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

x mi encantado!!!! solo nos hace falta el visto bueno del resto y sobre todo de fapabe q es la precursora del equipo jeje, el nombre no está mal, yo voy a Negreira q toy entrenando a muy buen ritmo a ver si bato mi marca personal (cosa no muy difícil ja ja ja) salu2 equipaso
fapabe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/10/08
0 Carreiras
315 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Xov, 05 Nov 2009, 1:24
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Holaaaaaaaaa,

pues no se hable màs, ja,ja Bienvenido Migueliño!!! Satisfecho Satisfecho acabas de completar nuestro superequipaso, q queda constituìdo de la siguiente forma:

[b]Jecarqui ( Jesus Carlos) Orense
Manuelpua ( Jose Manuel ) Orense-O Carballiño
Ezaqui ( Angel ) Santiago
Migueliño ( Miguel ???) Santiago
Fapabe ( Begoña) La Coruña
[/b]

Ahora solo falta elegir capitàn y ponerle un nombre para poder inscribirlo Pensando , Pregunta Pregunta

Yo propongo nombrar a Ezaqui capitan ( por ser el màs ràpido..... Guiño ) y en cuanto al nombre, yo me decantarìa por:

LOS OMEGA 5 ó LOS SATELITES

Bueno, espero vuestras opiniones, O.K ?

Hasta pronto !!!!! Bailar

Por cierto, quien va a Negreira este domingo.........????????
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Xov, 05 Nov 2009, 1:46
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

yo voy Begoña!!!! nos vemos x allis si vas!!! animaros el resto!!! de acuerdo en lo del capitán y el nombre voto por Los Omega 5, solo queda inscribirse en el foro de equipos no?? salu2 a todos, genial equipo!!!
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 05 Nov 2009, 10:56
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

OOOOOOla, ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿estades seguros??????????????????? Exclamación Exclamación Exclamación Disimulando Disimulando Disimulando Exclamación Exclamación Exclamación Díxenvolo como última opción pa completalo equipo, Exclamación Exclamación que vou ser o mái lento con diferenza Exclamación Exclamación ( Rezar !Que Deus vos pílle confesados! Rezar ).
En Negreira non estarei por compromisos (cea con xente da empresa á noite anterior, que medo Muerto ) aínda que estou apuntado por iso de se pillo a cama cedo e se bebo e como con prudencia, pero sí na San Martiño (as miñas previsións de participar en carreiras do circuíto son polo momento Ourense e Lestrove, e posteriormente se as inclúen no circuito as carreiras de Corre con nós e a Lugo monumental).
Por certo, son Miguel e son cascarilleiro, aínda que non teño coche Muerto , non me gosta conducir, así que ás carreiras, ata o de agora, estaba indo con outros corredores compartindo gastos ou no transporte público.

Así que se contarades conmigo, case se podería chamar o equipo "Os tartarugos", jeje.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 05 Nov 2009, 11:01
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Migueliño escribió:
As miñas previsións de participar en carreiras do circuíto son polo momento Ourense e Lestrove.


Tí si que sabes escoller as Carreiras nas que participar,porque xunta a de Mos,son as mellores a dous meses vista. Aplauso Aplauso Aplauso
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Nov 2009, 14:40
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Bienvenido Migueliño, aqui estamos todos para pasar un buen rato corriendo, el circuito de carreras a nivel individual y por equipos es una motivacion mas. En cuanto al nombre yo opto por:

- Los Omega 5

Y capitan, en este caso capitana fapabe por ser la percusora del equipo. Pero no hay problema si es Ezaqui por ser el mas rapido.

En resumidas cuentas, en cuanto capitan no aclare nada.

De momento tengo pensado participar en la San Martiño y la media de Pontevedera.

Saludos a tod@s.
fapabe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/10/08
0 Carreiras
315 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Ven, 06 Nov 2009, 11:28
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Hola a tod@ssssssssssssssssssssssssss,

deciros q por fin el equipo ya està inscrito Bailar Bailar con el nombre de "LOS OMEGA 5", y con capitàn "Ezaqui" (ja,ja no es q me guste escaquearme pero...... Silbar ).

Todavìa no sè si irè a Negreira, pero si voy, a ver si coincido con Manuelpua, q creo q es el ùnico del equipaso q va Aplauso :=D).

BUEN FINDE!!!!! creo q un poquitìn pasado por agua. Satisfecho Satisfecho Satisfecho
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Ven, 06 Nov 2009, 12:32
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

grazas por querer que eu sexa o capitan,pero creo q a gran percusora de que este equipo fora fabape e ela a que debe levar os galons de gran capitana e nos seremos os seus subditos.asi que si estades de acordo gran capitana fabape
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Ven, 06 Nov 2009, 12:33
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Aplauso Aplauso perdon errei no nome.gran capitana fapabe Aplauso
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 06 Nov 2009, 14:50
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

OOOOla, Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso perfecto o nome e perfecto o do equipo Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso .
En canto ao do capitán , gostame en principio Fapabe por ser a precursora e quen argallou o equipo (sempre me gostaron máis as mulleres Silbar , jeje), aínda que, se por maioría decidides que sexa Ezaqui por iso de ser o máis rápido do equipo tamén está ben. Idea Aínda que quizáis o poderíamos resolver cunha moeda, jeje .
Sorte e ánimo aos que ídes a Negreira.
Saúdos e vemonos todos en Ourense (ou iso parece). Begoña, se es de Coruña quizáis podamos ir xuntos, eu en principio irei con alguén do traballo o mesmo día (supoño que sobre ás 8 da mañá).
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Ven, 06 Nov 2009, 16:35
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

a gran capitana ten que ser fapabe,ela e a presidenta e ademais e a que paga as nosas altas fichas.agora mesmo estou en plena pretemporada e os meus ritmos non son os q desexo,pero entre o meu mister,gilito,martin e gonzalo pronto me poñeran as pilas
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Ven, 06 Nov 2009, 17:46
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

ja ja ja Fapabe tiene carisma me dá a mi q va a ser la capitana x mi encantado tb, a ver en Negreira voy seguro pero a ver si no llueve ... y lo de San Martiño mio está difícil pq me viene una visita ese fin de semana ,salu2
carbaslot

Maratoniano
Maratoniano
19/01/09
0 Carreiras
272 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Nov 2009, 20:36
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

MANUELPUA escribió:
ja ja ja Fapabe tiene carisma me dá a mi q va a ser la capitana x mi encantado tb, a ver en Negreira voy seguro pero a ver si no llueve ... y lo de San Martiño mio está difícil pq me viene una visita ese fin de semana ,salu2

Una visita???? jajaja tu si ke eres visitas....
Nos vemos en Negreira por lo menos!
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Ven, 06 Nov 2009, 23:48
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

mira el carbaslot q crack!!ja ja ja, ya verás y de unos 1,80 de estatura, a Negreira claro q voy!!!
fapabe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/10/08
0 Carreiras
315 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 07 Nov 2009, 17:06
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Hello,

pues me temo q de capitana na de na.......je,je Bailar Bailar ( pues ya he inscrito al equipo, y de capitan figura : EZAQUI) osea q al final seremos nosotros los subditos, y ya sabes, tú el q pagas las fichas Silbar . De todas formas, Thank you very much Silbar for thinking of me.

Bueno, al final sí q voy a Negreira, osea q Manuelpua ( si la visita de 1,80 se lo permite.......je,je Guiño a ver si nos vemos.
Yo irè desde Coruña con Joseluisquintelajulian, Repanocha, Candido, etc...etc...y vestirè: maillot amarillo ( osea mallas negras, anorak negro, camiseta azul clarito, y cinta negra en el pelo) ja,ja espero q me identifiques!!!!!

HASTA PRONTO A TOD@SSS!!!!

( PD: te dejo de todas formas mi mòvil en un privado )





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos