Foros ›
Algen para Oleiros este Domingo?
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Mar, 04 Xul 2006, 10:38
Asunto: Algen para Oleiros este Domingo?

Este domingo celebrase en Oleiros un dos Tris máis "divertidos" de Galicia. Sobre todo para a xente popular. Se me guio polas distancias do ano pasado foron: 500 metros na prai de Mera, un circuito de bici de 22 km rompepernas e 5 km con 2 voltas a un circuito con costas arriba e costas abaixo. O mellor de todo, e o abituallamento de despois da carreira, a organizacion o os voluntarios que se desviven por botarche unha man en todo o que necesites. Este será o meu terceiro ano e espero non chegar o último xa que este ano, os estrenos, non foron moi abundantes que digamos. Triste
Animovos a todos/as a participar xa que vos garantizo sufrimento e diversion. Abraiado
Un saudiño, Miguel Razz
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Mar, 04 Xul 2006, 11:44
Asunto:

Yo me apunto al avituallamiento Ríndose
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Mar, 04 Xul 2006, 12:33
Asunto:

Ostras, vaia patada o Diccionario da Real Academia Galega. Confuso
Tes razon wottle, e avituallamento e os 5 km e de carreira a pe. Deberías apuntarte tamen o Tri, asi desfrutarás mais as viandas Moi feliz
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Mar, 04 Xul 2006, 13:36
Asunto:

Hace ya un par de años que tengo en mente participar , de hecho siempre voy a verlo , pero la natación...no sé cuánto tardaría en hacer 500 metros en el mar . Y me comenta un amigo que hay tiburones , con lo cual lo tengo mal porque Pamela Anderson todavía no se puso en contacto conmigo Ríndose
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Xul 2006, 14:13
Asunto:

Triatlón, triatlón..bufff!! demasiado para mi body. ADemás, tengo Leiro....o sea que para este año nada de nada...De todas maneras, algún día probaré duatlón o triatlón...en realidad me apetece más lo segundo...pero en natación, igual que wottle, estoy algo flojilla...
Y ahora que me doy cuenta, ayer estaban corriendo,cuando fui a rodar, un mogollón de triatletas....que ya me parecía a mi que debía de haber una prueba próxima... Lo que no sé yo es si éstos serán muy populares....y doy fe de que ayer iban corriendo a un ritmo infernal...bueno, infernal para mí, claro.... Avergoñado
De todas maneras, Namor, a lo mejor un día de estos te pido alguna información sobre este tipo de competiciones, que tengo el gusanillo de probarlas....
xabi67

Novo foreiro
Novo foreiro
29/04/06
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Xul 2006, 22:02
Asunto:

Namor, despois de facer Oleiros, pódeste plantexar facer o cuadriatlon de Tui, q xa saberás q é practicamente o mesmo, pero engadindo un sector de piragua, q é asequible a todo o mundo, xa q a organización facilita os kayaks q son de eses q non volcan (hai un post ó respecto, podes leelo e anímate a participar).
Tampouco deberías perderte o triatlon de Allariz, o cal seguramente coñeces, q suele ser a mediados de agosto, é precioso, tanto polo sitio por onde discorre, como pola participación que ó igual q Oleiros, é popular. Iso si, ten un sector de bicicleta durísimo (24 kms. metade para arriba, metade para abaixo).
A pesar de ser popular, non te enganarei, normalmente participan tamén todos os que corren o circuito galego de triatlon, pero tamén corren independentes.
Piti, quédache mes e medio para practicar esa natación, veña, duro con ela!!
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Xul 2006, 10:14
Asunto:

creo que si lo conoce Moi feliz fue nuestro debut en triatlón, te acuerdas de mi del foro amigo? que pronto pasa el tiempo jaja
A Oleiros no iré, voy estar en el orientaventura de Redondela, el cuadriatlón de tui espero no perdérmelo aunque este año iré por parejas, el año pasado lo hice entero, es muy bonito pero el sector de bici es para mi bastante chungo Avergoñado
xabi, no asustes al personal jaja que Allariz no es tan duro, hay un puertecillo pero se sube muy bien, y que conste que yo soy un paquete con la bici... Si Allariz os parece duro tendríais que haber estado el 18 en Vila de Cruces ajjaja la madre que p... a la cuesta que sube del embalse.
Un saludo a todos y animaros con el tri, es un deporte precioso.
Saludos especiales a namor el "aguaverdiano" Guiño , a ver si este año coincidimos y nos conocemos en persona, te iba hablar el año pasado pero ostras resulta que al final había 2 aguaverdes, la próxima os miraré el culo para saber quien sois (porque tienen su nick bordado, no penséis mal jajaj) Razz
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Xov, 06 Xul 2006, 10:19
Asunto:

Bueenoooooooo meu amigo Ferreiro, pois si que había tempo que non falabamos. A que pareciamos profesionais do Triatlon meu amigo Taurus (Rober) e máis eu?....e o final somos dous populares como outros calquera, polo menos eu xa que Rober a natación vaina levando cada ano mellor pero en bici, leva unha moto e correndo outro tanto.
Allariz, un triatlon bonito e duro pero o ano pasado entre o lume e o fume desluciuse un pouquiño, eu xa me estaba vendo axudando os de protección civil apagando os incendios que asolaban as inmediacions de Allariz. Confuso
Este ano fun pai de un neno e os entrenos que levo son irrisorios para poder acabar un Tri en condicions polo que si vedes por ahi un "Aguaverde" con pinta de matado, animalo para que poida acabar a proba Ríndose
Un saudiño a todos/as e sobre todo a Ferreiro que este ano seguro que nos vemos nalgún Tri votando os figados Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos