Foros ›
Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Foros de debate / O Circuíto 2010-11
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 11:50
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

ose sa fisen os meus 40 minutiños ,e os estiramentos a rascar a barriga asta o domingo jeje ,compi a final vas a verin ???
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 17:08
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
ose sa fisen os meus 40 minutiños ,e os estiramentos a rascar a barriga asta o domingo jeje ,compi a final vas a verin ???

Moi ben, moi cumplidoriña Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso ....... seguro que o mister está contento.... O do Verín segue no aire, pero non perdo a esperanza Rezar Rezar Rezar ......

Pd: Debo ser moi moi corto porque por mais voltas que dou pola paxina web da Vig-Bay non encontro o dos caixóns por ningunha parte Muro Muro Avergoñado Avergoñado Avergoñado ..... A ver se me dicides onde está......

Se eu puiden, ti tamén...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 03 Abr 2011, 17:41
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

AY compi que ben fiseches en non vir mi madrina de 2km 3 eran costa arriba ,bueno no sorteo tocounos unha cea pa 2 e unha limpieza bucal gratis ,espero que ati che fase mellor eu antes fisen 35minutos mais 35 minutos de carreira =1h e 10 minutos o martes mais e mellor jeje
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 03 Abr 2011, 17:50
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

compi ose atopei isto
El control de la línea de meta para las pruebas de la Medio Maratón y de los 9.300 metros se cerrará 45 minutos después de que llegue el primer clasificado de la general, de forma independiente para hombres y mujeres.
si ye facemos a zancadilla os 20 primeiros danos tempo jeje o importante e chegar
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Abr 2011, 20:06
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
AY compi que ben fiseches en non vir mi madrina de 2km 3 eran costa arriba ,bueno no sorteo tocounos unha cea pa 2 e unha limpieza bucal gratis ,espero que ati che fase mellor eu antes fisen 35minutos mais 35 minutos de carreira =1h e 10 minutos o martes mais e mellor jeje

Noraboa, que sortudos Bailar Bailar Bailar !!!!! Non fagades como fixen eu co meu premio de Moaña Avergonzado Avergonzado .....
"Que sorte que non viñeches" dices...... que sorte que non viñeches ti !!! o que nos meteron entre o km 4 e case o 6 foi moi bestia Muerto Muerto Muerto !!!! Tardei 24' neses 2 kms...... creo que con iso queda todo dito da dureza da costa, especialmente a do segundo km (tardei 15' en facer ese km)......O demo do pozo estaba alí arriba, jod... Demo Demo Demo Demo En cambio o resto da proba si era moi levadeira e por un entorno fermosísimo, pero esa "parede" (para min ainda mais dura que o cortalumes de Esgos Abraiado Abraiado Mad ) foi unha auténtica encerrona Muro Muro Muro ..... Pero se elimino eses 2 kms o resto da proba fixena ben, os 9kms restantes sairian aproximadamente en un pouco menos de 1h Guiño . O final acabei correndo en total, co quentamento ata a saida uns 12.8km e nun tempo de 1h 35' aproximadamente, creo que o traballo está mais que feito hoxe... Vémonos martes se dou recuperado Mr. Green Mr. Green .....

Se eu puiden, ti tamén...
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Abr 2011, 20:08
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
compi ose atopei isto
El control de la línea de meta para las pruebas de la Medio Maratón y de los 9.300 metros se cerrará 45 minutos después de que llegue el primer clasificado de la general, de forma independiente para hombres y mujeres.
si ye facemos a zancadilla os 20 primeiros danos tempo jeje o importante e chegar

A mi plim que duermo en Pikolin........ eu penso ir o meu ritmo e se fago mais deses 45 minutos (que os farei) dame igual.....tamén na Vig Bay hai fora de control e os de Championchip seguen alí cronometrando ata que pasa o último...... Habemos de chegar!!!!

Se eu puiden, ti tamén...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 04 Abr 2011, 21:15
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

si dios quere claro que chegaremos ,si non para que tanto entrenamento e tanta costa jeje vemonos o martes a mesma hora
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Abr 2011, 18:25
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Ala, outra etapa no camiño a Ferreirúa que cae Bailar Bailar Bailar ......hoxe coa compañía de Tara, 40 minutiños polo paseo do Lagares, empezando moi frouxiños (a calor e os esforzos do domingo pasaron factura Muerto Muerto ) e rematando moito mellor no segundo 3000, conseguindo salvar o obxectivo de ritmo que nos propuxera o mister para hoxe Bailar Bailar Bailar ....... Vamos, un progresivo en toda regla sin que o planearamos así Mr. Green Mr. Green Mr. Green ......je je je

O xoves, se non hai novidades, mais e mellor Guiño Guiño Guiño

PD: Os integrantes do "fondo norte" deixaranse ver o domingo pola Vig-Bay Pensando Pensando ??? Se fose o caso achegarse a zona de sacar a foto kedada do foro e (se Cheetos finalmente acude) sacamos, por fin, a foto de equipo Rezar Rezar Rezar ....... Tara e Javiyl ainda non teñen ningunha en case 2 anos no equipo, que vergoña Avergoñado Avergoñado Avergoñado !!!!!

Se eu puiden, ti tamén...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 06 Abr 2011, 22:04
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

non te preocupes pola foto algun fara un escaqueo ,o jueves como dice o mister amodiño jeje ,o sabado si ves vuscar o dorsal podemos entrenar os 15 minutos pola playa que che parece ?? vemonos maña na via do tren ( un dia destes collo a tren e non volvo ) jeje
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 07 Abr 2011, 18:39
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

non me dou conta de onde está a fonte dos peces. supoño que estará cerquiña do verbum, non?

por alí estaremos os do fondo norte. Angel

javiyl.blogspot.com/
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 07 Abr 2011, 21:03
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

javiyl escribió:
non me dou conta de onde está a fonte dos peces. supoño que estará cerquiña do verbum, non?

por alí estaremos os do fondo norte. Angel

quedache enfrente do hotel samil o final de todo ,vemonos o domingo
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 08 Abr 2011, 11:49
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

compi ayer despois de entrenar camiño a casa unha farmacia que estaba na carretera poñia 32 gros ai que estar toliños pa entrenar a estas horas jejeje vemonos maña pola tarde eu pola maña teño matanza 2 nin mais nin menos
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 09 Abr 2011, 21:02
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

compi perdechete de camiño a samil ??? estivemos toda a tarde a esperar por ti ,o cafe enfriou e tivemos que marchar a entrenar os 15 minutiños que nos tocaba (fisen canicros ) jeje vemonos maña ................espero
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 14 Abr 2011, 21:00
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

compi espero que esteas a entrenar duramente ,eu tamen entreno taradillas ,empanadas ,polo o ajillo, peise en salsa verde ,milanesas ,lenguado a plancha e unhas tortillas con cebola ,pemento e chourizo uhhhhhhhhhhhhhhhh ,a rapaza e mellor que colla a vaixa maternal desde lunes jeje vemonos e portate ben
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 25 Abr 2011, 14:10
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

que apajado esta este fio ,que pouco tedes que contar jeje ,compi que maña coma sempre o juernes tocanos series de 1000 ,que pouco me gustan jeje pero como manda o jefe ,e na coruña que chove ???





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos