Foros ›
puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 10:45
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Por cierto, Xabi... según informaciones privilegiadas: FELICIDADES! (parece ser que acabas de pasar a veterano).

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Alvaro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/09/09
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 11:15
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

yonathan escribió:
Hola Mincha!!no creo que fuera lo adecuado cambiar la puntuación de Mos,ya que es una carrera para la que se fijo un coeficiente y el cual todos sabíamos,así que sería injusto cambiarlo despues de haber sido la carrera,y a la que a lo mejor alguna gente no fue porque puntuaba menos que otra o creyó que no valía la pena desplazarse tan lejos o lo que fuera.En cambio en el caso de Lugo,si se habla ahora con tiempo de sobra no veo el problema.Yo creo que con una subida de la puntuación a una media de 150 por ej. de la que se beneficiarían los globeros,en el buen sentido,y se perjudicaría a los galgos,pero más o menos creo que es aceptable para la media,sería una buena idea,creo. Porque lo que se quiere conseguir es un fijo de puntos en las solidarias para fomentar la participación,y creo que con 75 no se consigue,ess una opinión.
También creo que si el reglamento se entendió así en la carrera de Mos,sería muy razonable que se mantuviera el criterio,sólo que creo,que se fomentaría más la participación con una media de puntos intermedia.Es mi humilde opinión y espero no parecer un lamec..
(las negritas son mías)
El problema de cambiar la puntuación para Lugo sería que la gente que fue a Mos y no puede ir a Lugo puntuaría menos por una carrera de exactamente las mismas características, lo cual es un agravio comparativo.

Es evidente que tanto cambiando la puntuación de Mos como cambiando las normas para la carrera de Lugo se perjudica a alguien. Dejando las normas como están quizás se perjudique la participación de alguna gente en esas carreras, pero eso va con la conciencia de cada uno.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 11:36
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Admin escribió:


Sobre el "comité de sabios" que comenta Mincha pues realmente no sé si va con segundas o a que viene, yo particularmente no me tengo por sabio y si se refiere a que hay un grupo de gente a modo de "consejo de administración" del Circuito pues siempre lo hubo y con opiniones muy distintas sobre como plantear la competición... Pensando
.

Para nada ía con segundas o de "comite de sabios". Ti chámaslle "consejo de administración" pero falamos do mesmo. E cando preguntas a que ven, pois ven a que eu non coñecía da súa existencia ata fai pouco cando souben dalgunha xente que está nel e preguntaba si tes algún criterio para escoller a ese "consejo de administración" xa que eu non o coñezo. E pura curiosidade, no foro nunca lin nada sobre el e me parece curioso.

Non pretendo polemizar xa que eu non entro aquí para iso senon para informarme sobre carreras e compartir unha afición.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 12:28
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Acepto a edición como rectificación pero tende TODOS en conta que aquí se pode "da-la cara" cada quen pola súa opinión; todas respetables pero que os medios técnicos e o seu tempo o pon só unha xente...

Si fósemos "Sabios" non precisaríamos que ningúen mais opinase nin en privado nin en público. Faríamos uso do artigo 11 e xa está, e a quen non lle gustase... Pero QUEREMOS FOMENTA-LA PARTICIPACIÓN que as persoas teñan un aliciente 'extra' para correr cada fin de semana ou cada 15 días, que se falen entre eles antes das carreiras, que se fagan trocos de ritmo, que esprinten na meta... e que tomen unhas cañas xuntos comentando a xogada...falando con orgullo de algo que fan eles e non que outros fan como 'espectáculo'... porque nesto o ESPECTÁCULO o poñedes os que participades nas carreiras... ¿cantos uniformes van xa por mor do circuito?...

Son consciente dos meus erros e tento mellorar; si non estades contentos podo rectificar. Eu prefiro respostar cos argumentos que teño e os que vou aprendendo a actuar en silencio, pero todo dialogo ten un límite.

Repito que definiremos ben esto antes das inscripcions.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 14:18
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

eu poido entender que a xente pense que teño algo en contra de kande e admin, pero iso non é así. De feito, cando o admin recibiu algúns email de ourensáns con afirmaciós tales coma "o circuíto descrimina a Ourense", reprendín publicamente a esas persoas.

Repito, a labor dos organizadores merece todo o meu respeto, pero si con algo non estou dacordo coido que millor expoñelo e non comentalo polas agachadas nas esquinas.

E nada, que coma estou de cumple e Pipe me pediu que non votase mais leña ó fume,dou por zanxadas as miñas intervenciós neste post.

unha aperta pra todos



www.jeffxavi.blogspot.com
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 14:36
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Acabo de leerme este hilo y mi humilde opinión es que todas las carreras deben puntuar según su coeficiente sean o no benéficas, solidarias, o competitivas.

Lo de no competitivas yo, simplemente no lo entiendo. El que más y el que menos, intentamos recorrer la distancia de la carrera en el menor tiempo posible, para eso es una carrera, que sea solidaria no me influye absolutamente para nada, puede ser benéfica y puedo correr igual o más. Que haya premios en metálico, pues, a la mayoría, tampoco nos importa mucho, no vamos a correr más rápido ni más despacio porque haya unos premios que solamente unos pocos tienen posibilidades reales de ganar.

Es más, si una carrera se define como benéfica o solidaria y con ella se recaudan fondos para alguna buena causa, debería puntuar todavía más, si cabe, para incentivar lo máximo posible que vaya cuanta más gene mejor. A más gente más recaudación para la causa que se persigue.

Lo que está claro que no tiene ningún sentido que una carrera como la de Lugo Monumental puntúe 75 para todos. Probablemente tampoco la de Mos debería haber puntuado de esa forma.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 15:50
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

xabi escribió:
E nada, que coma estou de cumple e Pipe me pediu que non votase mais leña ó fume,dou por zanxadas as miñas intervenciós neste post.

Anda! non sabía que eras tan obedientiño... estou matinando a ver se che pido algunha cousa máis... Guiño

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 16:19
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Pipe escribió:
xabi escribió:
E nada, que coma estou de cumple e Pipe me pediu que non votase mais leña ó fume,dou por zanxadas as miñas intervenciós neste post.

Anda! non sabía que eras tan obedientiño... estou matinando a ver se che pido algunha cousa máis... Guiño

Se de pedir se trata, míra a ver se che consigue unha rapaciña para min Silbar , que están os tempos moi complicados en tódolos eidos Guiño .
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 18:45
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

A verdade e que despois de ler un pouco, eu preguntome, hai alguen eiqui a quen se lle obrigue a ir a algunha carreira?, non somos libres de seleccionar has carreiras as que nos queremos presentar?, enton si cada un vai onde lle peta, porque nos metemos con quen intenta poñer en valor mediante un regulamento mellor ou peor, pero que esta ahi, e que cando nos inscribimos acatamos (penso eu), e agora como a algunos poida non gustarnos intentamos presionar para que se cambie, pois eu penso que a quen non lle guste, que non se inscriba na carreira e vaia a otra se hai, e quen queira que vaia a esa sabendo que puntua o que puntua e nada mais, asi que correlegas VIVAMOS COMO GALEGOS QUE MALO SERÁ.

un saudo

www.casadebrea.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 04 Dec 2009, 0:41
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Xa Home xa, pero a xente que é mais competitiva quere saber onde pode facer mais rendible o seu esforzo... eu coido que hai que deixa-las cousas o mais claras posibles partindo de que NUNCA se vai facer un regulamento prefecto e que "Feita a lei feita a trampa" que sempre hai xente que aproveita os recovecos por absurdo que sexa.

Mañan a resposta; MALO SERÁ.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
caracol

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
25/04/07
0 Carreiras
740 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 04 Dec 2009, 18:51
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Una opinión mas.

Despues de leer el hilo creo que el artículo del reglamento se puso para las carreras en las que no se corre, simplemente se va en grupo a recorrer una distancia por una causa.

Por lo visto se cometió un error al incluir la carrera de Mos en esa categoría, lo que no me parece oportuno es que porque se haya cometido un error con esa carrera se arrastre a los 7 meses que queden de circuito.

Es mejor, bajo mi punto de vista, asumir como "error" la carrera de Mos, dejarla como está y sólo aplicar la puntuación plana a las carreras en las que no se compita. Las otras que sigan la puntuación normal con independencia de como se llamen.

Lo único que tiene de "solidaria" la carrera de Lugo es que la recaudación de las inscirciones no van para la organización, sino para una causa benéfica. ¿Que pasa entonces, que si fura como es, pero sin poner el nombre de "solidaria" en el cartel ya sería una carrera "normal"?

Eso no sería, para mi gusto, aplicar un reglamento, sería ser un talibán del reglamento.

Yo soy de los que opinan que son buenas las interpretaciones y que si se cometen errores es mejor corregirlos y no arrastraros.

De todas maneras, a mi me da igual, ni siquiera me había leido el reglamento ya que voy a ir a las carreras que me apetezca ir, con independencia del circuito. Aunque bueno, ahora que me han ascendido a primera división................ Pensando nada mejor sigo con el mismo criterio Payaso

Amodiño e sin mancarse
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 04 Dec 2009, 23:26
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

DEBIDO AS DISCREPANCIAS QUE MANTEMOS RESPECTO A COMO DAR UNHA SOLUCIÓN O MAIS AMPLA E COMPLETA POSIBLE NON VOU PODER PUBLICAR HOXE A RESPOSTA PROMETIDA.

ESPERO FACELO DE CARA Ó LUNS.

Persoalmente coido que o mellor é inscribirse na proba pola súa especial característica de correr por riba dun monumento con 2000 anos de historia...pero cada quen ten as súas motivacions.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 8:30
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

alber escribió:
Acabo de leerme este hilo y mi humilde opinión es que todas las carreras deben puntuar según su coeficiente sean o no benéficas, solidarias, o competitivas.

Lo de no competitivas yo, simplemente no lo entiendo. El que más y el que menos, intentamos recorrer la distancia de la carrera en el menor tiempo posible, para eso es una carrera, que sea solidaria no me influye absolutamente para nada, puede ser benéfica y puedo correr igual o más. Que haya premios en metálico, pues, a la mayoría, tampoco nos importa mucho, no vamos a correr más rápido ni más despacio porque haya unos premios que solamente unos pocos tienen posibilidades reales de ganar.

Es más, si una carrera se define como benéfica o solidaria y con ella se recaudan fondos para alguna buena causa, debería puntuar todavía más, si cabe, para incentivar lo máximo posible que vaya cuanta más gene mejor. A más gente más recaudación para la causa que se persigue.

Lo que está claro que no tiene ningún sentido que una carrera como la de Lugo Monumental puntúe 75 para todos. Probablemente tampoco la de Mos debería haber puntuado de esa forma.


estou bastante dacordo con Alber, ainda así, eu que son pouco competitivo, vou seguir indo ás carreiras, ainda que non houbese circuito, pq antes de que o houbese creo que a xente xa iba ás carreiras Ríndose

javiyl.blogspot.com/
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2009, 15:33
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

A resposta está colgada no fío sobre aclaracions e comunicados da organización.

Gracias pola vosa paciencia.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2009, 16:58
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Despois de ler con retraso todo o tema creo que a xente se está a voltar demasiado competitiva, deixar de ir ou non ir a unha carreira porque puntúe máis ou menos... sería preferible que a xente acudira as carreiras solidarias para contribuir con unha boa causa disfrutando dun deporte, dunha actividade coa que realmente se supón que disfruta e se por riba, tes a oportunidade de correr por riba dun monumento patrimonio da humanidade disfrutando de miles de ano de historia pois moitísmo mellor. Está ben que exista un circuito para fomentar a competitividade e a motivación dos populares pero ata certo punto sen deixar que eso nos cegue e nos tiremos os trastos uns aos outros, non valoremos o traballo de aqueles que o están intentando sacar adiante o mellor posible ou que sexa máis importante os puntos que pasar un bo rato correndo cos compañeiros e determinen a que carreiras ir e a cales non.

Con respecto ao tema de discusión e a solución aportada pola administración, ven feito está o que decidan e o deberemos acatar, e dende o meu punto de vista creo q é o máis axeitado, rectificar é de sabios e parece a solución máis lóxica e coherente aínda que os participantes da carreira de Mos se vexan afectados.

www.24gramos.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos