Foros ›
Os Últimos de Filípides.
Foros de debate / O Circuíto 2011-12
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2011, 17:38
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Yosi, esta sería unha oportunidade de coñecernos, posto que os outros 4 membros do equipo, vamos xuntos nun coche, só falta o Capi Silbar Silbar .
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 21:15
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Germanmd escribió:
Yosi, esta sería unha oportunidade de coñecernos, posto que os outros 4 membros do equipo, vamos xuntos nun coche, só falta o Capi Silbar Silbar .

xa o sinto, meu, pero levo sen mergullarme en internet dende o venres, e non vin a túa mensaxe... é certo que era unha boa oportunidade para quedar e tomar unhas birras. Muro xa virá outra ocasión para desquitarnos, jeje...
de tódolos xeitos, tiven a sorte de atoparme con Doctor, que me presentou a Guillermo, todo un pracer, cando menos para ir poñéndonos caras...

a miña carreira mal, con pésimas sensacións e tempo/posto máis que mellorables... de feito pensaba acudir á San Martiño, pero despois do descalabro do domingo prefiro tomarme un tempo prudencial sen competir, adestrando e descansando coma é debido, que o corpo as fai, pero tamén as paga... Muerto

saudiños, equipo Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 17:24
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

seguimos ahí enriba, compañeiros... bravo!! Bailar

qué tal foi na San Martiño?? Pensando

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2011, 17:35
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

yosi escribió:
seguimos ahí enriba, compañeiros... bravo!! Bailar

qué tal foi na San Martiño?? Pensando

Hola, yosi.

Bueeeno, este año estamos sumando con más regularidad, los cinco en Santiago y cuatro en Ourense (donde saludé a nuestro ex-compañero Kandpalleiro). Wiza y anillaco son buenos fichajes, no tendrás queja. Sorriso

A ver si no tengo que volver a parar por lesión, el miércoles voy al fisio.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Ven, 11 Nov 2011, 22:26
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Bueno, chicos, seguimos segundos en esta clasificación irreal, pero mientras no actualicen los demás que nos quiten lo bailado. Sorriso Suerte para el fin de semana (¿Negreira y Bueu?), yo tiro para Donostia, ya os contaré si de espectador o de corredor.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 19:33
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Dani, contanos se corriches ou te dedicaches a ver pasar persoas máis ou menos veloces.
Espero que corresedes os dous i o disfrutarades Silbar Silbar .
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 14 Nov 2011, 1:34
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Germanmd escribió:
Dani, contanos se corriches ou te dedicaches a ver pasar persoas máis ou menos veloces.
Espero que corresedes os dous i o disfrutarades Silbar Silbar .

Corrí, corrí, y Montse también. Acabamos de llegar, mañana más que hay que acostarse y a currar.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 16 Nov 2011, 17:56
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Como todos conocéis a Montse, aquí la llegada en su primer 20K:

www.corriendovoy.com/v...ideo=33082

A las 2:46'56'' cruza la meta aplaudiendo feliz.

Si el gemelo me deja, este sábado iré al Cross Guillelme Brown, y si me encuentro bien del todo el 27 haría la media de Betanzos. No creo que ni a ni b, pero éstos son los planes a priori.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mér, 16 Nov 2011, 21:22
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

DoctorSlump escribió:
Como todos conocéis a Montse, aquí la llegada en su primer 20K:

www.corriendovoy.com/v...ideo=33082

A las 2:46'56'' cruza la meta aplaudiendo feliz.

Si el gemelo me deja, este sábado iré al Cross Guillelme Brown, y si me encuentro bien del todo el 27 haría la media de Betanzos. No creo que ni a ni b, pero éstos son los planes a priori.

Aplauso Aplauso Aplauso

moi ben, moi ben, toda unha proeza... noraboa.

qué recordos do ano pasado ao ver o video... o malo é que a min me tocara máis chuvia e máis vento que nesta edición, polo que me contaron, pero disfruteina moitísimo igualmente...

este ano, para empaparme de novo do distinguido ambiente atlético do País Vasco, cambieina pola Santurce-Bilbao, que será dentro de 10 días... non ten tanto tirón como a B-SS, pero é tamén espectacular.

mentres tanto, ésta finde eleccións e primeira carreira do CCNós, para non perder a costume de puntuar... Disimulando

saúdos e ánimo.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Ven, 18 Nov 2011, 12:45
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Nada, soy gente de mala calidad. Sigo con dolores fuertes en el gemelo ya al caminar; quedo sin correr este fin de semana y probablemente el próximo y descarto la media de Betanzos. Después marcho por el puente, después vuelvo a irme desde el 17 hasta fin de año... No hay manera de coger ritmo (ni de sumar para el equipo).
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Ven, 18 Nov 2011, 18:10
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Nada Dani disfrutade do descanso que vos deparan as circunstancias, que xa haberá tempo pra sumar puntos i disfrutar do atletismo.
Toca descansar ir relaxarse, unha aperta para ambos.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 21:24
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Chicos, pasaba a saludar porque mientras estoy lesionado no suelo leer el foro (para evitarme mayores rabietas), pero que no he desaparecido. Espero empezar 2012 mejor.

Hala, voy a ponerme la linterna en la cabeza y a salir a dar las caminatas que me recomienda el fisio, ¡un planazo!

Cuidaos,
Dani
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 22:46
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

DoctorSlump escribió:
Chicos, pasaba a saludar porque mientras estoy lesionado no suelo leer el foro (para evitarme mayores rabietas), pero que no he desaparecido. Espero empezar 2012 mejor.

Hala, voy a ponerme la linterna en la cabeza y a salir a dar las caminatas que me recomienda el fisio, ¡un planazo!

Cuidaos,
Dani

eu recén chegado de Bilbao...
unha mágoa que non me puntuase a carreira de onte para o circuito, porque me saiu de cine. Bailar Euskadi is different!!

polo resto ben.
próximas citas... Trail de Moaña e Monumental de Lugo.

saudiños

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mér, 30 Nov 2011, 21:53
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Dani a recuperarse que o 12 está a volta da esquina i necesitamoste, a lo menos para dar ambientillo a equipa.
Yosi eo tamén vou a Moaña i os outros 2 estanno pensando, a ver si desta vai a aperta de maos Silbar Silbar .
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mér, 30 Nov 2011, 23:49
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Germanmd escribió:
Dani a recuperarse que o 12 está a volta da esquina i necesitamoste, a lo menos para dar ambientillo a equipa.
Yosi eo tamén vou a Moaña i os outros 2 estanno pensando, a ver si desta vai a aperta de maos Silbar Silbar .

xenial!! a ver se finalmente se animan, e así coñecernos todos e tomar unhas birras... ademais, sería un puntazo puntuar 4 membros do equipo nun trail de 17 kms e 2'5 de coeficiente... iso veñen sendo Pensando Pensando Pensando ... moitos puntiños!! Bailar

ánimo Dani, sen prisa pero sen pausa, que as recuperacións levan o seu tempo Parar ... agardámoste!!

saúdos!

sexo, zume de melocoton & rock'n roll





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos