Foros ›
Autor
Mensaxe
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 24 Nov 2009, 21:27
Asunto: dor no interior do xeonllo

levo unhas semanas cunha molestia importante na cara interior do xeonllo. Só me doe ó estirar ou ó andar, pero non me impide correr, de feito, entreno normalmente e xa fixen algunhas carreiras. Estoulle dando frío e antiinflamatorios pensando nunha tendinitis xa que comenzaron logo de dúas sesións consecutivas bastante fortes. Pero si ben hai días que non teño case molestias outros noto bastante
lemond19

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/08/05
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2009, 22:13
Asunto: Re: dor no interior do xeonllo

Hola, tu suposición en principio es correcta porque puede ser compatible con una tendinitis de la pata de ganso. Se localiza en la cara interna de la tibia y es el punto de insercion de tres musculos (recto interno, semitendinoso y sartorio...creo recordar) Es una lesión tipica en corredores, aunque más en ciclistas que no pedalean correctamente. El tratamiento, como cualquier tendinitis requiere, reposo, antiinflamatorios, hielo, vendaje, masaje... en el momento agudo. Para prevenir esta lesion es muy importante realizar estiramientos antes y despues del ejercicio.

Por otro lado, un dolor en esa zona puede ser compatible con otras lesiones, por ejemplo, ligamentosas, menisco...solamente valorables mediante la exploración fisica y otras pruebas si fueran necesarias. Te recomiendo que acudas a un profesional. Saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos