Foros ›
Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 05 Xul 2011, 9:16
Asunto: Diario de Anarky

Ola a todos, despois de varias semanas sopesando a idea de abrir un diario aquí finalmente me decidín agora q estou animado para os obxetivos de outono e para q ademais me sirva para manter unha certa constancia q sempre me faltou. E por suposto, recibir os vosos consellos da xente máis experta en estas lides, para saber o q estou facendo ben, se debo forzar, ...

O primeiro, un pouco de presentación. Teño 27 anos (casi 28 Sorriso ) e levo uns 4 anos correndo dende q debutei na Pedestre do 2007 (antes non facía absolutamente nada), aínda q este sería o meu terceiro ano correndo máis ou menos de forma regular. Mido sobre 1,75 e peso 75 kgs e aínda q me gusta bastante e non me costa adestrar e meterlle kms ao corpo, non me gusta nada sufir nin exprimirme demasiado cando adestro ou vou a algunha popular.

Obxetivos: En Setembro, Maratón de Penedos do Lobo e para Novembro a Maratona de Porto. Despois de correr numerosas carreiras de montaña, a máis longa a do Courel e facer o ano pasado o cross en Penedos, este ano teño gañas de probar coa maratón. E en asfalto, algo parecido, despois de facer nestes dous últimos anos 8 medias, xa teño gañas de dar o salto a maratón aínda q con moito respecto.

Logo de entrenar con certa constancia e moi despacio en Xuño, completado o mes con 190 kms para coller fondo, esta semana intentaremos poñernos algo máis serios (tampouco sen volverse louco), para ir mellorando pouco a pouco.

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 05 Xul 2011, 9:21
Asunto: Re: Diario de Anarky

Luns 4 de Xulio

Distancia: 14,4 kms polo cross da Torre con dúas subidas incluidas ao pé da Torre.
Tempo: 1h27 (6:03 min/km)
Pulsacións medias: 152 ppm (zona aeróbica)

Un saudo.

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 07 Xul 2011, 9:09
Asunto: Re: Diario de Anarky

Martes 5 de Xulio

Sesión suave de ximnasio: 25' de elíptica a ritmo tranquilo (media de 130 ppm) + pesas varias (sobre todo de pernas, algo de tronco , hombro e brazo) + un par de series de abdominais Mr. Green

Mércores 6 de Xulio

Distancia: 10,2 kms polo paseo marítimo (prácticamente llano pero con moito aire de cara todo o tempo).
Tempo: 59:20 (5:49 min/km)
Pulsacións medias: 157 ppm

O entrenamento consistiu en 2 km de quecemento + 6 kms ( 5:30 min/km - 162 ppm de media, sobre o 85 % da FC activa) + 2,2 kms de enfriamento.

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Ven, 08 Xul 2011, 9:27
Asunto: Re: Diario de Anarky

Xoves 7 de Xulio

Trote suave de recuperación.
Distancia: 11,6 kms polo paseo marítimo.
Tempo: 1h15 (6:28 min/km)
Pulsacións medias: 145 ppm

Temperatura agradable para correr 17º-18º, moitos tramos con aire a favor pero 3 ou 4 kms q entrou en contra facíase compricado avanzar e respirar. Moi cómodo todo o tempo, boas sensacións en xeral aínda q hoxe noto xa as pernas cansas da semana. Hoxe descanso e mañá tirada larga polo paseo do Rato en Lugo.

www.24gramos.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Ven, 08 Xul 2011, 23:24
Asunto: Re: Diario de Anarky

No tiene mala pinta tu plan de entrenamiento Satisfecho Lo único que haría yo,por tus problemas de rodilla sería si corres 4 días a la semana dos que sean por tierra y sigue fortaleciendo bien los cuadriceps.Yo el domingo empezaré a hacer pesas,entre los rodajes suaves introduciré las pesas,los días que sean más intensos descansaré el día anterior y el posterior Silbar
Para la semana trabajo de noche,así que aver si cuadramos un día no muy tarde para los rodajes largos.En principio igual quedo el miércoles con los de mi trabajo,pero el lunes o el viernes si que podría,ya me dirás,lo cometo en entrenar en coruña,salud y kms...
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 11 Xul 2011, 9:33
Asunto: Re: Diario de Anarky

Gracias polos comentarios yonathan. Esta semana fixen 4 adestramentos, como teño planeado facer o resto de semanas seguindo o mesmo esquema e incrementando a distancia, e 2 foron por terra, os de maior distancia, o luns polo cross da torre e a tirada do sábado polo paseo do Rato en Lugo e, por suposto q intentarei evitar o asfalto na medida do posible.

Tamén teño pensado incluir dous días de rutinas no ximnasio q serán martes seguro e logo xoves ou venres, o q pasa é q esta semana o venres pola tarde funme para Lugo e non puiden ir ao ximnasio, pero está claro q hai q facer sobre todo pesas de pernas, moitas repeticións, pouco peso como che comentara. Ademais varios días fago exercicios para fortalecer e de estabilización de rodilla q me mandou a fisio, por agora parece q a cousa vai bastante ben xa q apenas teño molestias na rodilla esquerda, toquemos madeira.

Eu farei hoxe un rodaxe semilargo se lle podería chamar Moi feliz (1h30) , e logo o máis longo o sábado pola mañá, se podemos quedar xenial aínda q te vas a deprimir aos ritmos nos q me estou movendo Muro . Falamos en entrenar en Coruña.

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 11 Xul 2011, 9:39
Asunto: Re: Diario de Anarky

Seguimos cos entrenos.

Sábado 9 de Xulio
Tirada larga polo paseo do Rato + paseo do Miño (Lugo), dende a estación de tren aprox. ata o clube Fluvial e volta, completamente llano.

Distancia: 20,2 kms
Tempo: 2h08:45 (6:22 min/km)
Pulsacións medias: ata o km 12, 152 ppm (logo perdeume a señal o pulsómetro pero nos últimos kms ía xa un pouco tocado e seguro subiron).

Temperatura agradable, incluso cun pouco de frío cando pegaba o aire e unha choiva fina q me acompañou durante todo o traxecto q ao primeiro refrescaba pero logo acabei empapado e algo destemplado. De senasacións, ni fu ni fa, canso dende o principio enseguida me puxen moi alto de pulsacións para o ritmo q levaba e a partir do km 17 desexando chegar pq ía maduro, maduro Moi feliz

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 12 Xul 2011, 8:58
Asunto: Re: Diario de Anarky

Luns 11 de Xulio
Tirada semilarga polo paseo marítimo dende o porto ata o Portiño + subida ata rotonda de Bens + Rosales + Ronda Nelle acabando en San Pedro de Mezonzo. Moito llano na primeira metade e na segunda 3 costas cortas pero q polo menos a min se me fixeron duras.

Distancia: 16,1 kms
Tempo: 1h39 (6:09 min/km)
Pulsacións medias: 156 ppm

Entrenamento en compañía de GasMan q supoño iría desesperado cos meus ritmos e sacándome 100 m cada 200 m en cada costa Mr. Green Malas sensacións dende o principio, moi alto de pulsacións, coas pernas cansas e atufado polo calor/bochorno/humidade q facía. Está claro q cambiar a habitual salida nocturna do sábado para bailar unhas "piezas" Mr. Green por dormir 10 h me sentou moi moi mal, non se volverá repetir Mr. Green

www.24gramos.blogspot.com
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mar, 12 Xul 2011, 10:07
Asunto: Re: Diario de Anarky

Y el complejo vitamínico y la gasolina extra ?
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 12 Xul 2011, 10:55
Asunto: Re: Diario de Anarky

Chayanne_Galaico escribió:
Y el complejo vitamínico y la gasolina extra ?

Pouca cousa, cando me vexo cansado tomo un bo solomillo de Irún q da un aporte extra de enerxía Demo sorrindo e como gasolina sempre recurro despois da tirada larga dos sábados a unha bo cena aceitosa pola calle Barrera + zumo de uva e logo máis tarde algo de cafeína puramente autóctona Mr. Green + dulce néctar das cañas de azúcar de Venezuela Mr. Green para recuperar forzas e ter enerxía dabondo para bailar unhas "piezas".

www.24gramos.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 12 Xul 2011, 15:54
Asunto: Re: Diario de Anarky

Anarky yo también entrené el lunes sobre las 20:00 por Bens y el paseo,una pena,porque se me hacen bastante duras esas distancias,no porque vaya mal,porque se me hace aburrido solo.Empiezo a pensar aún me quedan 8,aún 5.... Muerto en breve quedare con la gente de Coruña,además en dos semanas estoy de vacaciones Bailar Bailar
Ah!!Y este fin de semana anadré por Lugo,que es el cumpleaños de Sila,así que el domingo por la tarde si sales arodar por el rato o el monte Segade avisa.Sigue asíy nada de fiesta,que los pros nos tenemos que cuidar Mr. Green Mr. Green Silbar
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 13 Xul 2011, 9:10
Asunto: Re: Diario de Anarky

Realmente unha lástima q non coincidiramos pq fixemos unha distancia parecida, corremos por moitas zonas comunes e case a mesma hora, raro q non nos atopáramos no tramo millenium, Portiño, Bens ... a min tamén se me fai duro correr distancias longas sen compañía, pero eso tamén endurece o caracter Mr. Green .

Este fin de semana non estou en Lugo, parece q andamos á contra, eu estiven o pasado, ti estás este Muro Muro . No plan este casero q me marquei para a maratón, xa puxen as tiradas largas o sábado para desconectar un pouco os sábados pola noite cun pouco ou un moito de festa, senón despois non empezo a semana con forza, mira o q me pasou este luns Moi feliz . Por sorte, o meu obxetivo para Penedos e Porto é tan só terminar Silbar Silbar Silbar

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 14 Xul 2011, 9:14
Asunto: Re: Diario de Anarky

Seguimos cos entrenos.

Martes 12 de Xulio

Sesión suave de ximnasio: 25' de elíptica a ritmo tranquilo (media de 127 ppm) + pesas varias (sobre todo de pernas, algo de tronco , hombro e brazo) + un par de series de abdominais Avergoñado

Mércores 13 de Xulio
Recorrido circular de aprox. 1 kms polo cross da Torre coa idea de facer unha volta rápida e outra máis despacio a modo de recuperación.

Distancia: 10 kms
Tempo: 1h01:25 (6:08 min/km)
Pulsacións medias: 153 ppm

Temperatura ideal para correr, sen apenas aire q molestara e eso sí q é raro nesa zona. Noteime bastante canso de pernas ao principio e logo faltoume un pouco de fuelle, aínda estou moi verde para forzar.
O entrenamento saiu así:

Volta quecemento
1º Volta: 4:55 - 160 ppm
2º Volta: 6:32 - 150 ppm
3ºVolta: 5:03 - 161 ppm
4ºVolta: 6:25 - 153 ppm
5ºVolta: 5:05 - 162 ppm
6ºVolta: 6:20 - 156 ppm
7ºVolta: 5:22 - 160 ppm (podía haberme exprimido un pouco a verdade Moi feliz )
8ºVolta: 6:24 - 155 ppm
Volta de enfriamento

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Ven, 15 Xul 2011, 11:37
Asunto: Re: Diario de Anarky

Xoves 14 de Xulio

Entrenamento suave en bici: 16 kms en 1h20min acompañando (cando podía Avergoñado ) a GasMan, él correndo Mr. Green . Notei bastante cargados os cuadriceps nas subidas.

Venres 15 de Xulio

Intento de tirada larga polo paseo marítimo saíndo dende a zona do porto, pasando por adormideras e a Torre ata o millenium e volta.

Distancia: 18,4 kms
Tempo: 1h55 (6:15 min/km)
Pulsacións medias: --- (o pulsómetro marca unhas pulsacións moi raras)

Entrenamento de mañá despois do paseo case nocturno de onte na bici. Saída con temperatura agradable (17º) e nublado pero pouco despois abriu, empezou a pegar o sol e facer calor e nin gota de aire para ventilar, así q me acabei atufando. Sensacións: No Comments.
Cousas q fixen moi mal e q me acabaron pasando factura:

Facer a tirada larga despois de 4 días sen parar, sempre facendo algo aínda q fora a baixa intensidade, noteime canso dende o principio. Pero non kedaba outro remedio se keroi saír venres e sábado por Salamanca a dar GAS, a outra opción era deixala para o luns pero non me acabo de ver facendo 20 kms o luns Muerto

Non levar cinturón de hidratación. O día amaneceu nublado e pensei q non ía facer calor pero logo ía con sede todo o camiño de volta, parei nuha das fontes fronte o cross da Torre pero non me deu auga así q me crucei aínda máis do q ía e cando cheguei a Solana parei pa beber pero entre a panzada q me metín de auga e q me doía todo xa decidin parar a falta de 2 kms para completar o entreno.

Facer a tirada larga por asfalto. Teño os músculos das pernas hipercargados pero non me apetecía dar voltas polo cross e tiña q ir en bus ao Burgo Muro

Perdón polo tostón, pero o entreno de hoxe deu para moitas cousas Moi feliz

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 19 Xul 2011, 9:10
Asunto: Re: Diario de Anarky

Luns 18 de Xulio

Recuperando saúde pouco a pouco.

Distancia: 9,5 kms (paseo marítimo)
Tempo: 57:45 (6:05 min/km)

www.24gramos.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos