Foros ›
Author

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Posts
Vigo
Reply with quote Post Sat, 29 May 2010, 20:49
Post subject: Re: INCIDENCIAS

santa escribió:
chegei no posto 18, e o meu nome cambiaronlle o apellido Gonzalez, por suarez, envielle un correo a organizacion, por si pode aclarar algo, si non e asi, pois buscarei testigos para confirmar o posto.

saudos
a min pasoume algo parecido que non, me puseron arredemo nin de ultima ,e creo que non ay fotos de o demostre ,mandeille un sms nin caso
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Posts
Boiro
Reply with quote Post Mon, 31 May 2010, 20:42

Hola confirmo a asistencia de CHUCHO( Jesus QuintasMartinez) na carreira de rois, e entrou diante miña uns puestos.

Espero que se aclaren as incidencias que surxiron nesta proba, pero estos fallos pasan ata nos grades eventos, enton animar a organizacion a seguir coa proba.
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Posts

Reply with quote Post Mon, 31 May 2010, 20:47

tara escribió:
santa escribió:
chegei no posto 18, e o meu nome cambiaronlle o apellido Gonzalez, por suarez, envielle un correo a organizacion, por si pode aclarar algo, si non e asi, pois buscarei testigos para confirmar o posto.

saudos
a min pasoume algo parecido que non, me puseron arredemo nin de ultima ,e creo que non ay fotos de o demostre ,mandeille un sms nin caso
Doy fe que tara estuvo en la carrera de rois ,estuve ablando con ella en la salida y la aplaudí ala llegada
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5896 Posts

Reply with quote Post Mon, 31 May 2010, 22:07

Yo también puedo dar fe de la asistencia de Chucho en Rois, no podría asegurar el puesto, pero si que corrió y finalizó la carrera.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Posts
Ponferrada
Reply with quote Post Mon, 31 May 2010, 22:09

Asunto Chucho arreglado.

Borro o resultdo de A.V.I. en Vilalba.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Posts
cambados
Reply with quote Post Tue, 01 Jun 2010, 9:43

Doy fe de que Tara estuvo en Rois.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3133 Posts
Galicia
Reply with quote Post Tue, 01 Jun 2010, 14:23

Sobre el asunto de Koala36 en Ordes y aunque ya se le aclaró a él, repetir que lo descalificaron de la prueba (o no lo clasificaron) los jueces por salir detrás del "coche-escoba".

Sintiéndolo mucho y aunque Koala36 actuó de buena fe, nosotro no podemos "rehacer" unas clasificaciones oficiales por sumarle puntos en el Circuíto.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Posts
vedra
Reply with quote Post Tue, 01 Jun 2010, 16:19

Admin escribió:
Sobre el asunto de Koala36 en Ordes y aunque ya se le aclaró a él, repetir que lo descalificaron de la prueba (o no lo clasificaron) los jueces por salir detrás del "coche-escoba".

Sintiéndolo mucho y aunque Koala36 actuó de buena fe, nosotro no podemos "rehacer" unas clasificaciones oficiales por sumarle puntos en el Circuíto.

Penso que debo tratar de aclarar un pouco o tema, ainda que este tema realmente e bastante dificil de aclarar. Para empezar: teño que aceptar E ACEPTO DENDE AHORA MISMO, que non vou a recibir os puntos para o circuito, co cal este sera o ultimo mensaxe que eu escriba con respecto o tema da miña "descalificacion" ou "non calificacion" , que xa non sei moi ben como chamarlle, na carreira de Ordes.
1- Cada vez teño menos claro cales foron realmente os motivos da miña descalificacion.

2-Si realmente a miña descalificion foi por sair detras do coche escoba, por favor, que alguien me explique porque demonios me deixaron sair a competir, pois eu pregunteilles si todavia podia salir a correr e o xuiz (Don Luis Lado) dixome que si, pero que o circuito xa estaba aberto, co cal podria xa haber coches nel, e que si me pasaba algo seria baixo a miña responsabilidade, o cal eu aceptei, pero nunca, en ningun momento me dixeron que me iban a descalificar por sair detras do coche escoba, pois se mo din estou seguro que non saldria a correr.
3-Outro dos motivos que puxeron para a miña descalificacion e por que parece ser que ningun corredor pode vir dende atras e adiantar o coche escoba, cousa que sucedeu, pero que os xuices xa deberian saber que podia pasar e deberian de haberme avisado desta norma, que tamen me deixaria fora da clasificacion, e asi tampouco saldria a correr.
4- Outro dos motivos, parece ser que foi por chegar sin dorsal a meta.MENTIRA. Eu cheguei co dorsal, solo que o traia no pantalon, pois non me dera tempo a colgalo do peito (que por certo revisando as normas da carreira en ningun sitio di que o dorsal ten que ir no peito, solo di que sera descalificado todo corredor que chegue sin dorsal a meta)pois resulta que eu cheguei con el , non no peito, pero cheguei con el, e tres xuices diferentes pedironme o meu numero e saquei o dorsal e enseñeillo e anotaron o meu numero, eso si, durante o recorrido puiden ver varios dorsais tirados pola carretera, polo tanto eses corredores chegaron sin dorsal, pero que eu sepa o unico descalificado fun eu, QUE PASA, QUE UNHAS NORMAS CUMPLENSE E OUTRAS NON??? De pena.
5-Por ultimo, este domingo fun correr a A Silva e estaba o mismo Xuiz, co cal, moi educadamente, falei con el para que me explicara os motivos da miña descalificacion, e dixome que fun descalificado, porque cando dei a primeira volta a ordes, pois non pasei pola alfonbrilla, e pode ser que non pasara, , pero se non pasei foi porque me indicaron de pasar por outro lado, pois eu en todo momento seguin as indicacions que me foron dando, pero ainda asi, penso que a cousa non seria tan grabe, pois se non pasei pola alfonbrilla pasei dous metros o lado dela, e ali habia polo menos 12 xuices que me viron pasar a min soiño, uns 12 minutos despois de que pasaran todos, co cal, testemuñas de que pasei creo que hai de abondo.

Resumindo, a dia de hoxe todavia non teño moi claro o da miña descalificacion, que posiblemente estea ben feita, pois posiblemente incumplin algunha norma (ca autorizacion dos xuices , nun primeiro instante), pero creo que non fun o unico que non cumplin o reglamento o pe da letra, ainda que si que FUN O UNICO QUE FOI SANCIONADO POR ELO.

Pois despois desta biblia que acabo de escribir, eu dou por rematado o tema da miña descalificacion en ordes.

Saludos
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Posts
Ponferrada
Reply with quote Post Tue, 01 Jun 2010, 16:28

Koala36, agradezo a túa aclaración, comprendo a túa indignación pero igual que noutros casos ningún de nós dubida de que correras, o caso é que non podemos puntualo.

Vémonos.

fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1011 Posts
Vigo
Reply with quote Post Tue, 01 Jun 2010, 18:03

Hola, doy fe de que Tara Participó en la carrera de Rois.
Saludos.
coLINEro

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/09
0 Carreiras
29 Posts

Reply with quote Post Wed, 02 Jun 2010, 20:50

perdon!! lein ahora a mensaxe.Eu tamen podo corroborar a presencia de txutxo na carreira de rois mais a de santa.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Sat, 19 Jun 2010, 17:23

Ola, mirando a clasificación de 2ª e pasando o punteiro, encontrei un erro que non sei se se dará en máis casos: Patxi, no posto 256 de 2ª, ten 149.52 puntos a pesares de non ter ningunha carreira puntuable rematada e con 0 qms. percorridos. Pensando ¿Cómo é iso posible? Imaxino que haberá algún tipo de confusión e atribuiriadeslle a puntuación dalgún outro atleta.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Posts
Ponferrada
Reply with quote Post Sat, 19 Jun 2010, 18:26

No que eu teño acceso ten 1 carreira...pero non podo ver cal é. Gracias por avisar...

linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Posts
vigo
Reply with quote Post Tue, 06 Jul 2010, 13:36

Hola,una cuestion:

porque aparecen puntos en mi casillero cuando yo no los he puesto ?...me gustaria saberlo,ya que mi intencion es que se quedara en 0..pero al parecer alguien ( sin mi permiso )..los puso,y no me parece correcto..

..gracias

www.desnivelpositivo.com/
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Posts
Ponferrada
Reply with quote Post Wed, 07 Jul 2010, 16:30

Seguramente alguén que te viu ou algún compañeiro de equipo ou de parella...

Coido que o puiden borrar, si non é así faimo saber.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum