Foros ›
Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 08 Mar 2007, 21:30
Asunto:

Franki, o señor Charly dixo por un privado... non no medio e medio da prazo do pobo Guiño Guiño ainda que sexas alguén confiado ou sen complexos e teñas solucionado o tema dos virus eses Demo sorrindo Demo sorrindo

Eu, se podo, dóume un día destes un "paseo" polo percorrido co GPS e a ver se lle saco un perfil da "volta tipo" (ou sexa, a segunda ou a terceira... xa que a primeira é un pouco máis longa pero é a única que ten un trozo planiño)

Deica logo Molón Molón
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2007, 15:05
Asunto:

Non entendo o problema de dar un correo.... Abraiado asi me podedes mandar unha postal navideña por exemplo Demo sorrindo
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2007, 15:32
Asunto:

xa están colgados por vigo adiante os carteis da media máis exisente. animo a todos a correla
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2007, 17:48
Asunto:

Ya me apunté, pero cómo la ponen el mismo día que la de Betanzos??????????El año pasado la de Betanzos era una semana después, vaya fallo, y ya van unos cuantos, de una descoordinación!!!!!!!!!! Como si en Galicia sobraran medias maratones!!!!!!!!!!!!!!!Qeu casi no las hay, jo.... co...Quería ir a las 2 y ahora qué, me miltiplico por 2?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 21 Abr 2007, 0:13
Asunto:

Pois eu estaba agardando como auga de maio para inscribirme nesta media maratón. Foi a miña "primeira vez" e xa se sabe que esas veces sempre marcan. Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Non só foi a miña primeira media, senón tamén a miña primeira competición "oficial" xa de adulto. E que xa nin me lembro daquela época na que participaba nos campionatos escolares... aló pola metade dos anos 80 Abraiado Disimulando Avergoñado Avergoñado

Por iso penso repetir; máis que nada para comprobar cómo me foi neste derradeiro ano de esforzos constantes (bueno, máis ou menos constantes Avergoñado Avergoñado ) comparando a mesma carreira en dous anos consecutivos... só espero mellorar a "marca" en, como pouco, 10 minutiños de nada Abraiado Abraiado

A ver cómo está o día, porque o ano pasado choveu e, na miña modesta opinión, case mellor, porque como chegara a facer o calor da Vig Bay do domingo poderíamos cair redondos.
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Abr 2007, 6:29
Asunto:

o certo é que temos un calendario lamentable. catro medias nun mes e dúas o mesmo día. coia sempré e o 3º fin de semana de maio xa que o último é a de gondomar.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Abr 2007, 10:11
Asunto:

Me parece que este año coinciden o hacen coincidir la media de Coia y la de Betanzos debido a que el 27 toca eleciones municipales. Me imagino que sera por ese detalle, ya que entonces las harian en distinta fecha.

Saludos a tod@s.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 21 Abr 2007, 17:59
Asunto:

jecarqui escribió:
Me parece que este año coinciden o hacen coincidir la media de Coia y la de Betanzos debido a que el 27 toca eleciones municipales. Me imagino que sera por ese detalle, ya que entonces las harian en distinta fecha.
Vaya por díos, las elecciones!!!!!!!!!!!!!!!!Lo que nos faltaba; con lo mentirosos que son TODOS os políticos, tenemos que cambiar nuestras vidas por ellos? Eso si que no, no procede!!!!!!!!!!!!!!!!!!Al carallo la política!!!!!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 21 Abr 2007, 19:10
Asunto:

Como es dia de elecciones,tengo que estar en la mesa electoral como interventor,defendiendo a los Independistas de Lestrove. Guiño
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
478 Carreiras
3706 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Abr 2007, 23:13
Asunto:

Pues si que es un fastidio, ya que este año tenía intención de correr en Coia, ya que es la única media que no corrí en Galicia, pero va a ser que no; ya que en principio no voy a estar esos días ya que nos vamos posiblemente a Cantabria.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2007, 2:55
Asunto:

lestrove escribió:
Como es dia de elecciones,tengo que estar en la mesa electoral como interventor,defendiendo a los Independistas de Lestrove. Guiño
Vaya partido: Independistas de Lestrove, seguro que ganáis y arrasáis amigo
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 10:50
Asunto:

Buenas. ¿Alguien tiene informacion para poder de la inscripcion?. Es una media dura pero hay que intentarlo. Me imagino que correrla con calma y sin prisa sera posible realizarla. Gracias por la informacion.

Saludos a tod@s.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 10:55
Asunto:

lestrove escribió:
Como es dia de elecciones,tengo que estar en la mesa electoral como interventor,defendiendo a los Independistas de Lestrove. Guiño
¿ Independistas o Independientes de Lestrove ? Guiño

Friends forever
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 14:39
Asunto:

jecarqui escribió:
Buenas. ¿Alguien tiene informacion para poder de la inscripcion?. Es una media dura pero hay que intentarlo. Me imagino que correrla con calma y sin prisa sera posible realizarla. Gracias por la informacion.

Eu xa estou inscrito por medio de ChampionChip... que vai ser o cronometrador da proba, como o ano pasado. Aos que veñades a Coia un saúdo e moitos ánimos, que seica é unha media maratón dura... a min pareceumo cando a corrín, pero como era a miña primeira media é normal que mo parecera. Demo sorrindo Demo sorrindo
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 14:56
Asunto:

Gracias Banderas, no me acordada del championchip como opcion para inscribirse. Si no hay nada de ultima hora alli estaremos para correr y disfrutar.

Saludos a tod@s.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos