Foros ›
Inclusión de carreiras no circuito
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Ven, 25 Xuñ 2010, 11:04
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Francamente, a veces leo comentarios y argumentos que me traen a la memoria mi época de parvulitos.
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Ven, 25 Xuñ 2010, 20:59
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

oliveira escribió:
Francamente, a veces leo comentarios y argumentos que me traen a la memoria mi época de parvulitos.

Que pasa Oliveira, ¿Fixeches parvulitos na epoca franquista, cando a xente non podia ter mais que unha opinion???

Un saudo.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 26 Xuñ 2010, 8:41
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Este debate rematou. Eu acepto a opinión de Lois, pero este ano non establecemos prazos de resposta das organizacions, en todo caso dicir que si a proba era gratuita cada quen se podería ter inscrito segundo lle apetecera e logo face-lo desprazamento segundo o seu criterio de "beneficio por participar".

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Xuñ 2010, 13:15
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

opinions podense ter e espoñelas, pero outra cousa e cando afectan a un traballo que alguien desenrola gratuitamente para onoso beneficio e con esa opinion se presiona a dita persoa espresandolle o malestar por non haber "feito" as cousas con tempo para que poideramos recoller uns puntos no circuito, pudeches anotar de todalas maneiras, ou que pasa so vas as carreiras que puntuan? Angel
eu estudei parvulitos na epoca de franco por iso tamen expoño a miña opinion
libremente, pero ademais a vida ensinoume a ter certo aprecio polo traballo que desenrolan a xente de maneira gratuita e non pensar so en min e nos
puntos que poida ou non conseguir nunha carreira. Ríndose
se me apetece e podo vou e si non quedo na casa, os puntos son secundarios
o importante e participar nunha carreira e compartir algo mais. Guiño
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Dom, 27 Xuñ 2010, 7:05
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Equivocaste de lado a lado rurunpabli, eu estaba anotado a carreira de SanXoan, e precisamente por ser coherente co que acaba de escribir non fun...

En canto a ir so a carreiras que puntuan, estou case seguro que temos coincidido en mais de unha que non puntuou.

E por suposto que respeto e ADMIRO o traballo altruista da organizacion de correr en galicia, e precisamente como mostra de respeto manifesto a miña opinion, tal como eles solicitan en numerosas ocasions, para acadar unha mellora continua do seu xa sobradamente meritorio traballo, e ainda mais exitoso resultado (xa forma parte da cultura das carreiras populares) ...

Un saudo,Lois.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 15:28
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

El caso es que este año la inclusión de pruebas durante la temporada se hizo con mucha más antelación que el año pasado (en la mayoría de los casos) y eso ya fue una mejora. Para el que viene esperamos que el margen de inclusión sea mejor y en todas las pruebas.

... y este tema ya no da para más porque... ya NO hay más carreras que incluir Moi feliz Moi feliz
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 29 Xuñ 2010, 9:01
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Lois escribió:
oliveira escribió:
Francamente, a veces leo comentarios y argumentos que me traen a la memoria mi época de parvulitos.

Que pasa Oliveira, ¿Fixeches parvulitos na epoca franquista, cando a xente non podia ter mais que unha opinion???

Un saudo.
Pues sí, cursé parvulitos en el año 1974, supongo que debí exiliarme con cuatro años a la democrática Unión Soviética para llevar una educación más tolerante.
Otro saludo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos