Foros ›
Inscripcion das mulleres na 1 division
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 21:18
Asunto: Inscripcion das mulleres na 1 division

Expoño iste tema a todos os foreiros que xa lle comuniquei con anterioridade a Adm., sen obter resposta algunha:
Posto que as carreiras estan "superpobladas" de corredores i apenas se ve algunha corredora, sen ir mais lexos maña en Pontevedra estamos inscritos 600 homes i 45 mulleres.
Pra animar un chisquiño as mulleres a que se sumen este mundillo do atletismo popular i lle dean a vez un pouquiño de colorido as carreiras con todo cariño e respeto, comuniqueille a Adm. que incluise as mulleres que se apuntasen iste ano na 1 division, posto que esto as motivaria algo mais a participar nas carreiras.
Adm., no tivo a ben a miña suxerencia i atopamonos que na clasificacion femenina estan inscritas somente 8 mulleres, das cuales 3 nin xiquera foron a nengunha das 8 carreiras que se levan disputadas o cual e un autentico fracaso de participacion i competitividade.
So expoño esto por si tendes a ben apoiar a miña iniciativa,grazas e aburiño vemonos maña en Pontevedra
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 21:49
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

EU creo que é boa idea, estaria ben. A verdade que a participación sempre e minima. NO meu caso estou apuntada pero todavia non corrin ningunha, unha por unha lesión e outra porque vivo fora, e cando vou se me coincide corro,claro que si, e de paso si se pode apunto a miña filla.
Chupete Chupete Chupete pero en xeral sempre foi pouca a participación femenina. Aqui en asturias pasa o mesmo. Animo ca proposta.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 21:56
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

La propuesta de Germanmd, es muy acertada Aplauso . Como partida creo que las mujeres merecen un sitio inicial en 1ª División Satisfecho , luego las clasificaciones pondrán a cada una/o en su sitio.

Idea Es mas, como la iniciativa de las divisiones es de este año, todos los corredores, mujeres y hombres, deberían figurar en 1ª División Moi feliz y hacer el corte para la próxima temporada.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 21:58
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

OOOOla, a ver, segundo o regulamento, este indica que na 1ª división entrarán os 150 mellores do circuíto do ano pasado, indepentemente de se son homes ou mulleres; outra cousa é que se deses 150 hai algún que non se inscríba antes do 30 de novembro (que é cando remata a inscripción) e quedara algunha vacante, ¿cómo se cubrirían esas vacantes?. Eu entendo que cos seguíntes mellores da clasificación do ano pasado o cal dificultaría o plantexamento que ti fas de que haxan máis mulleres na 1ª división. Por tanto, terías que pedir un troco de regulamento.
Outra cuestión tamén peliaguda é que cos descensos, ao seguínte ano ao mellor a participación femenina volve ser mínima na 1ª división e a pregunta sería se ti propós que nesta división haxa sempre unha participación mínima garantida; ¿acaso é iso o que queres pedir Pensando ?
En todo caso, se realmente as túas propostas conseguen que se incremente a participación das mulleres nas carreiras e no circuito, por mín adiante e moito ánimo Razz .
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 22:08
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

El Reglamento, podía entrar en vigor la próxima Temporada Pensando y así dar la oportunidad a que todos pasen por la 1ª División.

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 23:09
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

Como ben dí MIGUELIÑO i apoia JESUSB a miña intención única é que aumente o nº de mulleres nas carreiras i no circuito, reservandolle un nº de postos na 1ª división que podería rondar os 40 postos pra que exista unha rivalidade, como pasa entre nos, grazas e aburiño.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 23:21
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

totalmente a favor de que las mujeres corran en 1ª division....seria un aliciente mas para ellas y para que sigan animandose...que es uno de los objetivos del mundo de las carreras populares...ojala estuvieramos a nivel de paises de europa donde la participacion femenina ronda el 30%...o incluso mayor.....
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 23:35
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

Bueno, la iniciativa de Germand me parece tremendamente positiva y constructiva.

Como bien es sabido que mantengo diferencias irreconcialables con los organizadores acerca de como se ha programado el circuíto este año, en esta ocasión no opinaré sobre el reglamento.

www.jeffxavi.blogspot.com
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 0:16
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

arredemo si non se motivan con un fin de semana unha casa rural vanse motivar con estar unha lista ben sea 1 o 2 ,non ai ganas de madrugar e ir dun lado a outro chovendo e con frio (co ben que se esta na casiña quentiña ) vemonos e sorte
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 0:36
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

A 1ª división do Circuíto premia aos 150 primeiros do ano pasado. O de facer divisións é unha novidade polo incremento de participantes que tivo esta iniciativa. O que si pode ser interesante é manter unha clasificación feminina conxunta
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 0:36
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

tara, imagino que tu comentario es de broma

el deportista se caracteriza por la superación de las dificultades, entre otras las que indicas de frio, lluvia, etc...

quien prefiere estar calentito en casa, no puede considerarse deportista y mejor que se quede en ella para no " contagiar "

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 0:58
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

jesusb non e broma ,mentre que elas fan 1 carreira eu teño que facer 3 ou 4 para conseguir os mesmos puntos e ir de un lado para outro ,por que non acuden a mais crreiras ?
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 11:06
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

Yo sinceramente creo que la que quiere hacer deporte le da lo mismo estar en una división o en otra, hablo por supuesto de los populares no de los profesionales que solo van a ciertas carreras, sea por calendario o por lo que ellos crean conveniente.
Este año que entra espero que alguna chica de mi familia se una a nosotros para correr.
Saludos a todos. Razz Moi feliz
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 11:21
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

Hola Germanmd, antes de lamento non ter respostado antes, mais non teño moito tempo como quixera para adicarlle o Circuito, a web e demais historias... isto o facemos no noso tempo libre... Guiño

Non entendo porque imos discriminar unha nova inscrición por ser home ou muller, penso que todos teñen o mesmo dereito, nin porque unha muller vai estar máis motivada por estar na 1ª. Nesta tempada, o regulamento indica que son os 150 primeiros do ano pasado e iso agora non o imos cambiar.

Se hai algo que temos claro no Circuito é a igualdade entre homes e mulleres e polo tanto o único requisito ás carreiras que queiran ser puntuables é que todos corran a mesma distancia.

A día de hoxe hai 38 mulleres inscritas, cun aumento do 50% respecto o ano pasado.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 14:04
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

Coido lembrar mensaxes no sentido contrario. A igualdade demostrase andando... a única discriminación positiva que se fai é a habitual na clasificación por categorías.

Eu persoalmente vería maís doado valorar PARA O VINDEIRO ANO unha DIVIDISÓN femenina pero, coido, que traería mais controversia que o actual sistema. A proposta de abrirlles a 1ª división agora mesmo non é operativa nen me semella motivadora claro que non sendo muller a miña motivación non conta.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos