Foros ›
Autor
Mensaxe
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 20:18
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

tintin escribió:

Por certo como non teñen enlace, a ver si entran por aqui e comentarlle a Monchopelejrino que esta feito un jabato e que da igual e donde corrramos que sigue e sigue... En fin tes moito merito, sera pola cerveza... sigue asi xa que esto acaba en xuño e esto non acabou. Saudos para Colinero que como viches en Ponferrada podemos ser unha boa parella de fatigas nas carreiras podemos arrimarnos a Chucho pero hai que sacarlle uns cabaliños.
www.correrengalicia.or...amp;t=5384
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Abr 2010, 20:45
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Compis so quedas unhas semaniñas de competición e despois un merecido descanso, que creo que o temos gañado, imos a por todas.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 28 Abr 2010, 8:22
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

luisiñono escribió:
Compis so quedas unhas semaniñas de competición e despois un merecido descanso, que creo que o temos gañado, imos a por todas.

Pregunta Pregunta Pregunta
Eres Luis? paulkoech?

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 09 Mai 2010, 17:16
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Felicitar o equipo, pola constancia que temos, e dende logo por o sufrimento que estamos a levar.
Den de logo unha forte felicitacion a Luis E Tintin, polos seus podiuns moi boas carreiras pola ambas partes, e despois de correr onte, eu non podo decir o mesmo, empecei con moi boas sensacions con kilometros a 3.36 e 3.30, 3.40 pero apartir do quilometro 12 ou trece fun levando tirons nas pernas e chegando parar varias veces, pensei de non rematar, logo de deixar a moncho peregrino tirado tamen na carretera polos mismos problemas, chegou por ali, Pablo dos irmandiños que me axudou a rematar o ultimo kilometro, gracias Pablo.
Bueno compañeiros intentaremos rematar o circuito.
un saudiño
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Mai 2010, 18:35
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

boas tardes amigos gastazocas, pero debo decir en honor a verdade
que cando me xuntei con santa mais que axudarlle a acabar case que me
desfonda, menudo ultimo km en costa arriba, iso dice moito da competividade
do voso grupo, por iso estades onde estades, as miñas felicitacions.
santa todo pundonor. Aplauso Aplauso
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5643 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Mai 2010, 18:41
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Enhorabuena por vuuestros podiums, Luis y Tintín, y a ti Santa, que eres todo un luchador.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 09 Mai 2010, 19:36
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Bueno pues mis felcitaciones de nuevo a este gran equipo que formamos porque un dia unos y otro los otros lo cierto es que cumplimos en todo tipo de terrenos y en cualquier lugar que se nos tercie. Hoy mi reconocimiento va para vosotros por seguir ahi a pie de cañon y en especial para Santa por aguantar, sufrir y acabar una carrera como todo un luchador nato que es. Esperamos que te cuides, y que te recuperes.
Para el fin de semana cada uno que corra donde quiera pero lo mas importante es que trate de disfrutar y sumando puntos que de momento esto no ha acabado. Reitiero mis felicitaciones a los jastazoquiñas
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 10 Mai 2010, 8:06
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Enhorabuena a todos. Pude saludar a casi todos los del equipo ayer en Ferreirúa. Felicitaciones especiales a los que subieron al podio... yo no pude quedarme a la entrega en esta ocasión.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 10 Mai 2010, 12:07
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Hola a todos: primero felicitar a Luis y a Tintín por esos éxitos a los que ya nos tienen acostumbrados, pero no por ello hay que dejar de celebrar. Bailar Bailar Aplauso Aplauso También a Santa y krrketpillo por la constancia y sacrificio que demuestran cada finde corriendo muchas veces no en las mejores condiciones Aplauso .

Yo ayer, acabé también un poco tocado y hoy parece que me resiento de una rodilla. Espero que no sea nada y pueda estar en Coruña el finde dando guerra.

También saludar a runrunpabli que ya es un clásico con sus remontadas en las que va repartiendo ánimos a todo con el que se cruza. Ayer intenté seguir su ritmo a pesar de que no iba muy fino. A pesar de que al final lo pagué y sufrí bastante, pienso que fue positivo.

Quería comentar que la carrera de ayer es probable que no me puntúe (y ya van dos Muro ) por olvidarme con las inscripciones y llegar fuera de plazo. Ayer me dijeron que podía correr con una dorsal 999 y que no había problema, pero a efectos de la organización no figuro aunque si para championchip. Bueno, por suerte vamos sobrados de puntos, pero espero que no me vuelva a pasar. De momento ya me inscribí para la media de coruña aunque no me encuentro al 100%.
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Ven, 14 Mai 2010, 18:40
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Hola compañeiros, vexo son o unico que vai defender a camiseta dos gastazocas a truchillas, pois intentarei facer unha carreira pasable ainda que non estou no meu mellor momento, si non me perdo, e no bou o chan, loitaremos contra a montaña.

un saudiño e sorte na Coruña.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 14 Mai 2010, 19:20
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Asi me gusta Santa que des testimonio dos Jastazocas nesa montaña de Truchillas, colle nota das xa feitas. Os demais correremos na casa o domingo pero maña temos inda Villalba e o luns Outes. A verdade e que agora queda pouco e hai que agarrarse os machos para aguantar o tiron.
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Ven, 14 Mai 2010, 20:48
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Comento esto por si alguen que vaia a truchillas entra por aqui.
Acabo de falar co chaval da organizacion e hay neve de asta 20cm polo menos durante 5 ou 6 kilometros, e frio recomenda un paraventos.
Outra a subida por ponferrada, bueno esa cara hay neve e hay levar cadenas, si vamos pola Bañeza, pasou o quita neves así que se non chove ata o domingo imos ben, si chove levamolo godido.

un saudo
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 16 Mai 2010, 19:14
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Hola compañeros, felicitar a todos por las actuaciones que estamos teniendo y la constancia del equipo, felicitar a Tintin por el tiempo que ha hecho en la Coruña, muy bueno, lo merecía, no estará tan contento el amigo Luis pero ya vendrán mejores tiemposy a Paco y Ezquel por su constancia y mejoría.
Ya que estamos de felicitaciones por si alguien entra por aqui felicitar a toda la peña de Correr enGalicia por su buena actuación en Truchillas.
Yo "modestamente" creo que he cumplido con el equipo por el sexto puesto de la general y tercero de atletas .
Darle las gracias a Chucho por recogerme el trofeo y felicitarle por su buena actuación y su cuarto puesto, que cumplimos en Truchillas. Carrera dura ycorrer por la nieve se las trae 4 caidas y no son 20 km. a mi me dieron 23.400. Bueno, ya daré mi´crónica de la carrera cuando esté la página de Truchillas para comentarla,

ah,acierto total correr de tiras


Bueno, un saludo
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5643 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Mai 2010, 9:46
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Enhorabuena Santa estás hecho un chaval, y enhorabuena a tintin, ayer impresionante, además habiendo corrido el Sábado y hoy en Outes, estás como una moto, y auténtico Lider del circuito y merecedor sin duda de la victoria, por cantidad y CALIDAD.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 17 Mai 2010, 19:28
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Sen dubida algunha os jastazocas jastazoquearon do lindo tanto en Vilalba, Coruña e Outes. Uns nun sitio outros en outro pero equipo unido, solido que sen dubida e a base do noso liderato.
As veces e inxusto recalcar algo porque todos somos necesarios pero o meu recoñecemento este fin de seman ten que ser para Santa porque fixo triplete, podium en Truchillas e incluso correu en tiras, como ben che dixen o meu maior recoñecemento.
Gracias Yomismo polas tuas verbas, pero como somos compañeiros estan mais exaltadas, pero en fin non vou negar o meu estado de forma que me esta permitindo disfrutar de certas carreiras, dos compañeiros, da moita xente que estou coñecendo, e sobre todo mais orgulloso que nunca de ser un jastazoquiño.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos