Foros ›
Autor
Mensaxe
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 22:17
Asunto: Diario de Supermorais

..y por qué no iba a tener yo también diario... Bailar

Creo que ir rellenando este diario me motivará a entrenar de una vez, que ya llevo ya unos añitos prácticamente arrastrándome en las contadas carreras en las que he participado. Desde el año 2007 por lo menos. Así que , y aunque con unos añitos de más, desempolvo las zapatillas y me echo a la carretera otra vez. Muro
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 28 Abr 2010, 18:33
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Pues mucho ánimo supermorais que tú, estando en forma, perteneces a la élite y los añitos de más que dices lo son de experiéncia.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Abr 2010, 21:51
Asunto: Re: Diario de Supermorais

supermorais escribió:
..y por qué no iba a tener yo también diario... Bailar

Creo que ir rellenando este diario me motivará a entrenar de una vez, que ya llevo ya unos añitos prácticamente arrastrándome en las contadas carreras en las que he participado. Desde el año 2007 por lo menos. Así que , y aunque con unos añitos de más, desempolvo las zapatillas y me echo a la carretera otra vez. Muro

mintirooosooooo!!!

en 2008 ganaste en Redondela e hiciste creo que 4º en la Subida al Aloia,no? y eso que no corriste muchas más!

a ver este año con que nos sorprendes jeje

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 01 Mai 2010, 21:35
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Moussambani escribió:
supermorais escribió:
..y por qué no iba a tener yo también diario... Bailar

Creo que ir rellenando este diario me motivará a entrenar de una vez, que ya llevo ya unos añitos prácticamente arrastrándome en las contadas carreras en las que he participado. Desde el año 2007 por lo menos. Así que , y aunque con unos añitos de más, desempolvo las zapatillas y me echo a la carretera otra vez. Muro

mintirooosooooo!!!

en 2008 ganaste en Redondela e hiciste creo que 4º en la Subida al Aloia,no? y eso que no corriste muchas más!

a ver este año con que nos sorprendes jeje


Veo que me tenías controlado Moussambani, je,je,je. Pero aparte de esas dos carreras "nasti de plasti".
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 01 Mai 2010, 21:44
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Ben. Estou finalizando esta semana adestrando sen ningún plan de entreno e facendo un pouco variada a cousa.

O meu obxetivo é principalmente a dura "montaña". O xeonllo parece que non me molesta como antigamente e xa lle poido dar un pouco máis de caña día a día. Levo un mes de entreno facendo aproximadamente 65 kms semanales cun día de descanso. Fago series cortas os martes, os xoves series largas e o domingo un ritmo en progresión , e de momento en lenta progresión , por exemplo de 4' a 3'40". Non dou máis de sí de momento. As series as fago por tempos porque psicolóxicamente non me adapto as distancias. Mañá por exemplo vou facer un ritmo por montaña na Xiradella. Quentarei 20 minutos e en progresión farei sobre 30' en subidas e baixadas. Logo rodarei ata chegar a casa.
A semá que ven tentarei meterlle outro punto de calidade máis o entreno , metendo un día máis de series.
Un saúdo.
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Dom, 02 Mai 2010, 19:24
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Carallo!! Para ir arrastrandote polas carreiras sí que comezas forte estes entrenos.

Espero que che vaia ben.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 03 Mai 2010, 18:52
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Ben.
Adestramento cumprido o domingo. Fixen unha hora por montaña , e cada vez atópome mellor.
Hoxe luns fixen unha rodaxe de unha hora , e foron 3 kms moi picados pra abaixo, logo 5 kms planos e outros 3 kms moi duros en costa. Cando rodaba na zona llana iba en torno a 4'15 a 4'10 por km. Xa facía anos que non iba tan cómodo rodando.
Mañá tócanme series cortas , coido que farei 2x6x200 mts recup. 1'15" entre repeticións e 3' entre ous dous bloques. A recuperación a farei activa , se podo a un ritmo non inferior os 5'30" o km.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 03 Mai 2010, 18:56
Asunto: Re: Diario de Supermorais

sochas escribió:
Carallo!! Para ir arrastrandote polas carreiras sí que comezas forte estes entrenos.

Espero que che vaia ben.

Un saúdo

Gracias sochas .
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 14:19
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Pois resulta que onte que tiña previsto facer series cortas, salíume todo mal e non poiden adestrar. Hoxe mércores, pois, por orde da miña adestradora, fixen un ritmo de 6 kms, por montaña, subindo e baixando o monte da Xiradella do Grove. Quencemento de 4 kms ata o inicio da montaña. O circuito trascurriu por 1'2 kms de asfalto con rampas que oscilan entre o 15 e o 20%, e logo os outros casi 2 kms por montaña pura e dura por carreiros estreitos con moitas pedras soltas e rampas moi duras, finalizando a subida no mirador do citado monte, moi bonito, porque dende alí divísase O Bao ca praia da Lanzada. A verdade que non me da moito tempo de mirar a fermosa paisaxe porque rodeo unha roca xigantesca que coroa o mirador y a toda pastilla pra abaixo polo mesmo circuito ata o mesmo lugar onde comecei o ritmo. O ritmo total foi de 5'750 mts. Logo fun trotando ata a miña casa durante outros 4 kms. En total fixen uns 14 kms aproximadamente.

¡Xabi, nos veremos no cross de Penedos do Lobo, ¡Vive Diós!

Saludos.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 08 Mai 2010, 8:20
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Onte fixen series cortas consistentes en 20 minutos de quencemento e logo 3 bloques de 1' forte recuperando 1'20" trote suave e entre bloques recuperei 3' tamén a trote. Fíxeno polo novo circuito de cross do Monte Central da Illa da Toxa. Vaia circuito mais bonito que está quedando. Inda non o medí, pero, seguro que o pérímetro exterior, ten perto de 3 kms. Este circuito se estrenará no cross de Érguete que se celebrará o próximo 6 de xuño.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 09 Mai 2010, 14:29
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Ben, despois de facer unha rodaxe moi suave polo Monte Central da Illa da Toxa (vaia envidia vai dar este novo circuito que vos convido a coñecer). Vai ter cando esté rematado, o redor de 2 kms de volta polo perímetro exterior dos que uns 400 ou 500 mts serán de terreo plano, e o resto subidas e baixadas polo medio do monte con moitas curvas polo medio do pinar e escoitando en todo momento o ruido dos paxaros. É unha verdadera delicia, e sería bonito algún día organizar nel algún cross , e como non, por exemplo un cto. galego de cross, inda que fora o curto.
Pois como dixen fixen unha rodaxe de 55 minutos , e hoxe domingo, e aproveitando a Maratón Popular contra o Cancro que se organizou no Grove, fixen un ritmo de 4 kms. A verdade é que cheguei tarde a saída polo menos un par de minutos, e costoume poñerme as pilas. Fixen un bo ritmo, inda que moi lento todavía. Mais ou menos a 3'31" por km. Pero bueno, a casa hay que construirla de abaixo para arriba, así que non teño presa. Bailar
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 13 Mai 2010, 23:02
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Ben, hoxe tocóume rodaxe de 1h08' no Monte Central da Illa da Toxa. Comecei moi lento, e acabei normal, sobre 4'00 o km, pero a partires do medio da rodaxe rondaba os 4'30 por km. En verdade é unha verdadeira gozada rodar por estes novos camiños entre os pinos e co sonido dos paxaros. Che da unha paz interior que che deixa totalmente relaxado. Para vosa información van a organizar un cross escolar e unha carreira pra maiores o día 12 de xuño pra inagurar o novo circuito do citado monte. Eu non vou a poder asistir por desgraza. Animádevos a participar e disfrutar do entorno. Calculo que primeiro correrán os escolares e en torno as 11 horas ou así comezará a carreira absoluta. De tódolos intres si me entero de algo mais o participaré.
saudos.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 22 Mai 2010, 23:24
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Ben, a semana de enttreno do lunes 17 ó domingo 23 foi como segue:

Luns rodaxe suave dunha hora por terra .
martes 2x6x45" fortes , rec 1'20" entre repeticións e 3' entre os dous bloques todo a ritmo suave.
miércoles 25' rodaxe suave.
xoves un ritmo de 6 kms. Empecei a 3'45 o primeiro km e logo entre 3'30 e 3'35 mais ou menos . Todo esto cun calor infernal na Xunqueira de Pontevedra ás 12 da mañán.
venres rodaxe de 55'
sábado rodaxe de 56'
E o domingo inda estou pendente de saber se corro a carreira popular de Oubiña en Cambados de 5 kms. De non poder correla, farei unha subida-baixada duns 4kms e unha subida duns 2 kms, no monte da Xiradella do Grove. A subida comeza cun primer km de asfalto cunha pendente media do 17%, e logo o outro km é por sendeiros de monte cunhas fortes pendentes.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 23 Mai 2010, 22:57
Asunto: Re: Diario de Supermorais

O final non fun a Oubiña e conformeime con facer unha serie de 10' e outra de 8' forte con 4' de recuperación nos novos circuitos de terra do Monte Central da Toxa. Non fun moi rápido, pero, cumprín o expediente.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 25 Mai 2010, 18:33
Asunto: Re: Diario de Supermorais

[b]Domingo día 23[/b

20' de quencemento e despois sen parar fixen polo Monte Central da Illa da Toxa con contínuas subidas e baixadas, 1 serie 10' recuperei 4' a trote suave e fixen 1 serie de 8'. Costóume de carallo acabalo. O final 15' de trote pra soltalas maltreitas pernas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos