Kandpalleiro escribió: |
DEFINICIONS *Carreiras de monte: Carreiras que transcurran nun 80% por superficies non-asfalto/cemento. *Carreiras de Montaña: Carreiras que cumprindo o anterior ademais teñen mais de 20km e 1000 mts de ascenso acumulado(editado) OU sen cumpli-lo anterior teñen mais de 60mts de pendente acumulada por kilometro de percorrido. COEFICIENTES coa nova táboa normal como referencia hai 2 opcions: *cifras fixas: -Monte: +0,75 Montaña:+1,75 -Monte: +15% Montaña: +30% Sei que esto non ten en conta a "DUREZA" particular de cada proba, pero non se pode afinar mais sen entrar a unha "guerra de cifras" entre organizacions de diversas probas e corredores con distintas querencias e espectativas. En resumo; esto é simple e eficaz. |
Cita: |
-Monte: escomenza en 0,25 e remata en 1 -Montaña: inicia en 1 e remata en 2 |
xabi escribió: | ||
Pues yo apuesto por la base de la idea de alber
|
alber escribió: |
A mi esa última versión de la tabla me parece bien. Me parece sencillo, razonable, y objetivo. La única dificultad que queda para aplicar la tabla a cada prueba será conocer con cierta exactitud la distancia y una aproximación del desnivel acumulado. |
krrkrrktpillo escribió: |
:mrgreen: Yo ejerzo mi derecho de VETO sobre todas estas PATOCHADAS que habeis escrito aquí y DECLARO NULOS todos los comentarios anteriores ![]() ![]() Que eso, que perfecto, lo que se trataba es de recoger cuantitativamente ese plus de dureza (yo diría belleza) que tienen el monte y la montaña. Que os habeis currado la lista y los coeficientes y ha quedado todo muy bien así que gracias por el trabajito a los currantes. ![]() |
krrkrrktpillo escribió: |
:mrgreen: Yo ejerzo mi derecho de VETO sobre todas estas PATOCHADAS que habeis escrito aquí y DECLARO NULOS todos los comentarios anteriores ![]() ![]() Que eso, que perfecto, lo que se trataba es de recoger cuantitativamente ese plus de dureza (yo diría belleza) que tienen el monte y la montaña. Que os habeis currado la lista y los coeficientes y ha quedado todo muy bien así que gracias por el trabajito a los currantes. ![]() |