Foros ›
Autor
Mensaxe
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Ven, 27 Nov 2009, 15:07
Asunto: Re: INCIDENCIAS

hola kandpalleiro!!Bekele tuvo que quedar sobre esa posición,porque yo corrí con él y lo adelanté casi al final y calculo que quedó por ahí más o menos,pero tampoco lo veo en la clasificación Pensando Disimulando a ver si entra él para aclararlo,que yo os aseguro que corrió e hizo sobre 1 hora 34',un saludo
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 27 Nov 2009, 17:05
Asunto: Re: INCIDENCIAS

O xesto hónrache meu. Que faga unha entrada explicando o tema e que mire a ver si aporta algunha proba gráfica.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Ven, 27 Nov 2009, 22:26
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Tamén sae nalgunha das fotos durante a carreira
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Nov 2009, 22:29
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Buenas Kandpalleiro, le mande un privado a admin, pero porsiascaso, tambien lo pongo aqui, el caso es que ya salgo en la clasificacion tras la correccion de uno de los miembros de la organizacion, lo que pasa esque le dije mi nombre en la carrera y no lo apunto, y al pasarlo a la pagina de cronotek me puso en el puesto correcto (171), ya que eran los datos que le habia dado en la carrera, pero salgo como adrian rodriguez en lugar de como adrian zamora, espero que seas comprensivo, gracias. (si hace falta salgo en fotos de la salida y en unos cuantas más, pero bueno, que no creo que hagan falta)
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Nov 2009, 22:34
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Nota: evidentemente para verme como "adrian rodriguez" hay que entrar en cronotek de nuevo, ya que en los resultados del circuito no esta la ultima lista actualizada, vémonos.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 8:22
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Era bó un enlace ás fotos en cuestión; eu levo 30' da miña vida buscando e vexo ós dorsais anteriores e posteriores, mais non vexo o dorsal en cuestión.

Edito; o que comenta da clasificación de Cronotec é certo: no posto reclamado sae Adrián Rodriguez.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html


Última edición por Kandpalleiro o Sáb, 28 Nov 2009, 12:50; editado 2 veces
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 11:58
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Eu tamén entro por aqui para confirmar que Bekele correu a carreira, chegou a meta e sae en fotos da mesma pero bueno seria bo que che enviara o enlace para que teñas as probas.
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 23:57
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Pregunta Por certo ¿q´pasa ca correconnos de Lugo do pasado domingo? Os resultados están en champonchipnorte desde o pasado domingo.

Grcs.

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 10:35
Asunto: Re: INCIDENCIAS

krrkrrktpillo escribió:
:?: Por certo ¿q´pasa ca correconnos de Lugo do pasado domingo? Os resultados están en champonchipnorte desde o pasado domingo.

Grcs.
O mesmo comentei o xoves á noite pasado, no post de comentarios de clasificacións. A resposta de kandepalleiro é que hai que ter un pouco de horizonte Pregunta (cando dí horizonte supoño que quererá dicir paciencia) e que para coñecer os nosos puntos que apliquemola calculadora do ano pasado coñecendo o posto publicado en championchipnorte. Eu xa o fíxera xa antes de que mo díxera el (e deume uns 80 puntos), pero o problema é que non me vou poñer a calcular os puntos dos demais corredores para saber como queda a miña clasificación individual e por equipos Guiño .
Pero o dito, supoño que un pouco de paciencia: ao que se ve estaban pechando cos derradeiros resultados a clasificación deste ano e iso levarálles o seu tempo (ou iso penso eu Pensando que ese será o problema).
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 14:06
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Que si, que estamos nelo. A carreira correuse e os que participaron terán tempo de poñe-lo seu posto.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
ROJO

Maratoniano
Maratoniano
27/01/08
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 22:27
Asunto: Re: INCIDENCIAS

ya le mande al admi la aclaracion de la incidencia estoy esperando respuesta
ROJO

Maratoniano
Maratoniano
27/01/08
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 22:29
Asunto: Re: INCIDENCIAS

ya le mande al admi la aclaracion de la incidencia estoy esperando respuesta.
hola
perdona me equivoque mandando mi puesto en la carrera de san martiño y ademas no quede registrado hice 37' 44" y por problemas en los tendones de los dedos no me puse el chip en el pie y lo puse en el pantalon y no quede registrado www.strands.com/en esta pagina en el minuto 37 salgo a ver si podeis hacer algo para no perder los puntos por cierto mi nombre en el circuito esta mas es Jose Vazquez Rojo gracias
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 22:36
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Pero si xa está puntuada no posto 177 púxen a resposta no fío que abriches e que logo eu pechei.

Kand escribió:
Visto e arranxado; de tódolos xeitos, por favor estas entradas no fío de INCIDENCIAS para que o foro non se encha de fíos deste tipo


Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 16:36
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Enviouse o posto 98 na MM de Pontevedra a nome de Guengue e non aparece...poño derradeiro ata aclaración ou 1 semana.

Borro o resultado 197 enviado por sindo na MM de Pontevedra por erro.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 04 Dec 2009, 17:51
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Enviouse o posto 325 a nome de Lusky na San Martiño e non aparece... poño derradeiro por 1 semana.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos