Foros ›
EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....
Forum Index / O Circuito 2009-10
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.

Author

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Sun, 21 Feb 2010, 19:29
Post subject: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

OOOOla, pois en Lugo complicado: o tempo algo frio (e con vento) e , efectivamente, era a proba máis dura do circuíto (polo menos ata o momento), cunha costa duriña aínda que curta e outra ao saíres desta en dirección á saída/meta, suaviña e tendida pero para o meu gusto máis puñetera porque parecía que non dabas recuperado ben da pendente anterior; en fin, semella que as lumbares se portaron ben desta volta e da tendinite só me acordei un chisco na volta á Coruña e en frío, coido que estirando e quentando ben antes e despois das probas (coma hoxe) e entrenando con calma e cabeza podo ir mellorando e fortalecendo a perna e a espalda.
O resultado da proba, malo por parar os adestramentos durante tres semanas, por coller algún quilo durante este tempo (pola falta de actividade deportiva Muerto e as laconadas Muro Muro ), .......... : 5:48 o qm., o meu peor resultado en probas tan cortas, e apenas 61 puntos a sumar para o equipiño, síntoo Embarassed .
En troques, aledome de que o pasaras tan ben en Ordes, Manuelpua.
¿Algunha posibilidade de que nos vexamos en Porriño? Eu irei aínda que sexa renqueante e aínda que so sexa para acabar e ir collendo algo de volume e qms. nos adestramentos/probas.
Un saúdo a todos..
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Mon, 22 Feb 2010, 20:51

Ná no te preocupes, la historia es q hubo un parón de 3 semanas de carreras y eso se nota también me pasó a mí q no creoq hiciera muchos puntos; pues yo estoy pensando en ir a Porriño también ya estoy apuntado , a ver si no me lío el sábado jejeje, muchos saludos
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Thu, 04 Mar 2010, 22:41

ola chicos!! q tal? al final un fiasco Porriño no Migueliño?jeje este finde a ver si por fin se puede correr XD; yo estoy apuntado a Padrón y a Porriño aunque no creo q haga doblete pq me va a ser imposible, iré a una de las dos pero aún no estoy seguro a cuál, según se presente el finde, y eso sí segurísimo para Vig-Bay jeje muchos salu2 a todo el equipo
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Sat, 06 Mar 2010, 11:21

MANUELPUA escribió:
ola chicos!! q tal? al final un fiasco Porriño no Migueliño?jeje este finde a ver si por fin se puede correr XD; yo estoy apuntado a Padrón y a Porriño aunque no creo q haga doblete pq me va a ser imposible, iré a una de las dos pero aún no estoy seguro a cuál, según se presente el finde, y eso sí segurísimo para Vig-Bay jeje muchos salu2 a todo el equipo
Vemonos hoxe en Padrón?
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Sat, 06 Mar 2010, 13:29

si q voy, te busco saludos
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Sat, 06 Mar 2010, 21:18

MANUELPUA escribió:
si q voy, te busco saludos
Ai, ai, ai, que non vín a mensaxe por 5 minutos e non contaba contigo; comín sobre ás 2 e marchamos cedo para alí, para recoller con tempo o dorsal. Polo que respeita a carreira, mal, malas sensacións, sigo con problemas e acabei de 481 de 488, cun ritmo de 6:01 o qm. e un tempo ( oficial, que o real foi medio minuto menos) de 1:02:55. E dame a impresión de que dobrar mañá en Porriño, ná de ná, que o corpo non dá para máis, así que desta volta só sumo 78,65 puntos se non falla a calculadora.
En fin, semella que sigo con problemas, pero parece que agora xa localizados, segundo o fisio semella que teño un pinzamento na zona lumbar e parece que este problema fai que baixe a molestia pola perna e adormeza algo o pé, así que o listo do traumatologo só mirou e tratou a dor no xeonllo (dicía que era unha suposta tendinite). En fin, un trosma.
Nada, estou soltando un ladrillo de moito carallo, así que un saúdo e aver se nos vemos noutra.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Mon, 08 Mar 2010, 10:13

si, la verdad es q si andas con problemas físicos mejor q no hagas doblete, tiene pinta de ser incómodo la verdad para correr el problema ese, mejórate y ya verás como mejoras resultados; yo estoy entrenando bastante e hice 49:48 a un ritmo de 4:48 x km, toy ahi por llegar fuerte a la Vigo-Bayona a ver si lo consigo, el finde q viene o Monforte o Tui, quizás esta última q los 150 puntos ta genia ljeje ,salu2
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Fri, 19 Mar 2010, 22:10

OOOOOOOOOla, de novo entro para comunicar que recaín da lesión e non dou recuperado, levaba dende decembro con problemas lumbares (xa acabei Xinzo con sufrimento e parara 10 días, tempo no que tamén andíven con medicación) e en xaneiro o xeonllo xa non daba para máis e remataba as carreiras e en frio víña dor; pero, e iso que en febreiro co parón do circuíto e a folga dos ximnasios non facía nada de deporte, e a base de pastillas e fisio semella que algo mellorara, ao retomala actividade parece que a cura non foi tal e acabei morto na carreira de Padrón (literalmente), por exemplo; unha resonancia no xeonllo descartou problemas de menisco e unha placa da zona lumbar non cantou nada raro ( Rolling Eyes Shocked salvo que teño 6 vertebras lumbares no canto de 5 Rolling Eyes Shocked ) .
En todo caso, semella que teño tendinite rotuliana e lumbalxia aguda, co que ando a pastillas (3: antiinflamatorios, relaxante muscular e protector gástrico) e empezo o luns a fisio; máis terei que estar de novo dúas semanas de parón.
En fin, nada grave pero agardo que axiña estea de novo dándolle á zapatilla.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Fri, 19 Mar 2010, 22:12
Post subject: Re: Entrenar en Coruña

---
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Sat, 20 Mar 2010, 1:28

joer q pena, pos nada cuídate y ya verás como en 2-3 semanas estás recuperado; yo hoy anduve por As Pontes en una genial carrera muy bien organizada con un recorrido muy muy chulo, 31 minutos creo los 6.500 y mañana a ver si doy ido a Lugo para hacer doblete pero tampoco es seguro, soy mucho de última hora XD
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Sun, 21 Mar 2010, 19:19

al final hice doblete jejej, caían chuzos en Lugo toda la carrera q pasada, un recorrido muy chulo al borde del río y 27 min los 6 km,salu2 a todos
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Sun, 21 Mar 2010, 20:16

MANUELPUA escribió:
al final hice doblete jejej, caían chuzos en Lugo toda la carrera q pasada, un recorrido muy chulo al borde del río y 27 min los 6 km,salu2 a todos
Bon tempo, (¿A 4:30 o qm.?), noraboa. Aplauso Aplauso
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Sun, 21 Mar 2010, 23:51

gracis jejej estou entrenando bastante; a ver se volves a correr pronto Wink
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Sun, 11 Apr 2010, 16:29

olaaaaa!!! fuísteis a la Vigo-Bayona? Dios q calor, estas dos semanas estuve lesionado de un tobillo y casi no pude entrenar y hice un tiempo de pena 2h 11', pero tenía ganas de correr esta carrera y fui pero el calor fue demasiado, muchos saludos!
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Sun, 11 Apr 2010, 22:04

MANUELPUA escribió:
olaaaaa!!! fuísteis a la Vigo-Bayona? Dios q calor, estas dos semanas estuve lesionado de un tobillo y casi no pude entrenar y hice un tiempo de pena 2h 11', pero tenía ganas de correr esta carrera y fui pero el calor fue demasiado, muchos saludos!
!!!!!!!!!!!!!jo, que envexa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oxala puidera ter ido eu.
Noraboa por ter acabado Aplauso Aplauso e a seguir así .

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum