Foros ›
diferencia de coeficientes Carral - Lestrove
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2009, 23:37
Asunto: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

Unha consulta pra organización do circuíto :

Carral, día 15 Novembro - 8700m - coef. 1.5
Lestrove, Decembro - 8750m - coef 1.0

non sei, desculpade a miña ignorancia......

regulamentación do circuíto:

circuito.correrengalic...mento.html


Outra cousiña, cando se colgou a carreira de Carral no listado de puntuables, coido que con menos de 7 días de antelación...., non si?

www.jeffxavi.blogspot.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2009, 23:48
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

A única explicación polo que Carral ten mais coeficiente ca de Lestrove,debe ser polo desnivel. Pensando
Eu corrín Carral e pareceme a mín que non é como pa darlle mais coeficiente que 1. Indiferente
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2009, 23:53
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

lestrove escribió:
A única explicación polo que Carral ten mais coeficiente ca de Lestrove,debe ser polo desnivel. Pensando
Eu corrín Carral e pareceme a mín que non é como pa darlle mais coeficiente que 1. Indiferente

Polo tanto: un circuíto que non cumpre as normas establecidas na regulamentación, non merece a miña credibilidade, polo que se non se cumpren as mesmas, solicito a miña baixa do mesmo de forma oficial neste mesmo intre

www.jeffxavi.blogspot.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 0:16
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

xabi escribió:


Polo tanto: un circuíto que non cumpre as normas establecidas na regulamentación, non merece a miña credibilidade.

Lestrove apoia a tua demanda ante lo penal Xabi. Aplauso
uzal

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/08
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 1:42
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

Carral o ano pasado xa tivo un 1.5 de coeficiente. Non sei se por dureza ou por que razón, pero non é algo novo deste ano.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 1:45
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

Otra vez volvemos a estar en desacuerdo con los mismos temas.Te puedo decir que es una de las carreras con más desnivel y más duras del calendario,tiene un km continuo de subida y al final un muro de 300 metros que si te coge flojo le llega de carallo.Así que este coeficiente me parece apropiado,ya lo tuvo el año pasado,a ver si eres así de imparcial para todo y cuando lllegue una dura carrera de montaña no reclamas más dureza como el año pasado.Y a ver si no decimos de abandonar el circuito por cualquier cosa que aún acaba de empezar,las cosas se hablan,se discuten y se decide,no se puede ser tan sensacionalista.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 1:57
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

Tamén te expresaches con coherencia amigo Jonathan...........como dís tí,hai que estar as duras e as maduras. Aplauso
Retiro a demanda. Disimulando
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 1:58
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

Yo creo quejavascript:emoticon('post',%20'message',%20':neutral:')m esto va camno de juzgado y ya! Yo como Lestrove actuaréde testigoa favor de Jeff y Xabi Guiño Guiño , creo que la de Carral si puntúa 1 ya le llega, sino que no puntue nada que yo no corro ni Lestrove tampoco solo yoni y así la carrera pierde todo su interés Guiño , saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 3:17
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

yonathan escribió:
Otra vez volvemos a estar en desacuerdo con los mismos temas.Te puedo decir que es una de las carreras con más desnivel y más duras del calendario,tiene un km continuo de subida y al final un muro de 300 metros que si te coge flojo le llega de carallo.Así que este coeficiente me parece apropiado,ya lo tuvo el año pasado,a ver si eres así de imparcial para todo y cuando lllegue una dura carrera de montaña no reclamas más dureza como el año pasado.Y a ver si no decimos de abandonar el circuito por cualquier cosa que aún acaba de empezar,las cosas se hablan,se discuten y se decide,no se puede ser tan sensacionalista.

Me remito al reglamento de este año.Estoy mintiendo, no verdad???

Los reglamentos se pueden consensuar antes de comenzar un evento, pero no saltarse a la torera durante el mismo.

Durante el debate previo (post de "mellora contínua" ) que hubo antes del comienzo de esta edición quedó bien claro que los coeficientes solo serían modificados en caso de que los desniveles fueran apreciables, siempre según los parámetros establecidos por la FEDME

"kandepalleiro:
Así que si se incluiran o farían axustándose a estes criterios de desnivel; outro tema que estamos a barallar é a inclusión como 'de montaña' de probas de asfalto que cumpran estes requisitos.

O coeficiente a aplicar sería o producto de dividir-lo desnivel acumulado oficial en metros pola distancia oficial en kilómetros e por 10; por exemplo: Ribeira sacra: 2130/32,6 /10= 6,53"


Sensacionalista y parcial ??? Hombre, si sensacionalista es siempre argumentar opiniones con datos.....me declaro culpable (sarcasmo).Y si parcial es decir que se imcumple el reglamento, también soy merecedor de castigo (ironía).

En cuanto a lo de reclamar mas dureza para las carreras de Montaña de Ourense, duerme tranquilo, que este año no puntúan....Pero yo estaré en ellas, claro está, como estuve este domingo en O Barco en lugar de en Negreira, apoyando al atletismo popular.

Comentas también que ese coeficiente también lo tuvo el año pasado.Precisamente por ello, porque fué el año pasado y este es un circuíto distinto no se deberían volver a cometer los mismos errores que en su momento en cuanto a atribuir los coeficientes.En este sentido te recuerdo que la carrera de San Cibrao, que si tiene desniveles marcados, tuvo coeficiente 1....Son datos objetivos, no me los invento.

De todas formas ahi va un pequeño consejo, no por sabio, en absoluto, sinó porque sabe mas el diablo por viejo que por diablo : "nunca vendas la piel del Oso antes de cazarla"

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 3:32
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

Chacal escribió:
Yo creo quejavascript:emoticon('post',%20'message',%20':neutral:')m esto va camno de juzgado y ya! Yo como Lestrove actuaréde testigoa favor de Jeff y Xabi Guiño Guiño , creo que la de Carral si puntúa 1 ya le llega, sino que no puntue nada que yo no corro ni Lestrove tampoco solo yoni y así la carrera pierde todo su interés Guiño , saludos

amigo Mijail, afortunadamente muchos han querido tumbarme pero yo me mantengo en pie y con la cabeza alta, asi que aunque agradezco tu gesto no te preocupes, soy como los spartanos , y siempre defenderá la verdad a capa y espada

www.jeffxavi.blogspot.com
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 10:59
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

Antes de nada, pedir disculpas a tódolos participantes polos erros que poidamos cometer nesta edición, que esperamos sexan MOITOS MENOS ca na anterior. Tede en conta que isto o seguimos facendo de forma totalmente aficionada sempre que o traballo, a familia e os adestramentos nolo permitan. E que pechar o Circuito 08/09 para empezar o 2009-10 non está sendo doado, son moítisimas horas de traballo. Rezar

Dito isto e sobre a comparación Lestrove-Carral non ten ningún sentido, a carreira de Carral, como xa explicou Yonathan, é unha das máis duras do calendario Muerto e por iso o de poñerlle o mesmo coeficiente do ano pasado (1,5), mentras que Lestrove e prácticamente chan, ¿non si? Guiño . Este ano, queremos correxir algúns coeficientes para adaptalos as peticións do ano pasado, pero nesta todo o mundo coincidiu na súa dureza.

De todas formas, penso que sería moi boa idea preguntar no foro primeiro e esperar a que resposten, antes de acusarnos de partidistas, falta de credibilidade ou cousas semellantes ao máis puro estilo TV do corazón con (exacatamente) non sei que fin... Chorando Chorando Chorando
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 11:00
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

xabi escribió:

Polo tanto: un circuíto que non cumpre as normas establecidas na regulamentación, non merece a miña credibilidade, polo que se non se cumpren as mesmas, solicito a miña baixa do mesmo de forma oficial neste mesmo intre

xabi, ¿tú no habías dicho que este año no participarías en el circuito? No te lo tomes como una afrenta pero creo recordar que incluso te lo marcaste como un "objetivo para esta temporada" por eso me llama la atención verte inscrito y reclamando más carreras puntuables en Ourense y cambios de coeficientes.

Saludos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 11:18
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

Correcto Admin..............Lestrove é chan,e Carral é un pouco durilla. Sorriso
Pero po ano voulle meter a Subida o Anglirú,así que xa me estás dando o coeficiente 5. Guiño
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 11:55
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

xabi escribió:
Chacal escribió:
Yo creo quejavascript:emoticon('post',%20'message',%20':neutral:')m esto va camno de juzgado y ya! Yo como Lestrove actuaréde testigoa favor de Jeff y Xabi Guiño Guiño , creo que la de Carral si puntúa 1 ya le llega, sino que no puntue nada que yo no corro ni Lestrove tampoco solo yoni y así la carrera pierde todo su interés Guiño , saludos

amigo Mijail, afortunadamente muchos han querido tumbarme pero yo me mantengo en pie y con la cabeza alta, asi que aunque agradezco tu gesto no te preocupes, soy como los spartanos , y siempre defenderá la verdad a capa y espada
Ok, eso me gusta, que seas recto y duro, claro y sincero, no como otros...., suerte amigo!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 11:57
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

lestrove escribió:
Correcto Admin..............Lestrove é chan,e Carral é un pouco durilla. Sorriso
Pero po ano voulle meter a Subida o Anglirú,así que xa me estás dando o coeficiente 5. Guiño
Eso quiero ver! Porque pal año iba a Anglirú y así mato 2 pájaros del mismo tiro!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos