Foros ›
Autor
Mensaxe
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 6:39
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

A ver, non imos estar dándolle voltas ó mesmo toda a tempada. ESTE ANO É ASÍ: 40 carreiras de límite
Si se repiten os parámetros da tempada pasada só un 2% dos participantes se ven "perxudicados".

Como vexo que argumentas unha e outra vez o mesmo vou repetir algún dos argumentos a prol da limitación:

*Non limitar favorece ós que teñen situacions persoais que lles permiten desplazarse cada fin de semana a unha ou incluso a varias probas.
*Non limitar perxudica ós que, por sorte, teñen traballo a quendas e non libran tódalas fines de semana.
*Non limitar perxudica ós que padecen unha lesión fortuita.
*Non limitar pode facer ó circuito coresponsable de lesions ou desgastes "pola presión" de ter que correr tódalas probas posibles para gañar.
*Non limitar perxudica ós que planifican un ou varios momentos de preparación óptima na tempada para realizar probas concretas na mellor forma posible.

E outro argumento baseado nos feitos:
*O número de inscritos ten pasado de 466 a 736 (+57%).

En Maio verase con claridade como evoluiu esto e será oportuno que expoñades cada un (espero que moita mais xente desa maioría silenciosa que nos lee) os aspectos positivos e negativos da limitación. Con eses argumentos haberá que estuda-las modificacions para a tempada 2011-12; pero agora aínda é demasiado pronto.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Josedr10

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/10/11
3 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 15:21
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Hola, me llamo Jose, este año me ha dado por correr y me he apuntado al circuito como la mayoría por aportar mi granito de arena a este adictivo deporte. Simplemente comentar que en la pedestre de Santiago salí al final de todo por no molestar y mi puesto fue el 1000 y pico, cuando por tiempo real sería sobre el 700. A mi los puntos para el circuito me dan igual, pero quizás para la gente que le interesa sería más justo que contabilizara el tiempo real y no desde que salen los primeros, no? bueno, quizás es un poco rollo clasificar por tiempos reales, es simplemente a modo de comentario por mejorar. Y nada, felicitaros por esta estupenda página y que siga por mucho tiempo. Un saludo a todos los corredores y nos vemos en la salida!!
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 15:35
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Bienvenido al foro Josedr10, estoy de acuerdo en que lo mas justo para las clasificaciones sería hacerlas por el tiempo real que transcurre desde que pisas la alfombrilla de salida hasta que pisas la alfombrilla de meta, puesto que en las que se hacen ahora, el que se pone al final en una prueba como la de Santiago, hace una distancia mayor (hasta 200 metros más) y tarda en llegar a la alfombrilla de salida varios minutos. Con ello se evitaría además la aglomeración de corredores en la línea de salida

Creo que si hubiese voluntad de clasificar con este sistema (ponerse de acuerdo los Organizadores), para championchip no tendría ninguna dificultad en hacer un listado por dicho orden, pues este parámetro ya queda registrado.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 15:42
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Lo de hacer las clasificaciones "oficiales" por tiempos netos sólo tendría sentido en pruebas tipo "contrarreloj". En una carrera, al competir, es importante tener referencias de los rivales directos que llevas delante y detrás. En carrera es importante el posicionamiento en la salida (repito, para competir por puestos), el transcurso y la llegada.

Un caso extremo, alguien que haga un segundo menos que yo en una carrera por que ha esperado 4 minutos para salir con el circuito limpio mientras yo me he visto frenado en la salida, no tiene derecho a quedar un puesto delante mio cuando entre nosotros han entrado en meta 500 personas.

Que se indique el tiempo neto es útil para nuestros propios registros, pero una carrera se mide por las posiciones, si no que la salida sea de uno en uno y hacemos una contrarreloj (ignoro si existen este tipo de pruebas en atletismo popular).

Andrés.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 16:14
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Ós que piden que conten os tempos netos: non entro a discutir si a xente se comprotaría mellor nas saídas ou se as carreiras trocarían o seu devir pois xa non saberías si o que vai contigo vai sacar menos ou mais puntos ca ti... pero hai unha pega FUNDAMENTAL: non tódalas probas poden facer ese tipo de clasificacion; cecais deberiades falar coa xente que SI pode organizar unha liga desas características e ver qué vos respostan.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 16:25
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Kandpalleiro escribió:

Si se repiten os parámetros da tempada pasada só un 2% dos participantes se ven "perxudicados".

En Maio verase con claridade como evoluiu esto e será oportuno que expoñades cada un (espero que moita mais xente desa maioría silenciosa que nos lee) os aspectos positivos e negativos da limitación. Con eses argumentos haberá que estuda-las modificacions para a tempada 2011-12; pero agora aínda é demasiado pronto.

No es mi deseo entrar en polémica, esperaremos a mayo para ver resultados y comparar con la temporada anterior.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 16:30
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Estoy de acuerdo con lo expuesto por anpefi y también lo que comenta Kandpalleiro por lo que este tipo de clasificación solamente se utilizaría en las carreras de gran número de participantes.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Nov 2011, 10:15
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

ultimamente ando con poucas gañas de escribir no foro pero advirto que se vai repetir algo que non me "mola" nada, explícome:

Seguramente se incluirá finalmente a media de Betanzos (por ser proba putuable na pasada edición), pero de novo andamos a voltas cós prazos pra icluila mesma no listado de probas puntuables i esto supòn un incordio pra moita xente que traballa as fin de semáns e pra acudir a certas carreiras ten que ou ben trocalo turno de traballo cun compañeiro ou orgañizarse doutro xeito.

Daquela coido, coma xa teño expresado en numerosas ocasiós, que si a falla de 7 días non hai confirmación por parte dos orgañizadores non debería incluirse coma proba puntuable.

Apertas

www.jeffxavi.blogspot.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 24 Nov 2011, 16:04
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Ola meu; no caso de Betanzos e así en xeral das probas xa incluídas en pasadas edicions o de poñelas "pendentes" é por si a organización decide decir que non no derradeiro intre.

Soemos poñer a cartela definitiva xusto o Venres ou o Sábado da semana previa para respecta-los 7 días pero no caso de Betanzos non sei si se fixo porque eu estaba fora con temas laborais que me ocuparon todo o tempo (salvo saír a adestrar un pouquiño, paso de kand xa sabes) e cando voltei xa estaba.

De feito coido que o puxemos no regulamento deste ano.
Regulamento escribió:
O prazo para confirmar a inscrición dunha carreira remata 7 días antes da celebración da mesma sempre que o periodo de inscrición aínda esté aberto e queden prazas libres.

Pero está ben a puntualización e, si houbo fallo nesta proba, disculpadenos por favor.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 12:24
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Polo momento tódalas probas foron incluída no prazo marcado no Regulamento.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 13:58
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Pues ya que el debate es si la clasificacion seria por tiempo real o por tiempo neto
Porque no contar tambien los abandonos para que puntuen?
No es lo mismo que salgan 1500 y lleguen 1300,a que puntue sobre 1300,no? Silbar Silbar
Y que conste que a mi el circuito,no es lo que mas me importa,ni en esta web,ni en la vida,pero puestos a debatir,pues hago debate
Por cierto,recuerdo que el circuito es GRATUITO
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 16:04
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Home safardatxo que haxa propostas sobre ese tema non quere decir que se asuma é mais nalgures se argumenta que:

Si facemos iso estaremos condicionando ás organizacións a que teñan cronometraxe estrito e non clasificación por postos nada mais (como facemos agora)....

No outro que dís... non sei si non o mirache ou é que nós non o facemos patente ou nos trabucamos; pero, que eu saiba, a fórmula aplícase sobre o total de chegados á meta non sobre os inscritos.

E si a alguén se lle cobrou por participar que mo faga saber... que quero pedir a parte proporcional ó tempo que lle adico. Guiño Moi feliz

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 20:24
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Mi razonamiento no es sobre numero de inscritos,es sobre el numero de abandonos,
No es la primera vez que veo abandonos,por no ir en tiempo de marca
Lo de la clasifacion por tiempo neto,sinceramente me parece una estupidez,y me explico,un tio que ande bien,pero no demasiado,puede esperar a que den la salida,y luego ir progresando sin las montoneras que se forman por las deficientes salidas de algunas carreras,ademas a eso yo le llamos Contrareloj,y que yo sepa,la mayoria de los que corremos,corremos contra nosotros mismos,no contra los demas,y las peticiones algunas veces,ya rozan lo absurdo por decirlo de alguna manera
Claro que no cobrais,pero la gente,creo que se piensa,que el circuito se hace solo,y no hay gente trabajando para que ese circuito funcione,y la gente solo pide,pero tampoco ofrece nada,me diras que mas de 100 foreros repartieron flyers del circuito? creo que no,y cuantos inscritos hay en el circuito? 500
Y si,soy contrario al circuito,no tengo problema en decirlo
Y se que ahora,recibire replicas,y las leere gustosamente,otra cosa,es que luego no lo saque en las fotos, Ríndose Ríndose
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 12:23
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Non acabo de entendeche o tema dos abandonos; repítoche que nós temos en conta OS CHEGADOS Á META nada mais.

Xa che digo que por min NON se vai a tomar en conta a clasificación por tempos netos porque iso implicaría esixir ás organizacions medios de cronometraxe externos. En todo caso quen queira competir nesas condicions xa debera saber a donde dirixirse.

Hai 744 inscritos... e si, o dos Flyers foi unha mostra repersentativa do que pasa non só co circuito ou con esta web senon, en xeral, coa sociedade.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 13:45
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Es matematica pura,si salen 1200,y llegan 1100,hay 100 abandonos,no?
Porque no se puntua sobre los que salen,y no sobre los que llegan?
Acaso no tiene mas merito acabar que abandonar
Porque este razonamiento,que tanto me da que tanto me tiene
Vas a una carrera,y escuchas como uno dice,yo abandono,hoy no estoy fino,no hago marca,o sali ayer y estoy resacoso,mientras uno va echando los higados para poder llegar a meta
EN championchip,ese dato lo suelen poner
Pero ya te digo,que no valoreis esta opinion,solo es un detalle





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos