Foros ›
Autor
Mensaxe
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Mér, 21 Xul 2010, 21:30
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

runrunpabli, a nosa casa e a tua.. ti aqui seras sempre benvido, e o que se moleste que non veña
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 21 Xul 2010, 21:48
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

chucho escribió:
sin problema chacal.. o unico que eu non necesito cambiar de muller para ser capaz de meter 2. asi que, se non che importa, eu os dous ca miña e despois corremos o que ti queiras.. e para cando chegues xa terei outro.. e duchado!!!
Deus te oiga chucho! Está feito!!!!!!!!!!!!!!Gracias!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 21 Xul 2010, 22:08
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

!! Mimá,como está a peña !! Sorprendido
E pensar que era eu sólo o barrenado,pero visto o visto,sempre hai quen jane Sorriso

Pois poñer hora e sitio,que eu farei de Xuiz encantado da vida.........!! Eso si,eu tamén quero un par de nejras !! Satisfecho
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 21 Xul 2010, 22:18
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

lestrove escribió:
!! Mimá,como está a peña !! Sorprendido
E pensar que era eu sólo o barrenado,pero visto o visto,sempre hai quen jane Sorriso

Pois poñer hora e sitio,que eu farei de Xuiz encantado da vida.........!! Eso si,eu tamén quero un par de nejras !! Satisfecho
O que faltaba xa chegou aquí! Jracias lestrove! Eu se me xuzgas ben ldouche dúas por detras! Guiño Guiño Guiño Se non nada! Nono Nono Nono
Xa sabes quene che pode jañar no do foro: chámase Chacal Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 21 Xul 2010, 23:44
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Chacal.........que tí lle janes a Chucho.....sejúro........pero ten en conta que,Lestrove pásache a tí pola piedra como manda el Señor. Satisfecho
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 0:21
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

lestrove escribió:
Chacal.........que tí lle janes a Chucho.....sejúro........pero ten en conta que,Lestrove pásache a tí pola piedra como manda el Señor. Satisfecho
Corréndose sobre o PC si, correndo non! Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 5:05
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

non avanzamos nada chacal.. fecha, hora e lugar. deixa de esconder o medo ou a "impotencia". mira para que te animes, xa que na ultima maraton me sacaches catro minutos, pois son teus. douchos de ventaxa na proxima maraton, que creo que e a de ourense
agora non tes escusa... ademais podes traer a lestrove, que desde xaneiro non perdeu unha carreira
deixa de enredar chacal e ponte a correr... ou nin asi tes fe nas tuas posibilidades?
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 5:17
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

alguen imaginase unha carreira entre un LADA (popular coche ruso que non destaca precisamente pola sua velocidade nin a sua elegancia) e un ferrari? supoñede que disputan unha carreira e o ferrari quedase sen gasolina cerca da meta e gaña o lada. poderia o lada fardar de que e mellor que o ferrari?...
ironia rusa. chacal, ese e o noso caso.. non hai comparacion
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 8:42
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

chucho escribió:
alguen imaginase unha carreira entre un LADA (popular coche ruso que non destaca precisamente pola sua velocidade nin a sua elegancia) e un ferrari? supoñede que disputan unha carreira e o ferrari quedase sen gasolina cerca da meta e gaña o lada. poderia o lada fardar de que e mellor que o ferrari?...
ironia rusa. chacal, ese e o noso caso.. non hai comparacion


Bailar Estas inspirado ehhh Chucho ¡¡¡¡¡ Guiño

Eu creo que Chucho non pode darche mais vantaxes Chacal...nin eu fomentar mais este duelo...(por certo Chucho agregame no feisbus home que abrin un jrupo co voso duelo e Chacal non fai mais que darlle a lingua, quero a replica...)

Bueno, e evidente que Lestrove e o padriño de Chacal...co teu permiso Chucho ofrezome para ser o teu...ainda que sei que non che fai falta... Razz
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 8:55
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

monchodepelejrino escribió:

Bueno, e evidente que Lestrove e o padriño de Chacal...co teu permiso Chucho ofrezome para ser o teu...ainda que sei que non che fai falta... Razz


Non tendes nada que faser ante un Ruso e un Jallejo de pura sepa. Ríndose
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 8:56
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

A este paso los Últimos van a superar en lecturas a los Galácticos y a todos! A mi el chiste del Lada me ha gustado, pero chucho lo único que me demostró el día de la maratón no es que sea un ferrari, si no simplemente no sabe correr..con inteligencia eso si, correr poco (medias, 10.000, 5.000, estas que no sirven para nada) si, pero correr maratón bien nada..un 0! Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 8:59
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

chucho escribió:
non avanzamos nada chacal.. fecha, hora e lugar. deixa de esconder o medo ou a "impotencia". mira para que te animes, xa que na ultima maraton me sacaches catro minutos, pois son teus. douchos de ventaxa na proxima maraton, que creo que e a de ourense
agora non tes escusa... ademais podes traer a lestrove, que desde xaneiro non perdeu unha carreira
deixa de enredar chacal e ponte a correr... ou nin asi tes fe nas tuas posibilidades?
Chucho! O día da verdade jañeiche ben jañado e precisamente por iso non teño nada que demostrar..ti ese día fracasaches coma un cosaco...prdeches conmigo 14 minutos na segunda metade! Iso o di todo..non sabes correr Nono Nono Nono e dudo moito que saibas follar! Guiño Guiño Guiño Isos 4 min. métetelos por onde che quepan atam que che dola porque os nevcesitas ti e non eu! Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 9:01
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Non fagas caso Chacal,que Chucho e Monchodepelejrino están acabados. Guiño
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 12:19
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Esto ponse interesante, pero haber Chacal que vexo que moita palabreria, pero eu quero saber xa donde vai a ser o duelo e mais cando. Por certo, do pasado non se vive, asi que veña, adiante con ese duelo para saber quen ten mais "peito" (xa vedes que fun fino)
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 12:30
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

lestrove escribió:
Non fagas caso Chacal,que Chucho e Monchodepelejrino están acabados. Guiño
Están acabadísimos si no había que ver cómo moncho se arrastraba por la s carreras en mayo/junio..daba más que pena el cabrito! Satisfecho Satisfecho Satisfecho Y chucho non tanta pero na carreira da verdade deu máis pena que o mismísimo Anstron!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos